21. augusta 2016

OOTD // FLOWER SKIRT

Ahojte ! :o)

Ozývam sa s novým článkom, tento krát trošku outfitový, mám pre vás tip na krásnu sukňu, ktorá mojím očiam ulahodila na prvé pozretie :-) Fotky mi v počítači "ležia" už asi také dva týždne a dnes som sa konečne k nim dostala, trošku si spríjemníme ďalší pracovný týždeň, ktorý pre mňa nebude vôbec dlhý, pretože o tri dni odchádzam na dovolenku :-) Myslím, že táto sukňa sa mi bude viac než hodiť. Mám ju ako inak z mojej obľúbenej stránky shein.com, vždy tam objavím úžasné kúsky ! Je veľmi kvalitná vzhľadom na cenu, vzadu je na zips a veľmi pohodlná. Hodí sa na rôzne príležitosti či už na nejakú slávnosť, svadbu tak aj bežne ako bolo aj v mojom prípade :-) Nie je ani hrubá ani tenká, materiál nie je krčivý. Kto má rád sukne, tak ako ja, tak táto mu nesmie chýbať :o)
CROP TOP tally weijl
SKIRT shein.com
SUNGLASSES rayban
Čo poviete? Máte radi sukne?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

8 komentárov:

  1. Milujem midi sukne a táto je obzvlášť krásna. ❤❤❤
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten crop top bych asi neměla odvahu, ale tobě moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná sukňa. Modrá a zelená sú moje farby. :)

    Pozývam ťa na moju súťaž. :D
    https://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2016/08/ruda-kralovna-victoria-aveyard-recenzia.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta sukně k té černé uplně pasuje, nádhera :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten crop to je skvelý :-) aj sukňa... veľmi pekný outfit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. suknička je krásna a fotky v poli sú veľmi pekné :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť