29. apríla 2016

Outfit / BOMBER

Keďže som vás trošku zanedbávala tento mesiac, tak som sa rozhodla ešte pre jeden oddychový, skôr fotkový článok s outfitom, ktorý je môj najobľúbenejší. Totiž, úplne som sa zamilovala do tejto khaki bomber-ky, ktorá je skôr taká letnejšia,pretože toto počasie je naozaj nepredvídateľné. Je veľmi príjemná, super sa nosí, je štýlová a hodí sa ku všetkému.Veľmi rada ju nosím. Nájdete ju na www.shein.com a konkrétne TU !
Taktiež môj druhý obľúbený kúsok sú momentálne biele/krémové nohavice s vysokým pásom z H&M, ktoré ma vyšli asi 8 € :-)) Skvelá kúpa !

Nohavice H&M
Tričko H&M
Okuliare H&M
Slip-ony  topankovo.sk

Tak čo vravíte na dnešný rýchly outfit ?
Patty

4 komentáre:

  1. veľmi pekná Patty..:) ja mám momentálne na bombery fakt úlet dosť veľký :D ..takže sa mi každá jedna páči, a každú by som chcela :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne nohavice. :-) AJ mne sa páčia tieto bomberky. Vyzerajú na babách pekne a zaujímavo. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemohu si pomoct ale mě se tento typ bund vůbec nelíbí ale to je jen můj jiný vkus. Zato tvoje slun.brýle vypadají nádherně a hned bych tento tvar brala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pěkné! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť