6. apríla 2016

SHEA BUTTER recenzia

Prajem vám krásny deň !

Dnešný článok bude o mojom najnovšom produkte, ktorý ma veľmi zaujal a stal sa mojím obľúbeným. Na náš trh prišiel nový e-shop, ktorý ponúka práve tento produkt a to je shea butter alebo po slovensky bambucké maslo. Myslím, že tento názov, resp.produkt je už viacerým známy, najmä tým, kto miluje masielka na telo ako napr. ja :-)

Je to úplne čistý prírodný produkt,takže kto má rád prírodné produkty tak toto bude to pravé. Toto bambucké maslo je nerafinované, bez chemických prímesí a konzervačných látok, je ručne vyrábané a pochádza priamo z Ghany. 

Je získavaný z orechov stromu Karité. Vyrába sa lisovaním, čím sa extrahuje tuk, ktorý obsahuje veľké množstvo telu prospešných mastných kyselín a vitamínov. Je to naozaj hodnotný produkt, pre hydratáciu pokožky, ochranu a vyživenie. Používa sa napr. aj pri odličovaní a ako regeneračný nočný krém... Je krásne jemne našľahané a má špecifickú dymovú vôňu, pretože je handmade a je práve prírodný, ako som už napísala.

 Toto zázračné bambucké maslo má niekoľko skvelých využití a účinkov, pár z nich vám napíšem:


  • Dokonalý hydratačný produkt pre tvár a celé telo. Vyživuje pokožku, podporuje tvorbu kolagénu a obnovuje elasticitu pleti. Vymeňte svoj pleťový krém za toto maslo a už po niekoľkých dňoch budete prekvapená pozitívnymi výsledkami.
  • Má omladzujúce a regeneračné účinky na pleť a vlasy
  • Pri pravidelnom používaní zabraňuje tvorbe vrások a už vzniknuté vrásky účinne vyhladzuje.
  • Okamžite upokojuje podráždenú pokožku po holení, zabraňuje začervenaniu a zapáleniu vlasových váčkov. 
  • Podporuje rast vlasov a regeneruje poškodené vlasové štruktúry
  • Skvelý na ošetrenie kožných problémov ako akné, ekzémy, dermatitída, šupinatá koža a pod.
  • Urýchľuje hojenie jaziev a používa sa aj na rýchle hojenie pokožky po tetovaní – bez chrastičiek.
    • Bambucké maslo sa používa aj v gastronómií namiesto tuku. Je jedlé a často sa používa v čokoládovom priemysle. Preto vám jeho prirodzená vôňa môže pripomínať bielu čokoládu, prípadne orechy.


    Zloženie:
    • kyselina olejová 40-60%
    • kyselina stearová 20-50%
    • kyselina linolová 3-11%
    • kyselina palmitová 2-9%
    • kyselina linolénová menej ako 1%
    • kyselina arachidová menej ako 1%
    • silné prírodné antioxidanty, vitamíny  A, D, E, F, fytosteroly
    Ja som si ho obľúbila najmä na tú hydrátaciu, takže ho používam každý deň na tvár, ale ako vidíte ma naozaj mnoho účinkov a využití. Jeho konzistencia je tuhá, ale keď si ho nanesiete medzi prsty a potom následne aplikujete na tvár tak sa zjemní a prirodzene roztopí. Na suchú, stiahnutú pokožku je úplne skvelý, veľmi rada ho používam namiesto denného hydratačného krému, pretože tento produkt je ešte lepší. Hneď sa vstrebáva do pokožky, hydratuje a nezanecháva pocit mastnoty ! Odporúčam naniesť malé množstvo,ktoré vám na jedno použitie úplne postačí!

    Keď si masielko objednáte dostanete ho v takomto jednoduchom balení, ktoré je ale veľmi milé a plus dostanete pribalený aj letáčik s potrebnými informáciami o masielku, čo ja musím veľmi pochváliť, pretože je to skvelé spisané a mne to veľmi pomohlo !

    Spotreba tohto masielka do 12 mesiacov od otvorenia produktu,nakoľko ide o čistý tuk bez obsahu vody, maslo je prirodzene trvácne.
    Odporúčam navštíviť ich stránku(viď.nižšie), pretože je skvelá a dozviete sa tam veľa vecí o tomto produkte. Kto váha, určite môžem odporúčiť, ja som s masielkom veľmi spokojná a stal sa mojím veľkým obľúbencom !


    Bambucké maslo má 100ml/ 12,99 eur kúpite na oficiálnej stránke sheabutter.sk

    Poznáte bambucké maslo ? 

    7 komentárov:

    1. Bambucke maslo veľmi nepoznám, ale vyzerá skvelo :)

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Tohle maslo me vcelku zaujalo :))

      http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

      OdpovedaťOdstrániť
    3. Toto máslíčko jsem chtěla vyzkoušet, takže jsem ráda, že ti vyhovuje!

      andreabblog

      OdpovedaťOdstrániť
    4. Bambucké máslo používám, ale neznala jsem tuto značku :)
      Díky za článek a za tip :)

      INKA blog

      OdpovedaťOdstrániť
    5. Neviem prečo, ale ja zatiaľ s každým maslom, ktoré som vyskúšala, tak som nebola spokojná. :-D ale asi mi len nesadli. Preto radšej preferujem telové mlieka, ale toto masielko vyzerá byť naozaj super. :)

      OdpovedaťOdstrániť
    6. Ježiš, to by milovala moje mamka:) Díky za tip

      OdpovedaťOdstrániť