1. mája 2016

Jemné hnedé líčenie so SLEEK Makeup ♥

Ahojte !

Dnešný článok bude zameraný na moje najnovšie prírastky od mojej obľúbenej značky Sleek. Túto značku na mojom blogu môžete vidieť pomerne dosť často, ale keď ona má tak skvelé produkty a chcem sa práve s Vami o ne podeliť, dať vám možno nový tip na dobrý a kvalitný produkt.

Mám pre vás jedno hnedé líčenie,vhodné aj na bežné nosenie. Použila som práve nové produkty, na ktoré vám napíšem menšiu recenziu, no myslím, že už samy viete, že som nadšená !
Sleek ALL NIGHT LONG paleta očných tieňov

Nová paleta očných tieňov mi spraví radosť vždy. Palety sú mojá vášen a Sleek má očné tiene veľmi kvalité a za priaznivé ceny ! Táto nová paleta s názvom All night long obsahuje 12 očných tieňov, ktoré sú v zemitých odtieňoch, niektoré sú matné a niektoré perleťové so shimmerom.Asi najviac som si obľúbila posledný tehlový odtieň, ktorý môžete vidieť aj pri dnešnom líčení. Nájdete tu aj telové,svetlé odtiene, ktoré sú skvelé na rozjasenie pod obočie, do vnútorného kútika či ako podklad.

S touto paletkou vyčarujete ako jemné, telové líčenie, tak aj niečo výraznejšie na bežné nosenie s použitím perleťového tieňa tak aj večerné dymové líčenie.Pigmentácia a výdrž týchto tieňov je skvelá ako je to u Sleek známe !

Nájdete ju TU !

Sleek Soltice Highlighter paletka rozjasňovačov

Tak toto bola láska na prvý pohľad. Ak ste si na prvej fotke pomysleli, čo je to za luxusnú zlatú paletku, tak je to Sleek paletka rozjasňovač, ktorá musím naozaj uznať, vyzerá v mojej zbierke naozaj jedinečne a luxusne !
Táto paletky je pre všetkých, ktorý milujú rozjasnenie pleti a rôzne rozjasňovače ako ja ! Obsahuje tri luxusné zamatové krémové rozjasňovače a jeden púdrový v nádherných jemných odtieňoch dúhy s kovovými odleskami. Ide o multifunkčnú paletku, pretože môžete ju použiť aj ako očný tieň, ako rozjasňujúci tieň do vnútorného kútika, pod obočie tak aj normálne ako rozjasňovač nad lícne kosti, na hornú peru a pod.

Ja som po nej zatúžila hneď ako som ju videla na Snapchate u známej a mojej obľúbebenej Jaclyn Hill, kde ona bola v nemo úžase nad práve tým fialkovým rozjasňovačom, ktorý je peckový !!

Hmotnosť je 9g a nájdete ju TU !
No a posledným produktom je tento červený lesk Gloss me, je skvelé pigmentovaný ale má leskovú štruktúru. Zanechá výrazný nádych červenej a na perách je veľmi príjemný, nelepí a vydrží veľmi dlho ! Odtieňov je samozrejme viac. Ceruzku na fotke ste už mohli vidieť zrecenzovanú TU !

Nájdete TU !

 !!!Pokiaľ sa vám niektorý produkt od Sleek alebo Estyle zapáčil či už nejaký, ktorý som použila pri tomto líčení alebo hocijaký iný, tak môžete pri nákupe na stránke www.stayunique.sk využiť aj môj zľavový kód na 10% zľavu : XOXOPATTY2016 !  !!!

Čo sa týka líčenia, použila som paletku All Night Long, paletku rozjasňovačov, kontúrovaciu paletku a na perách mám hnedý lesk od E style v kombinácií s telovým ružom, ktorý môžete vidieť TU ! Najprv som rozmýšľala nad výraznými perami ale nechcela som celé to nude líčenie pokaziť, tak som ostala na "telovej" vlne :-)

Určite mi napíšte čo vravíte na Sleek kozmetiku a na moje líčenie ? :-)
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

15 komentárov:

  1. Moc krásné líčení Patty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie a pekná paletka. Ja mám tiež jednu od sleek, ale ja mám pocit, akoby mi tie svetlé tiene vôbec nechytali alebo čo. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení se ti moc povedlo! Paletka očích stínů se mi moc líbí.

    My April 2016

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasna jako vzdy👍👍👍💋💋💋💖💖💖

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná inspirace na denní líčení, ty se umíš vždycky krásně nalíčit. Sleek má pěkné paletky za dobrou cenu. Zatím vlastním pouze jednu paletku ale rozhodně rozšířím sbírku. Mohu se zeptat jakou bázi pod oční stíny používáš, jestli vůbec používáš?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zvolila jsi velice pěkné odstíny :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. uplne užasne a to obočie maš veľmi peknee;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkné líčení - Sleek je super značka, kterou také ráda a často používám :) :)

    INKA blog – lifestylový blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Počujem o tejto značke prvýkrát, ale vyzerá veľmi dobre, porozmýšľam o kúpe :)

    OdpovedaťOdstrániť