29. apríla 2016

Declaré Liftingové očné sérum a pleťový krém recenzia

Krásny deň prajem!

V prvom rade vám ďakujem, že ste sa zapojili do narodeninovej súťaže ! Všetky komentáre som poctivo prečítala a veľmi sa teším, čoskoro výhercov vyhodnotím. Taktiež sa chcem ospravedlniť, za moju menšiu neaktivitu, no zriadiť a dať do prevádzky svoj kozmetický salón ma zároveň vyštavil ale aj nabil energiou. Preto som mala veľa povinnosti, ale už sa to ustálilo, takže sa môžte tešiť na veeľa recenzí, líčení a podobných aj nových článkov, ktoré tu ešte neboli.Určite vám ukážem aj salónik, nejaké info, fotky a pod. Niečo určite vymyslím :-) Dnes tu mám pre vás recenziu na dva produkty od značky Declaré, ktorá je na Slovensku stále pomerne nová a neokukaná. Už ste ju na mojom blogu mohli vidieť, konkrétne TU!
Declaré Essential Eye Lifting Serum

Novinkou od tejto značky je vysokoúčinné očné sérum s liftingovým efektom. Kto ma pozná, vie, že tento produkt určite nebude práve pre mňa, keďže je liftingové a vhodné práve na vrásky okolo očí, na zdvihnutie očných viečok, pigmentové nerovnosti okolo očí, opuchy a pod.. Má viacero účinkov, ktoré sa mne ako kozmetičke pozdávajú a na zrelú pleť, ktorá ma už problém s očným okolím je to určite vhodný produkt na používanie. Ja som ho podarovala babke, takže uvidíme. Veľmi sa mi páči textúra, resp. konzistencia, ktorá je na očné okolie veľmi príjemná a mám pocit,že má taký chladivý efekt, čo je napr. na už spomenuté opuchy veľmi dobré. Sérum sa má použiť každé ráno a večer.

Výsledky testov: po dobu 2 mesiacoch používania 2-krát denne vypnutie pleti očných viečok 60%, vyhladenie vrások a kohútích stôp 34% a redukcia tmavých kruhov 32%.
Účinné rastlinné zložky, ktoré pri vzájomnom skombinovaní pôsobia výrazným efektom. Posilňujú a zlepšujú štruktúru dermy, zlepšujú mikrocievne prostredie a stimulujú detoxikačný systém pleti.

Čo sa týka aktívnych zložiek obsahuje napr.:Kyselina hyalurónováPupočník ázijský, Nechtík lekársky, BioStructurine, Bio Sensiline, Albízia ružová (perzský hodvábny strom), Ektoín
Ocean´s Best

Už stálicou tejto značky je aj pleťový krém na báze morských zložiek.Tento krém som mala vo vzorke a tak ma zaujal, že mám už aj väčšie balenie, ktoré síce nie je úplne balenie, pretože je ešte väčšie, ale na dlhšie vyskúšanie stačí. Tento krém je vhodný na všetky typy pleti.Používam ho každý deň a je veľmi príjemná na pokožke, nezanechá mastný film, pekne sa vstrebe a pleť krásne zyhdratuje a napne. Odporúčam aj na unavenú pleť, pretože predchádza prejavom stresu a únavy.Obsahuje ako morské zložky, tak aj cenné oleje a tak plet vypína a dodáva jej pružnosť.Aktivuje ochranu buniek pred predčasným starnutím.

Koncentrovaná sila mora pre žiarivú krásu náročnej pleti. Úžasne vláčny krém čerpá účinky z morských zložiek – minerálov, stopových prvkov, extraktov rias a chalúh. Podporuje činnosť buniek, predchádza vonkajším prejavom stresu a únavy. Výnimočné oleje rozmaznávajú pleť a neuveriteľne ju vyhladzujú. Pre pocit sviežosti a revitalizovaný vzhľad celých 24 hodín.

Aktívne zložky, napr.: Olej z cupuaçu, Skvalén,Jojobový olej, Výťažky morských rias a chalúh, Kyselina hyalurónová, Morská voda. Myslím, že to zloženie je naozaj veľmi kvalitné a krém je na úrovni a keď nechcete nič lacné so zlým zložením, odporúčam na každodenné používanie práve tento krém. Skvelá voľba !



Poznáte značku Declaré?
Ich webovú stránku nájdete TU a kde sa táto kozmetika predáva nájdete TU !

2 komentáre:

  1. Znacku nepoznam, ale serum se mi velmi libi👍👍👍
    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten očný vyzerá podľa popisu i zloženia super, lebo moje očné okolie je strašné - veľmi suché a citlivé, takže tam zvyknem používať práve krémy na zrelšiu pleť...takže možno o ňom siahnem, ďakujem za tip...Ela

    OdpovedaťOdstrániť