28. mája 2016

Ako na kontúrovanie tváre // MARY KAY


Prajem vám krásnu sobotu !

Dnes mám pre vás jeden špeciálny článok s tipom ako správne kontúrovať a aké produkty sú k tomu najlepšie. Ja som sa zapojila do blogerskej výzvy na kamzakrasou.sk s kozmetickou značkou Mary Kay a bola som úspešná a momentálne som medzi 12-tich najlepších blogerov, ktorý súťažia o skvelé ceny :-) Verím, že sa vám môj spracovaný článok o kontúrovaní bude páčiť a najmä bude prínosný.


Mala som možnosť si vybrať štyri produkty, ktoré použijem pri kontúrovaní od Mary Kay. Dlho som neuvažovala a vybrala som si môj obľúbený korektor, ktorý je dostatočne svetlý na rozjasnenie pod očami, v strede čela, nad hornou perou atď.. Ďalej som vybrala rozjasňovač pleti, ktorý mám v odtieni Ivory 2 a keďže ešte nie som bohvie ako opalená a je tmavý na mňa, tak som ho použila ako tmavší kontúrovací produkt v krémovej verzii. Následne som použila môj obľúbený minerálny púdrový makeup, ktorý je môj veľký favorit, mám ho už v dvoch odtieňoch a je top! Použila som ho na jemné zapúdrovanie pleti a na zapúdrovanie najmä kontúr (boky líc, čela, nosa, brady a pod..)
Posledným produktom bolo duo mineralnej lícenky, ktorá je v úžasnej farbe, krásna letná oranžová, veľmi sa mi páči, obsahovala aj perleťový produkt, tak ten som použila nad hornú peru, nad lícne kosti atď..:-)
 Korektor Ivory 1(tu), Rozjasňovač pleti Ivory 2 (tu), Minerálny púdrový mejkap Beige 1,5 (tu), Duo minerálnych líceniek Juicy Guava (tu)

S týmito produktami som veľmi spokojná, myslím, že môj výber lepšie dopadnúť ani nemohol !
Máte niektorý z týchto produktov?

Môj postup ako vykontúrovať tvár je veľmi jednoduchý. S týmito štyrmi produktami to máte ultra rýchle. Myslím, že foto postup je vystižný a vyzerá to jednoducho nie ? :-)

Ešte by som spomenula, že toto je môj postup, každý máme niečo iné, každému niečo iné vyhovuje. Pre toto kontúrovanie ja som nepoužila žiadny podkladový makeup, išla som rovno na odlíčenu pleť.

Svetlý vysoko krycí korektor som naniesla na stred tváre ako môžete vidieť an fotke. Tmavší rozjasňovač som naniesla na boky líc, pod bradu,po bokoch čela. Navlhčila som beauty blender a všetko rozblendila a vklepkavala do pleti.Tmavé kontúry som zafixovala a ešte zvýraznila minerálnym púdrovým makeupom. Aplikovala som na rozjasnenie a prirodzený efekt lícenku a rozjasňovač. No a dokončila líčenie očí a pier a hotovo :-)

Komplet líčenie aj s očami a perami :-)

Páči sa vám moje líčenie?

Teším sa na vaše komentáre !
Patty

5 komentárov:

  1. veľmi pekné :) páči sa mi rozjasnenie nad hornou perou :) aj ja som robila tento príspevok včera :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj spolubojovníčka :) páči sa mi to veľmi, najmä to, že ponúkaš presný postup práce. To minerálne duo na líca - to je akoby púder a lícenka v jednom, alebo je ten nude odtieň trblietavý? To som nevedela akosi posúdiť pri výbere produktov.
    Pozývam na Ťa na svoj blog a pekný deň prajem :)
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odpoviem za Patty, ak sa nenahnevá :)) Ten telový odtien má jemnú perleť, čiže má slúžiť ako rozjasňovač :)

      Odstrániť
  3. Ja som v kontúrovaní stále iba začiatočník:) Tento návod je super a aj produkty vyzerajú veľmi dobre:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Celkový look je úžasný! :) Moc se mi líbí! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť