7. apríla 2016

4. NARODENINY BLOGU ! SÚŤAŽ !!!

Ako už názov napovedá, dnes budeme oslavovať síce trošku oneskorene, ale predsa! Blog prednedávnom oslavil 4 výročie a myslím, že už má naozaj krásny vek na poriadnu oslavu ! Som veľmi rada, že blog stále existuje, funguje a verím, že sa stále zlepšuje a posúva na vyššiu úroveň. Verím, že ešte dlhé roky bude fungovať a budem stále blogerkou. Posledný rok 2015 bol pre mňa veľko výzvou, preila som ťažké časy, nevedela som, či mám blogovať aj naďalej, no som veľmi rada, že som vydržala a neprestala. Veľká alebo snáď najväčšia vďaka patrí práve vám, mojím čitateľom, fanúšikom pretože bez vás by blog nebol tam kde je, nedostala by som tak úžasné príležitosti a pod.. Ďakujem vám ! Vážim si každý jeden komentár od vás, každú vašu spätnú väzbu, email, fotky a pod..

Budem veľmi rada ak mi napíšete čo by ste na tomto blogu zmenili, čo nové by ste uvítali, aký typ článkov máte najradšej a pod. Mne to v posune tohto blogu určite pomôže a uvítam každý nový typ, radu a pomoc. Ja mám na pláne mnoho plánov, takže verím, že časom sa budú postupne aj realizovať.

Ako prejav mojej vďaky som si pre vás prichystala súťaž v spolupráci s kozmetickými značkami, s ktorými aj vďaka vám, mám možnosť spolupracovať a ukazovať vám nové produkty, nové líčenia, nové články.. 
Verím, že vás súťaž poteší, pretože som sa snažila ju spraviť veľkolepú o naozaj cenné produkty, ktoré ja osobne milujem, používam a nedám na ne dopustiť.
Výhry budú až tri, takže šanca je myslím naozaj veľká, všetkým držím palce a ešte raz veľké ďakujem !!!
 1.cena Zoeva balíček 

  • Zoeva sada štetcov Bon Voyage Set ( sada 4 štetcov na cestovanie)
  • Zoeva Spectrum Rouge ( paletka líceniek - nude)

 ---------------------------------------------------------------
 2.cena Pupa Milano multifunkčná limitovaná paletka

  • obsahuje očné tiene, lícenky, rúže

  ---------------------------------------------------------------
3.cena Bioderma a Gosh balíček

  • dva produkty z rady Sébium - Global a Masque a paletka 9 očných tieňov od značky Gosh

Podmienky súťaže:
  1. Sledovať tento blog cez GFC (vpravo v menu- pripojiť sa k lokalite)
  2. Napísať do komentára čo nové by ste na blogu uvítali?!
  3. Zanechať na vás kontaktný e-mail.
Súťaž vyhodnotím 1.5.2016 ( pre mňa veľmi špeciálny dátum, pretože v ten deň otváram svoj kozmetický salón, ktorý nesie názov tohto blogu- XOXOPATTY) ♥

65 komentárov:

  1. Gratulujem a prajem ešte mnoho rokov blogovania a veľa úspechov :)
    Krásna súťaž. :)
    Sledujem ako Simplicity Life
    Myslím, že tento blog už je sám o sebe úžasný a nové ma nič nenapadá, možno nejaké new in články či randomy, takéto články mám veľmi rada. :)
    Môj e-mail je 0simplicitylife@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj,

    já bych na blogu uvítala třeba nějaké fajn recepty nebo i vlasové návody, nebo nějaké DIY pro inspiraci. Rády s dcerou tvoříme a už mi dochází nápady :D

    Přeji mnoho úspěchu v podnikání, určitě budeš mít mnoho spokojených zákaznic :)

    Hezký den Ti přeji :)

    Nicole Blog
    okruhlicova.n @seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, gratulácia k takému peknému výročiu a držím palce pri otváraní salónu!! :)
    vieš čo mi na tvojom blogu? taká blbosť, ale predsa - okno na vyhľadávanie :D pamätám si, keď som u teba hľadala spätne článok o Couleur Caramel a nevedela som ten názov. V mori menoviek som klikala na všetko možné, než som ho našla :D
    Inak cez GFC ťa sledujem už dlho ako Drews beauty :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa blog páči taký, aký je. Nemenila by som nič, ani mi tu nič nechýba. Rada čítam hlavne tvoje recenzie.
    Cez GFC sledujem ako Zuzana Mesik, môj mail je pinkshaaark@gmail.com
    A gratulujem k otváraniu salónu! Dúfam, že sa tam raz dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja bych uvitala líčení osob ktere tvůj kosmetický salon navstivi :-)
    Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V prvom rade gratulujem :) 4 roky, to už niečo znamená! A čo by som privítala? Nejaké rýchle a jednoduché recepty, napríklad na nátierky alebo polievky. Aj keď je to beautyblog, myslím že každému sa zíde návod na nejakú rýchlu maškrtu ;)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Gratulujem k výročiu i otvoreniu salóna. Mne sa blog páči, nič mi nechýba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi ti gratuluji k takovemu skvelemu blogu a samozrejme i k 4-temu vyroci. Blog je velmi pekny, najdu co hledam, posledni dobou me zajima prirodni kosmetika, tak neco vic i o te ;)

    Sleduji jako maria nadaska

    Marianadaska1@gmail.com

    andreabblog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, gratulujem k úspechom a prajem ich este velmi vela! 😊 sledovat by som ta mala ako Anami Haluzkova. Zo vsetkych najradsej mam asi clanky-recenzie na rozne produkty, ktore si myslim, ze pridavas celkom casto, takze mne na tomto blogu vobec nic nechyba 😄 moj email je anami.haluzkova@gmail.com
    Len skoda, ze si prestala natacat videa na youtube, mala som ich velmi rada

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeeej, gratulujem! Blog sa mi páči v jeho momentálnej podobe, nič by som nemenila :) A prajem veľa úspechov!
    GFC: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Patty :) v prvom rade gratulujem k výročiu blogu :) môj osobný názor na blog - na blogu by som určite nič nemenila, všetko čo píšeš je zrozumiteľné, mne sa osobne najviac páčia recenzie na kozmetické produkty :) a dúfam, že sa čoskoro vrátiš aj k natáčaniu videí na youtube :)sledujem ťa, ako tu, tak na youtube aj na instagrame :)cez GFC ťa sledujem ako Eliška Badurová, email 0elisha0@gmail.com Prajem ti pekný deň a veľa ďalších úspechov, aj so salónom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc gratuluji k otevření vlastního salonu, ať se ti daří a máš spoustu spokojených zákaznic, ale to v tvém případě určitě nebude problém :).
    Na blogu mi nic nechybí, ale když už chceš vědět, co případně vylepšit, tak možná doplnit takové to pole na vyhledávání, může se to hodit, když by někdo chtěl třeba vyhledat nějakou recenzi a tak :).

    lucie.el.zet@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pripájam síce anonymný komentár, ale sledujem ako Ela z aboutcosmetics.eu:) V prvom rade nesmierne gratulujem k otvoreniu vlastného kozmetického salónu! Je to obrovský krok, ale presne tie k životu patria a želám, nech je to jeden z tých najpodarenejších. Najradšej pozerám na blogu asi líčenia. Konkrétny tip na to, čo by mi chýbalo asi nemám. Budem sa však tešiť na fotky z práce, pokiaľ to ti to zákazníčky dovolia. Hrám len o prvú cenu, ak by ma random vyžřeboval na 2. alebo 3. tak sa jej dobrovoľne vzdávam v prospech niekoho ďalšieho, keďže s Biodermou spolupracujem a s Gosh som tiež spolupracovala. Nech sa darí! alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gfc:Janie Hannagonova
    Tvoj blog je veľmi pekný, rada čítam tvoje články, nič mi tu nechýba.
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Me se tento blog líbí už od zacatku, takže nic nového nemusí být :) Píšeš skvěle! :) Já miluji tvoje recenze :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Gratulace k salonu! :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj, veľmi krásny blog :) Na tvojom blogu by som ale nič nemenila pretože je skvelý taký aký je. :)
    Gratulujem k tvojmu štvrtému výročiu blogu čo je skvelé :) Baví ma čítať tvoje blogy hlavne recenzie pretože tým veľa poradíš :) Prajem Ti do ďalej veľa úspechov :) Prajem zvyšok pekného dňa :)
    Môj mail je darinka2223@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já bych asi taky nic neměnila na blogu, mám velmi ráda tvé líčení! :) GFC: Lucy Enne, mail: luciath483@gmail.com
    A gratuluji k salonku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Oh ta paletka!!! Líbí se mi cena č. 3 - moc! :)
    Tvůj blog mám ráda, líbí se mi styl, jakým je dělaný. Neměnit! :)
    rstiborova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj

    blog je super hlavne recenzie, mozno by som privitala viac clankov z oblasti fashion a lifestyle :) gratulujem k splneniu sna= kozmeticky salon -prajem vela uspechov, ak by klientky suhlasili mozno by si mohla davat foto pred a po

    lenocka86@gmail.com


    OdpovedaťOdstrániť
  20. Na blogu bych nic neměnila, protože bys to nebyla ty. Přeji pár dalších úspěšných let blogu! :) Nejvíc se mi líbí články ze sekce makeup a fashion :) :) :)

    sleduji tě jako Sabina Krejčová, email: sabina.krejcova@centrum.cz

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Prajem ti veľa veľa sťastia aj na ďalej a hlavne že si to všetko ustála a pokračuješ nikto nemá asi toľko vždy iných noviniek ako ty ešte som sa stým nestretla:))a ta paletka pupa je peknaa:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Takové nádherné věci jsi vybrala, radost soutěžit :) Moc se mi líbí tvůj blog a když jsi začala ještě natáčet, tak jsi ho posunula na vyšší level, za to jsem hrozná ráda. Možná bych malinko pozměnila vzhled, přidala nějakou barvičku.
    nikolik.v@seznam.cz
    GFC: Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Já tě sleduju skoro od tvých počátků a vždy jsem u tebe měla nejraději líčení, za mě by jich klidně mohlo být víc :)
    Moc gratuluju k otevření vlastního kosmetického salonu!

    svetpodles(zav)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Krasna GA. Gratulujem a drzim palce s novym salonom ;)
    Nemam k blogu ziadne vyhrady, paci sa mi tak ako je ;)
    Sledujem ta ako Nikola Strakova.
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahoooj,dlho som rozmyslala co by som chcela ake clanky na tvojom blogu ale poviem ti ze ty splnujes vsetko <3 Vazne :)
    GFC:Betty Behnaova
    mail:betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Peťuška
    prajem všeeetko najlepšie k blogovým narodkám - 4 roky je krásne čislo... a takisto veľa zdaru by podnikaní - treba si ísť za svojimi snami... :)
    na tvojom blogu mi nechýba nič... nájdem tu recenzie, líčenia aj outfitové články... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ahoj,

    na blogu by som uvitala napriklad navody na rozne ucesy, kedze v tomto som ja osobne lava a bol by to pre mna prinost :D

    Gratulujem k otvoreniu salonu!! :) A zelam vela stastia, nech sa dari.

    radkakovac@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Taky gratuluji k budoucímu otevření salonu, hlavně spoustu spokojených zákaznic :)
    Co nového nevím, ale moc ráda čtu recenze nových výrobků, často objevím věci co mě taky lákají vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. nove me nic nenapadá to hlavni tu je
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. eee 4. narodkyyy:) gratulujem a prajem blogu veľa úspechu!
    a tebe veľa úspechu so salónom!
    celkom by ma zajímalo, čo všetko predchádza k otvoreniu vlastného podniku. asi to nebude jednoduchá záležitosť (ospravedlňujem sa ak si o tom písala a ja som to prehliadla. pre takéto prípady by som uvítala maličké okienko pre vyhľadávanie:)))
    a najviac zbožňujem tvoje líčiace posty s krásnymi prirodzenými fotkami!
    ak by som si v prípade výhry mohla takto drzo vybrať cenu, priala by som si prvú. lebo som veľký make-up nadšenec ale so zoevou nemám ešte žiadne skúsenosti (viem, je to hanba).
    sledujem ako: Dany Love. email: Danylovelife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. K čomu gratulovať skôr? Každý úspech i malý krôčik, ktorý človek spraví, znamená veľmi veľa, a tak ti prajem, nech každý ďalší krok smeruje k tvojej spokojnosti. Máš môj veľký obdiv, kam si za tie 4 roky svoj blog doviedla, rovnako k odvahe a odhodlaniu otvoriť si vlastný salón. Blog sa mi páči taký aký je, ale budem sa veľmi tešiť, ak nám na ňom priblížiš aj svoj salón, príp. pohnútky a cestu, ktorú si prešla k jeho otvoreniu. Z príspevkom vždy žeriem tvoje líčenia!
    GFC: Aknelka
    aknelka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Gratulujem a prajem ti ešte hrozne hrozne veľa úspechov, pretože máš krásny blog:)
    1. Cez GFC ťa sledujem úž dlho :) (Sabush Orlling)
    2. Mne tu nič také nechýba, ale keď už tak nejaké fitness, ako cvičíš a tak :)
    3. wondy@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Když vidím tak krásné ceny, tak nemůžu jinak než zkusit štěstí. Na blogu bych ráda uvítala např. článek - tvoje péče o pleť, make-up collection, skladování kosmetiky popř. více outfitových postů.

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj Patty. Tvoj blog už sledujem poriadne dlhú dobu, odviedla si na ňom poriadny kus práce a mám z tvojich úspechov veľkú radosť! Blaželám k jeho štvrtým narodeninám, prajem ešte veľa nových a verných čitateľov a najmä ti držím palce, aby sa darilo tvojmu salónu. Ty si nesmierne šikovná a sympatická osoba a zaslúžiš si byť šťastná a úspešná.
    Tuho som uvažovala, čo by mi na tomto blogu "chýbalo", no na nič konkrétne som neprišla :) Každopádne by ma potešilo, ak by sa ti dalo aspoň z času na čas pridať aj nejaké "premeny" zo salónu.
    fischerdeni@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj Patty. Tvoj blog už sledujem poriadne dlhú dobu, odviedla si na ňom poriadny kus práce a mám z tvojich úspechov veľkú radosť! Blaželám k jeho štvrtým narodeninám, prajem ešte veľa nových a verných čitateľov a najmä ti držím palce, aby sa darilo tvojmu salónu. Ty si nesmierne šikovná a sympatická osoba a zaslúžiš si byť šťastná a úspešná.
    Tuho som uvažovala, čo by mi na tomto blogu "chýbalo", no na nič konkrétne som neprišla :) Každopádne by ma potešilo, ak by sa ti dalo aspoň z času na čas pridať aj nejaké "premeny" zo salónu.
    fischerdeni@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Gratulujem moc k vyrociu :) a tiez j salonu, je to uzasne ze si si splnila sen...nech sa len dari :)
    Mne tu v podstate nic nechyba, mas vyborne clanky hlavne rezencie sa mi pacia mozno by ma potesili make up inspiracie v podobe premien tvojich klientiek pred a po naliceni :)

    Mail martina.g16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj Patty, tvoj blog sa mi veľmi páči, vždy ma tu niečo zaujme, poteší a nepotrebuje to tu nijakú zmenu. Presne takto nejako by mal vyzerať dobrý blog :). Najradšej mám tvoje líčenie, to nemá konkurenciu. Toto je prvá súťaž do ktorej sa zapájam, tak hádam sa na mňa usmeje šťastie :D . GFC : Kristína Oravcová a môj mail je oravcova.kristinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj Paťka :) v prvom rade Ti zo ♥ blahoželám, pretože sama viem, aké je to úžasné, keď človek má pre koho tvoriť, a keď tvorí s radosťou :) .. si šikovná baba, a dokazuješ to aj tým, že si otvárať svoj kozmetický salón wooooow :) .. veľmi sa teším s tebou, je to úžasné, keď si niekto plní svoje sny, pretože je to to najkrajšie, čo môžeme vo svojom živote urobiť :) .. a čo by si mohla pridať na svoj blog? :) čokoľvek, čo ťa bude robiť šťastnou, čo budeš tvoriť s radosťou. ja by som uvítala taktiež nejaké recepty, alebo mne sa hrozne páčia tie recenzie na jeden produkt :) takže v tom určite pokračuj stojí to za to :) a potešili by aj ďalšie YT videa :) ale to už všetko nechám na teba :) ty si tu šefka :) prajem Ti veľa úspechov, nech sa Ti darí, či už v podnikaní, alebo v osobnom živote :) ♥

    Meno: Barbora Lukušová
    Email: boba4441@gmail.com
    IG: jednoducho.baska

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Gratuluji k takovému číslu! Musím říct, že tě obdivuji za to, že už tak dlouho bloguješ a že tě to stále baví! Co se týče něčeho nového na blogu,myslím, že ať tu vymyslíš cokoliv vždy to bude zajímavé a pěkné! A proto se tu taky stále ráda vracím, i když už nebloguji a celkově už moc blogů ani nenavštěvuji,tak tvůj blog při každém novém článku navštívím :) Doufám, že se ti v blogování bude nadále dařit!! :)

    GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sledujem.
    Nove to síce nie je, ale už dávno nebolo nejaké video :/ Možno nejaký vlog by ma potešil alebo niečo akože ústrižky zo života.
    pampeliska.pupavova@gmail.com

    Gratulujem k narodeninám blogu a taktiež tebe k salónu :) a aj to by nebol zlý typ na video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Si super a gratulujem už k 4 rokom. v podstate mi nič nechýba, tvoj blog je spôsob ak si oddýchnuť od bežného života :-)
    betkamederova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Osobne mam najradsej kozmeticke recenzie. Takze cim ich je viac, tym lepsie =)
    A drzim palce so salonom, nech mas vela spokojnych zakaznicok =)
    msutkova@gmail.com
    GFC: Michaela Crash

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Graytulujem blogu k 4 rokom a este viac tebe, ze si si splnila sen a otvaras salon :) nech sa ti len a len dari, a prajem veeela spokojnych zakazniciek :)
    xsimi01@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. blahoželám a prajem ďalšie roky úspešného blogovania.
    no,ked sa obzrieš dozadu,tak menila by si niečo?
    ja by som uvítala sem tam nejaký recept na dobrotu,tak na spestrenie.a trebars aj niečo z tvojich koníčkov,čo robíš rada okrem líčenia?a dobre mi padnú tipy na dobrý nákup,výpredaj,akciu,výstavu..
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Gratulujem a želám mnoho ďalších odberateľov a úspechov v podnikaní :) Na blofu by som nemenila nič, nič mi tu nechýba a je proste pre mňa užasný :)ale uvítala by som keby si viac natáčala na YT :)
    zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Velká gratulace k blogonarozeninám, ale hlavně k vlastnímu salonu!! To je fakt super a držím palce, ať se ti daří!
    Myslím, že změny nejsou třeba, nejradši mám recenze a make-up inspirace.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. gratulujem paťka! :)
    mne nič nechýba , mám tvoj blog aj youtube veľmi veľmi rada ale bud viac aktivna ! som stastna ze si zacala s videami
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Gratulujem k 4 rokom! :) Na blogu nič nechýba, rada ho čítam :)
    alexandra.vitova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Krásne ceny! Gratulujem k 4. blogovým narodeninám a hlavne k salónu, želám Ti samé úspechy a nech Ti práca robí radosť :)
    Na tvojom blogu mi nič nechýba, rada si pozerám tvoje líčiace články a recenzie na kozmetiku, či už dekoratívnu, pleťovú alebo telovú :)
    GFC: Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Gratulujem k výročiu :) taktiež by som na blogu nič nemenila, možno by som uvítala viac videí :). Vidno, že svoju prácu miluješ a tvoje články sú super, objektívne a vždy mi dobre poradia aký produkt si mám alebo nemám kúpiť, prípadne upozornia na skvelé novinky. Už teraz sa teším na ďalšie skvelé články a prajem ti veľa úspechov :)
    majka.hudakova94@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Gratulujem ti k výročiu! :)
    Tvoj blog sledujem už asi 3 roky a veľmi sa mi páči, neskutočne krásne sa maluješ! :)
    Ja by som prijala nejaké články aj o starostlivosť o nechty/ruky :)
    polakova.natalia1996@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC Jana Janotová
    na blogu by se mi líbily třeba nějaké tipy na "domácí" kosmetiku - masky na vlasy, na pleť, pellingy a tak, něco vyzkoušeného a co fakt funguje :-)
    yanacze@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Ahoj, gratulujem k výročiu :) ♥ Tvoj blog sledujem veľmi rada, veľmi si ma potešila, keď si začala točiť videá na YT a na Tvojom blogu mi nič nechýba je skvelý, ale keď už tak možno nejaké typy na prebiehajúc akcie :) a plus aj nejaké Tvoje koníčky, záľuby a podobne. Prajem Ti nech sa Ti aj naďalej darí, si super. :) Môj email: michaelacvoligova25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Všechny ceny jsou úžasné! Určitě by mě zajímalo něco o tvém novém salonu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Ahoj :) Keďže o Tvojom blogu som sa dozvedela resp. našla len pred pár dňami, nemôžem povedať, čo by som uvítala, pretože všetko, čo ma zaujímalo som tam našla :)
    Potešilo ma, že som v cene súťaže uvidela paletku na kontúrovanie tváre :) - moja nová vášeň :)
    Pekný deň
    dominika.molnarova370@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Gratulujemk 4 výročiu! :-)
    Tvoj blog je super, nic mi nechyba, vždy altualná informacia ktora naozaj nas zaujima)
    morozovavv@li.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Ahoj, len nedávno som sa dostala k Tvojmu blogu. Máš ho super, našla som veľa zaujímavého a privítala by som možno viac o kozmetike Avon. Ďakujem.
    majkamol@gmail.com
    Pa. Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Gratulujem a prajem ti ešte veľa úspechov! Si skvelá v tom čo robíš! Na tvojom blogu mi asi fakt nič nechýba...no rada mám recenzie, ktoré sa týkajú noviniek alebo ešte limitiek, ktoré sú aktuálne v predaji :-). Prvá cena sa mi páči najviac, kedže som od Zoevy už dlhšie chcela vyskúšať pár ďalších štetcov a taktiež sa mi páči ich makeupová kolekcia ;-). E-mail: kristinkaherkelova@gmail.com, GFC sledujem cez tento nick.

    OdpovedaťOdstrániť
  59. jááj Patty, úprimne ti to veľmi závidím..a zároveň ti to aj veľmi prajem :) páči sa mi,že si ideš za svojím snom,že si si otvorila svoj vlastný salón..:) snáď jedného pekného dňa k tebe zavítam a budem sa inšpirovať :))
    prajem ešte veľa úspechov :)) ..na tvojom blogu mi nechýba nič :) ..všetko je tu tak ako by to na beauty blogu malo byť :)

    GFC: By Kristyiane a Email : kristen.no6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Ja by som určite privítala nejaký nový formát, napríklad niečo ako: "Zo salóna"
    Kde by sme mohli vidieť tvoju prácu - premeny, zároveň nejaké zážitky z praxe a možno úskalia toho mať takýto salón... Lebo veľa dievčat má asi takýto sen, ale zrealizovať to nie je určite jednoduchá záležitosť.
    Ďakujem :-)
    alexandra.kubkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ahoj Patka, tak zapajam sa aj ja , v prvom rade Ti chcem zablahozelat k novemu salonu, nech sa Ti dari. Nechcem, aby to znelo ako klise- ale ja by som na tvojom blogu nic nemenila ani mi nic nechyba.. pre mna si TOP slovenska bloggerka aj s Mia´s lifestyle a proste vase blogy sa mi pacia take, ake su. Podla mna mate dokonale vyvazene mnozstvo liciacich clankov, outfit postov, recenzii atd. Ak uz, tak mozno tych recenzii by som prijala viac, lebo tie mam u teba najradsej. Pridu mi totiz objektivne a nepodplatene. Ak by sa na mna usmialo stastie tak : niky.kostkova@gmail.com. Este raz vela zdaru v praci!

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Gratulujem ti k salónu a držím ti palce. :)
    Tvoj blog mám veľmi rada a sledujem už pár rokov, a popravde ani neviem čo by som ešte vylepšila. :) Možno pridanie okna na vyhľadávanie. :D
    lusyliana@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Moc gratuluji jak k výročí blogu, tak hlavně při otevření salonu, to je úžasné! :)) DOufám, že jednou budu mít to štěstí a v salonu tě navštívím. Na blogu bych neměnila určitě nic, je skvělý, nic mi tu nechybí :)Ale možná by bylo fajn zpestření občas přidávat něco ze salonu, líčení, vlogy a podobně :) Ještě jednou gratuluji a přeju hodně štěstí! marsi.cervenakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  65. A kdo vyhral? Ja nikde nic nevidim😓😓😓
    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť