2. mája 2016

Rexona Active Shield

Pekný pondelok prajem !

Dnešný článok bude mimo dekoratívnej kozmetiky, pretože som si trošku posvietila na značku Rexona a na jej najnovšie produkty.Pokiaľ sledujete TV, tak určite ste postrehli ich najnovšiu reklamu na radu Active Shield.

Rexona a jej najnovšia rada Active Shield obsahuje antiperspiranty v spreji ale aj v tuhej a gulôčkovej forme v dámskej aj pánskej verzii. Táto rada eliminuje množstvo baktérií a tým aj zápach, ktoré tieto baktérie potom spôsobujú. Obsahujú aj technológiu Motionsense, ktorá uvoľnuje vôňu postupne a tým zabezpečuje celodennú sviežosť.
Dámska verzia vonia veľmi príjemné, je to svieža citrusová vôňa, ktorá ale nie je moc silná, čo mňa veľmi teší.Na leto určite skvelá voľba. Ja ho veľmi rada používam na cvičenie, kedy sa po celý čas cítim príjemne, sviežo a necítim zápach. Vydrží bez neho na môj pomer až veľmi dlho a to som bola vždy k sprejom veľmi skeptická.

Tento sprej má 150 ml.
S týmto pánskym nemám skúsenosť, pretože ho nechávam priateľovi ( pochopiteľne :-) ) Má príjemnú, pánsku, trošku silnejšiu vôňu. Ja osobne mám radšej takéto tuhé produkty, tak uvidíme čo povie naň priateľ. Myslím si, že bude určite super ako aj dámsky !


Určite Rexonu môžem odporúčiť, podľa mňa ide o jedny z najkvalitnejších a najúčinejších antiperspirantov, ktoré naozaj fungujú !
Používate Rexonu?
Patty

4 komentáre:

  1. Rexonu mám veľmi rada, dezodoranty krásne voňajú a sú vcelku účinné:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rexonu nepouzivam, nejvic mi vyhovuje Old Spice👍👍👍

    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rexona je někdy fajn, ale já mam radši Dove :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2016/04/giveaway-5.html

    OdpovedaťOdstrániť