31. mája 2016

Beauty Uk / First Impression

Na trh prišla nová značka. Mňa ako beauty blogerku a kozmetickú maniačku hneď zaujala a tak som sa pustila do testovania. PinkPanda.sk mi zaslala na vyskúšanie balíček novej značky Beauty Uk. Ako si môžete už z názvu domyslieť, ide o anglickú značku,


Beauty UK je mini rodinná kozmetická firma s veľkým srdcom a bláznivými výrobkami, ktoré ponúkajú svojim nadšeným klientkám po celom svete.

Musíte uznať, že produkty vyzerajú veľmi zaujímavo takže poďme sa na ne pozrieť bližšie. Napíšem vám moje prvé dojmy a či produtky stoja za to :-)


  • Lak na nechty - Pink Pop
- lak na nechty je v krásnej jemnej ružovej farbem, nazvala by som ju ako baby pink, pigmentácia laku je priemerná, stačia dve vrstvy, výdrž je cca 4 dní, celkom spokojnosť, cena je 4,90 €
  • Paleta na contouring tváre - Ultimate Contour Palette
- najväčšiu radosť mám z tejto paletky na kontúrovanie, ktorá obsahuje dva tmavšie odtiene a jeden svetlý, všetky sú krémové a dá sa s nimi krásne vykontúrovať tvár.Odtiene sú všetky skvelé využiteľné, nie sú veľmi oranžové, takže efekt je veľmi prirodzený. Za pochvalu stojí aj obal, ktorý je jednoduchý a na magnet, takže veľmi praktické. Osobne je to moja prvá krémová kontúrovacia paletka, takže chválim ! Jej cena je 9,90€

  • Paleta na obočie - High Brow - Eyebrow Kit
- set na obočie, ktorý má  tiež veľmi praktické balenie, obsahuje 3 púdrové tiene na obočie a jeden vosk na zafixovanie.  Myslím, že ideál pre brunetky a možno aj blondínky.Ja väčšinou kombinujem na obočie viac odtieňov, takže super! Keď mám obočie vykreslené tak ho už len prejdem voskom a obočie drží celý deň. Mám veľmi rada tieto sety, pretože sú veľmi praktické.
Cena je 6,95 €

  • Krémová lícenka Sweet Cheeks - Vanilla Ice No. 6
  •  Asi najmenej ma zaujala táto lícenka v tyčinke/tube, ktorá je skôr na rozjasnenie, keďže má veľmi svetlú, bronzovo-zlatú farbu. Obsahuje jemnú perleť, takže jej použitie by som videla skôr na rozjasenie nad lícnymi kosťami a pod.. Jej cena je 6,95 €

  • Posh Pout rúž - Power To The Purple

- Posledným produktom od tejto značky, ktorý sa dostal kumne je tento výraznejší rúž v zaujímavom letnom odtieni. Vyzerá síce výrazne, ale keďže je v tube, je skôr hydratačný balzám, ktorý perám dodá krásnu žiarivú a šťavnatú farbu. Osobne ja mám radšej iný typ produktu na pery, takže ma toto nechalo pomerne chladnou, ale pri cestovaní hodiť do kabelky, hocikedy pretrieť a dodať trošku farbičky, nie je vôbec zlé :-) Cena je 5,95 €

Ďakujem Pink Pande za zaslanie produktov, budem rada ak mi vy, napíšete, ktorý produkt vás zaujal najviac a či poznáte túto značku?
Patty

4 komentáre:

  1. Nejvíc se mi líbí paletka na konturování a na obočí. Takových věcí člověk běžně v drogerii moc nesežene. Od Beauty UK jsem zatím nic nezkoušela, snad brzo napravím
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty vyzerajú naozaj zaujímavo, mňa najviac oslovil rúž, najmä kvôli krásnej farbe!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť