30. mája 2016

GOSH 9 Shades

Krásny deň prajem :-)

Dnes mám pre vás recenziu na dlhoočakavaný produkt od značky Gosh. Gosh uviedla na trh minulý mesiac novú paletku 9 Shades - matná verzia. Obsahuje ako vidíte, skôr tlmené, hnedé, fialkové, šedé a čierne odtiene. Obsahuje od najsvetlejších až po najtamvšie tiene. Takže vyčarujete s ňou naozaj rôzne líčenia, či už jemné svetlé na denné nosenie, tak aj výrazné čierné dymové oči. Konkrétny názov tejto paletka je To be cool in Copenhagen. Ja ju už mám vyše mesiaca a trošku som sa sňou pohrala, líčenie s touto paletkou vám ukážem asi v inom článku. 
 Kto vlastní nejakú tu paletku od Gosh, tak obal im bude známy, čierne malé plastové balenie, šikovné a praktické. Výhodou paletiek od Gosh je veľké zrkadlo s ktorým práca s tieňmi je jednoduchšia a rýchlejšia. Ja som tiene používala ako s podkladom tak aj bez podkladu. No ak chcete zvýrazniť intenzitu odporúčam určite aj podklad pod tiene. Samotné tiene sú celkom obstojne pigmentované, Gosh to jednoducho vie, ale istota je istota. Ja rada používam podklad a viem, že tiene sa ani nehnú z viečka. Keď som tiene použila bez podkladu, bolo tiež dobré, ale k večeru po celom dni, už neboli také pekne, pigmentácia vyprchala a už sa mi efekt nepáčil. Gosh má veľmi dobrú podkladovú tyčinku pod tiene, tak môžete pozrieť aj tú.
 Tiene na ruke sú bez podkladu, aby ste sami najlepšie videli ich pigmentáciu, ktorá je naozaj dobrá.
Túto paletku môžem vrelo doporučiť, tým ktorý hľadajú matné, studené tiene. Neutrálne odtiene využijete asi najviac, takže by som o nej silno popremýšľala.

Budem rada ak mi napíšete či uprednostňujete skôr matné alebo leské, perleťové tiene.
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

9 komentárov:

  1. Já mám tuhle paletku ve fialové a zelenkavé variantě. A jsou úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera! :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkné odstíny má paletka, přesně pro mě :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto paletku som chcela hneď, ako som ju prvýkrát videla, matné a studené tiene, to je jednoducho moje :) A nesklamala, paletku používam takmer každý deň, tiene s podkladom pekne držia, nezlievajú sa, dobre sa tieňujú, čiže u mňa maximálna spokojnosť :) Ešte som aj vychytala 20% zľavu, takže čo viac dodať :) Krásna univerzálna paletka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si už pred nejakým časom kúpila jednu z tých prvých, v hnedých odtieňoch. Myslím, že sa volá To enjoy in New York. Vtedy mi vyhovovala, ale odkedy som vyskúšala viacero kvalitných paletiek, tak ju považujem za skôr priemer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paletka mi hodně připomíná Smoky od Urban Decay :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gosh paletku moc moc chci a musím si ji koupit, už o ni přemýšlím delší dobu. Chtěla bych možná v jiné sestavě barev ale je to pro mě Must Have kosmetická věc.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Má nesmierne nádherné farby! :)

    OdpovedaťOdstrániť