7. októbra 2016

Jesenný outfit s Bonprix

Ahojte  !

Keďže jeseň je tu v pĺnom prúde, dnes to bude veľmi aktuálny a myslím si, že užitočný článok. Po dlhšej dobe to bude outfitový s kúskami od Bonprix. Myslím, že každému sa určite katalóg Bonprix vyskytol v schránke. Ja ho sledujem pravidelne a donedávna som ani nevedela, že majú e-shop. Dnešné štyri produkty som si vybrala z ich stránky a sú skvelými kúskami na prichadzájuce obdobie.

Snažila som sa vybrať čo najlepšie a najpraktickejšie produkty, ktoré sa dajú navzájom vrstviť, kombinovať a hlavne spolu ladia. Tak sa poďme pozrieť čo som si vybrala.

Čierne šaty, ktoré su minimalistické som už dávno chcela doplniť do šatníka.Páči sa mi ich voľný, ležérny striha hodia sa ku všetkému. Kotnikové čierne topánky to je must have na jeseň. Vínové tričko sa hodí či k rifliam tak aj na šaty a k tomu vesta a vyzerá to skvelo. Teraz sa už naozaj netreba báť vrstviť skoro hocičo, pretože sa nosí všetko a keď to farebne a strihovo hrá nie je problém :-) K tomu som už zvolila len čierne silonky a jesenný outfit, ktorý aj napriek tomu, že sa neskladá z veľmi teplých kúskov, vďaka vrstveniu je ideálny na jeseň!


Nakupujete v Bonprix ?  Máte radi vrstvenie?
Patty

9 komentárov:

  1. Ááá, tie čižmy nutne potrebujem :DD ♥♥ Nádherný outfit!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super outfit, jen škoda že jsi si nenachala náhrdelník i na vínovém trišku, :-) pěkně by to oživilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji kombinaci těchto dvou barev - červená a taková ta podzimní burgundy :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty sú fajn ale to tričko sa mi na ne nehodí vôbec :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, krásna... super farby, takéto úplne milujem. A podobné čižmičky mám aj ja. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Bonprix pravdu povediac veľmi nesledujem, ale párkrát si prelistujem ich katalóg, že čo majú nové. Raz ma od nich zaujala zelená parka, ktorú nosím dodnes.
    Outfit sa ti podaril a svedčí ti. Najviac sa mi páčia botičky. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty su krasne a tie zipsy na rukavoch sú pekný doplnok, čím ďalej som pozerala fotky som zbadala že niečo pribúda až som bola zvedavá čo bude ešte ďalej:)) veľmi pekne to spolu vyzera

    OdpovedaťOdstrániť