29. mája 2016

Novinky z DM sveta

Vitajte pri dnešnom farbičkovom článku, farbičkovom preto, lebo jednoducho dnes tu je tooľko farieb, že mám z toho obrovskú radosť. Presne tak. Obrovskú radosť mi spravil môj DM-kovský boxík, ktorý obsahoval novinky. Dnes tu mám pre vás tri novinky, no už čoskoro vám ukážem ďalšie, pretože pokiaľ prišiel čas na blogovanie a a na napísanie tohto článku, mám doma ďalší :-)

 DM-ka si pre nás pripravila žiarivé, voňavé novinky, z ktorých minimálne aspoň jeden produkt musíte mať. Začnem asi mojím najväčším favoritom.
Balea Teint Perfektion denný hydratačný krém

Milé balenie, milý obsah.Tak by som asi opísala tento roztomilý hydratačný krém, ktorý je na každodenné používanie. Má  50 ml. No jeho konzistencia je pomerne krémová, takže vám stačí na jedno použitie veľmi máličko. Ja ho najradšej používam ráno, po umytí. Má príjemnú, jemnp vôňu, ktorú mám pri krémoch veľmi rada. Nie je ani veľmi silná, takže by mohla vyhovovať viacerím. Pleť je jemná a po viacerých použití aj zhydratovaná. Odporúčam ak momentálne hľadáte hydratačný denný krém, myslím, že je celkom dobrý.

Balea Body Gelée 

Na jar a počas leta siahame po jemných, ľahkých a hlavne sviežich produktoch. Takým je napríklad aj Balea Body Gelée. Jemné zloženie zabezpečí pokožke dostatočnú vlhkosť, a prevonia telo sviežou ovocnou vôňou. Príjemná ľahká gélová konzistencia marhuľkovej farby. Má veľmi príjemnp letnú vôňu a ja ho veľmi rada používam na osvieženie pri kúpeli. Na leto keď budú už veľké horúčavy bude to príjemný pomocník.  Cena je 2,09 €

Chuť na dobrodružstvo? 

Podobne limitovaná edícia Chuť na dobrodružstvo od Balea (sprchovací gél a telové mlieko) voňajú vzrušujúco po broskyniach a vodných ľaliách. Pýtaš sa, ako voňajú vodné ľalie? Potom rýchlo navštív najbližšiu dm. :-)

So sprchovým gélom od Balea nikdy nešliapneš vedľa :-) Skvelá voľba !

Všetky produkty nájdete v každej DM-ke.

Čo najnovšie ste si z DM-ky odniesli vy ? Páčia sa vám dnešné novinky?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

7 komentárov:

  1. Do DM moc nechodím, protože ho mám lehce z ruky, ale značku Baleu mám hrozně ráda, protože má úžasně voňavé a exotické produkty :):)

    INKA lifestyle blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tyto produkty se určitě podívám. Svěží sprchové gely jsou na léto super. Jen ten krém pro mne asi vhodný nebude, protože mám problematickou a mastnou pleť. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tom Body Gelee som čítala už na viacerých blogoch a veľmi ma zaujala, zrejme pri najbližšej návšteve DM-ky skončí v mojom košíku:) Sprcháč vyzerá tiež super, tie od Balei mám najradšej ♥

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bofy Gelle je perfektné ,užasne vonia,rýchlo sa vsiakne a pekne hydratuje. Škoda ,že je to limitka :/

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprcháč a želé už mám doma, je to láska! ♥

    OdpovedaťOdstrániť