22. októbra 2016

DOVE a ROWENTA SÚŤAŽ !!!

Ahojte kočky :-)

Dnes mám pre Vás jednu veľmi peknú, užitočnú a myslím, že celkovo aj najlepšiu súťaž na mojom blogu, ktorá má veľku hodnotu. Zahráme si o balíček vlasovej kozmetiky DOVE a k tomu luxusnú kulmu s technológiou pre krásne a nepoškodené vlny. Čoskoro vám prinesiem aj krátku recenziu,ale určite neváhajte sa zapojiť, lebo cena je naozaj lákava a ja som veľmi spokojná, no o tom už v ďalšom článku.

 Dove Regenerate je určený na ochranu vlasoch a ich regeneráciu a kulma vďaka špeciálnemu povrchu a možnosti nastavenia podľa typu vlasoch vlasy nakulmuje nielen rýchlo ale aj šetrne ! 

Pravidlá:

  • Sleduj môj blog cez GFC ( vpravo v menu)
  • Napíš komentár s e-mailom, na ktorý budem v prípade výhry kontaktovať
Súťaž trvá dva týždne, takže do 5.11.2016
Veľa šťastia !
Patty

38 komentárov:

  1. GFC Candy Grant
    candacegrant.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledujem už dávno ako Aďa G.
    555adka55@gmail.com
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Dominika
    Mail: ddominikar@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji jako Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aoj :)
    betty.behanova@gmail.com
    Krasna GA :) A hlavne velmi cenna :) Takuto GA si treba vazit :) Super veci si do nej dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gfc EVA richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji jako Kateřina Výmolová
    blogbeautybyk@gmail.com
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC:Janie Hannagonova
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super soutěž! žádnou kulmu nemám, takže bych za ní byla určitě ráda a péče od Dove musí být určitě taky fajn. Sleduji tě jako Jani. beautypusinka_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teda z te kulmy bych mela hodne velkou radost. Uz si dlouho nejakou poradnou preju.Rowentu mam rada, je to takova sazka na jistotu.
    Sleduji jako Niki
    Nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wau,určite sa zapájam :)
    veo.baginova@gmail.com
    sledujem ako Veronika Baginová
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: weilynn :)
    weilynnka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Lusyliana
    lusyliana@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sledujem už dlho ako Denisa :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Parádní! :) Sleduji GFC: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné podzimní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. WAu! Super! Moc ráda si zasoutěžím o tak skvělé produkty! Značku Dove mám moc ráda. Můj nejoblíbenější je olejíček na konečky!Ten s vlasy dokáže zázraky! Všechno vypadá opravdu lákavě :)

    Sleduji tě přes GFC jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem ako katka.sotakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem ako notes personnelles :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. radoslava.20@seznam.cz
    gfc radoslava

    OdpovedaťOdstrániť
  24. to sú parádne produkty :)
    GFC-lifebydena
    gmail- lifebydena@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Bet ty
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. riadne pekne veci:)
    gfc roumí
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC Nika Kubalová
    nika.kubala@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Krasna sutaz, najviac by ma potesila kulma, myslim, ze kazdu jednu :) Mam super kulmu, ale je konicka a vacsie vlny s nou nespravim. Tato ma 25 mm, co si myslim, ze by bol taky ideal. Dove ak sa mam priznat, tak som skusala len kremiky, ktore este moja babka pouzivala. Na vlasy som myslim, neskusala od nich nic, ale som pripravena otestovat :D
    Sledujem ta, myslim, ze od tvojho zaciatku, cize zopar rokov dozadu :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nádherný blog a dúfam, že sa ti ešte dlho bude dariť. Super recenzie :) mail: m.hausknechtova@gmail.com a tiež sledujem cez GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sledujem ako Pecenie Varenie
    red_flower@azet.sk
    a super GA,bodaj by sa pošťastilo vyhrať,bol by to skvelý darček pre moju mamu.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. gfc - Araňka Hustá
    a inak by bolo fakt husté vyhrať túto GA
    5.11. mám narodky a toto by bol pre mňa perfektný darček
    kazuma@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť