4. apríla 2016

Revlon Colorstay makeup

Ahojte !

Dnešný článok bude o makeupe Colorstay od Revlon. Ak ma sledujete už nejaký ten rok, dva, tak viete, že ja som už recenziu na tento make-up robila, ale boli to dojmy po 2 mesiacoch, tento makeup celkovo už používam vyše dvoch rokoch a preto som sa rozhodla spraviť menší update, čo si o ňom myslím aj po takom čase a myslím si, že teraz kedy sa konečne oficiálne zastupiteľstvo rozhodlo zaradiť Revlon aj na Slovensko a Česko, tak to môže byť zaujímavejšie, kedže v tej dobe tu nebol dostupný. Tento konkrétne mám zo stránky www.parfemy-elnino.sk a príde mi, že zo slovenských e-shopov je snáď najlacnejší, jeho cena je cca 7,20 € a pamätám, že keď som ho kupovala na krasotike tak ma vtej dobe vyšiel nad 11 €. Takže určite skvelá cena a majú dostupných viacero odtieňov.
Toto je už môj druhý odtieň, prvý som mala 180 Sand Beige(staršia recenzia) a teraz som vyskúšala o niečo svetlejší 110 Ivory. Ten prvý bol skôr so žltým podtónom a tento je vhodný pre bledulky a je so studenejším ružovým podtónom. Na leto to určite nebude ten pravý odtieň, ale takto keď ešte nie som opálená je celkom fajn a ja hlavne dosť upracujem ešte s bronzérom, kontúrovaním a púdrom tón pleti. Poprípade dá sa miešať. Po tých dvoch rokoch čo tento makeup používam, môžem úprimne povedať, že patrí medzi moje najobľúbenejšie makeupy, ktoré som zatiaľ vyskúšala. Za tú cenu je skvelý, kvalita je na mieste. Používam ho ako na sebe, tak aj na zákazničkách.
Ja konkrétne mám Colorstay makeup pre zmiešanú a mastnú pleť.Keďže stále sa mi pleť neustálila a mám mastnú T-zónu, takže tento makeup mi skvelé sedí.Ako vidíte nevýhodou je nepraktický obal, ktorý je bez aplikátora a tak si ho musíte "vyliať" na chrbát ruky, čo ide na začiatku keď máte makeup ešte plný úplne super, no keď už vám makeup začne dochádzať, ide to dosť ťažko a je to proste nepraktické.Ale aj napriek tomu ho mám rada a myslím si, že teraz už je dostupný aj vynovený makeup s aplikátorom :-) Tak keď tak pozrite sa naňho. Inak objem makeupu je 30 ml, čo je taká klasika. Konzistencia je skôr tekutejšia ako hutná, dobre sa rozotiera, treba s ním rýchlejšie pracovať, pretože potom make-up ako keby zaschne, čím môže potom na pleti spraviť škvrny, treba sa sním naučiť správne pracovať,je to určite o praxi :-) Najradšej naň používam buffing brush tým to ide super, aj to zapracovanie je rýchlejšie. 
Krycia schopnosť tohto makeupu je stredne vyššia by som povedala, práve mám veľmi rada ako zakryje menšie nedostatky a pleť zjednotí. Nezakryje síce veľké akné, ale také každodenné nedokonalosti, nejaké menšie kruhy, vyrážky, začervenania to úplne v pohode.Stačí naozaj veľmi málinko makeupu a vystačí vám na celú tvár. Kedže mám mastnejšiu T-zónu, tak mám pocit, že makeup vydrží pekne matný takých 14-16 hodín, na 24-ku by som ho nepovedala. Vždy si makeup zapudrujem a po celom dni nemám pocit mastnej pleti, páči sa mi efekt a že naozaj zmatní mastné miesta na tvári. Taktiež aj krytie je počas celého dňa úplne skvelé, vyrážky sa neobjavia a nepotrebujem počas dňa korektor.Má ja SPF 15, takže na prvé slniečko vhodný aj ako ochrana :) 


Pridávam aj fotke pred nanesením makeupu a po nanesení tohto makeupu, aby ste videli rozdiel a finish makeupu. Na poslednej fotke môžete vidieť už aj zapudrovanie makeupu, korektor, bronzer a lícenku.
naľavo: makeup, bronzer, rozjasnovač a lícenka a na pravo kompletka

Ako som spomenula niekomu možno nebude vyhovovať obal, ktorý je tak trochu nepraktický ale makeup je stále môj obľúbený a príde mi naozaj veľmi dobrý. Pre mastné, zmiešanú pleť určite môžem doporučiť, pre suchú a zmiešanú pleť toto nebude, pretože vám môže vytvoriť šupinky, ale tento makeup nájdete aj na suchú/normálnu pleť, takže treba už len pozrieť na stránke.

Verím, že sa vám recenzia páčila a budem rada ak mi napíšete čo vravíte na značku Revlon a či ste radi, že je konečne dostupná aj u nás. Ja sa určite pozriem aj na viac produktov.

Patty

10 komentárov:

  1. Obal je trošku nepraktický, ale jinak to vypadá fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nové balenie tohoto makeupu má už aj pumpičku =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ráda bych tento vyzkoušela :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle je make up který bych moc ráda vyzkoušela. Bohužel škoda že nemá pumpičku, určitě by to bylo lepší. Já mám Loreal Eau de Teint který je stejně tekutý jako Revlon a souhlasím s tím že je potřeba si na takovou konzistenci zvyknout a pracovat s ním, jinak rychle zasychá. Pokud se s ním člověk naučí pracovat, zjistí že je to hrozně fajn produkt.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten chci určitě zkusit, vypadá dobře :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Právě hledám nějaký nový makeup, takže jsem asi našla vítěze.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja by som ho rada vyskúšala ,len som sa vždy bála ,že ivory bude na mňa moc tmavý :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento make-up rada vyzkousim, hlavne diky svetlemu odstinu ;)

    andreabblog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten světlejší odstín mě zaujal, protože jsem bledule s růžovým podtónem a sehnat makeup v českých drogeriích je docela záhul :D

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jej veľmi som sa potešila, že som našla túto recenziu, pretože práve tento make up by som chcela vyskúšať. A na to nepraktické balenie som čítala, že niektoré baby si dávali z nejakých starých make upov pumpicku. :)

    OdpovedaťOdstrániť