4. mája 2016

Moje-pradlo.cz / LORMAR


Keďže ste si viacerí písali aj o iné formáty článkov, tak dnes tu jeden taký mám. Dnešný článok bude o mojom najnovšom prírastku - spodné prádlo. Ja osobne si myslím, že téma o spodnom prádle je normálne téma v dnešnej dobe a ja s ňou problém nemám. Dnes by som vám chcela ukázať spodné prádlo zo stránky moje-pradlo.cz, ktorá ponúka neskutočne veľké množstvo a druhov spodného prádla, plaviek ale aj oblečenia. Ja som si vybrala spodné prádlo od značky Lormar o ktorej som počula už dáávno v jednom videu. Ide o kvalitnú značku, ktorá ponúka spodné prádlo na úrovni. Ja som si vybrala obyčajné ale pri tom krásne biele spodné prádlo, ktoré mi pripadá ako pre nevestu  - svadobné :-)) Ja milujem a som závislá na čipkách na spodnom prádle, takže aj podprsenka aj nohavičky ju obsahujú.

Prádlo mi mimochodom prišlo krásne, bezpečne zabalené v krabičkách spolu s vizitkou. Ja mám korzetovú podprsenku z odopínajucími ramienkami, skvele pod šaty bez ramienok. V strede je malinký zlatý ozdobný kamienok, ktorý pridáva na kráse podprsenky no a po obvode je nádherná, jemná čipka. Podpsenka je veľmi jemná, kvalitná (už na prvý pohľad mi prišla taká iná, oproti obyč. podprsenkám) má hladké košíčky vyrobené z hodvábného jemného mikrovlákna.  Tento typ podrpsenky od značky Lormar je dostupný v čiernej, bielej a gold farbe. 
Podprsenku nájdete TU !

Keďže som chcela mat set tak mám k nej aj nohavičky v tej istej farby. Znovu vyzerajú veľmi luxusne, sú extra pohodlné a jemnučké. Z predu sú z jemného hodvábného mikrovlákna a zo zadu majú po celej ploche čipku. Aby som nezabudla tak nohavičky sú brazilky, pre mňa asi najlepší tvar nohavičiek.
Nohavičky nájdete TU !

Za seba môžem len a len odporučiť objednávať z tejto stránky, príde vám určite kvalitné spodné prádlo, do ktorého sa podľa mňa oplatí investovať ! 
Páči sa vám Lormar spodné prádlo?
Objednávate spodné prádlo z internetu?
Patty

9 komentárov:

  1. veľmi pekné :) ja si z internetu neobjednávam,lebo mám radšej keď si ho pozriem naživo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kedysi som lrn objednavala z internetu no posledne asi dva roky som mala potrebu si dani vec aj chytit :) teraz zhanam nieco svadobne a toto vyzera super takze idem hned popozeraz stranku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie nohavičky sú fakt krásne, tiež mám tento strih veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadáto super :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bílé prádlo nemám ráda, jsem spíš na černé nebo červené - popřípadě nějaké zelené nebo modré :D :D

    Ale ty kalhotky mají krásný střih! :)

    INKA blog – lifestylový blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je opravdu nadherne, ale ja si musim kazdou podprdu zkouset nazivo👶👶👶

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naadhera a tie nohavičky su veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá moc hezky, ale já jsem zatím věrná Imstimissimi :D :)

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vau, vyzerá nádherne! Ja si spodné prádlo z netu neobjednávam, pretože si ho vždy potrebujem vyskúšať a prezrieť, ako vyzerá na postave:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť