13. augusta 2016

CLASSIC / Selectafashion.com

Ahojte!

Po dlhej dobe si dnes dáme aj jeden outfitový článok, ktorý je veľmi konzervatívny a skôr sa hodí na nejaké pracovné stretnutie. Myslím, že tentou outfit by málokto na mňa povedal, no ani mne nie je práve až tak blízky. Moju "novú" blúzku, ktorú mám z mojej obľúbenej stránky www.selectafashion.com, z ktorej už mám moje obľúbené body na šnúrovanie. Tentoraz si ma získala táto hnedá, jemná blúzka s bielymi detailami, ktorá vyzerá veľmi pekne ako s rifliami tak aj s touto púzdrovou  čiernou sukňou - výroba mojej sestry :-) Blúzku nosím pomerne dosť často, má veľmi príjemný, jemný materiál, v ktorom ani v horúčavach nie je nepríjemné teplo.

Na stránke majú veľké množstvo rôznych blúzok, košielok takže na výber ma určite každý. Stránku mám overenú, má skvelé, originálne kúsky, od spodného prádla až po elegantné šaty a preto mám pre vás aj 10% zľavový kupón na nákup na tejto stránke. Myslím, že každá zľava dobrá a zíde sa všetkým :-)  Verím, že som vás potešila.
Stačí zadať zľavový kód pri objednávke - XOXO_PATTY-10%


Poznáte stránku www.selectafashion.com ?
Teším sa na vaše komentáre
Patty

7 komentárov: