24. marca 2016

Ziaja Cupuacu línia recenzia

Prajem vám krásny deň !

Pred nejakým časom sa ku mne dostala táto rada produktov od značky Ziaja. Táto línia sa volá CUPUACU zo vzácnych semien amazonskej palmy Cupuacu. Prišla mi veľmi zaujímavá a preto som sa rozhodla ju vyskúšať. Táto línia pokiaľ sa nemýlim, obsahuje 5 produktov,

Na úvod, vám niečo o tejto línií poviem, aby ste mali aspoň ako takú predstavu a možno vás zaujme. Táto línia obsahuje maslo Cupuacu, tento názov ste si už mohli všimnúť v názve. Pre predstavu, toto maslo pochádza z Amazónie. Capuacu je tropický dážďový pralesový strom, ktorý je veľmi podobný stromu, ktorý produkuje kakao. Takže má ľahkú kakaovú vôňu a obsahuje antioxidanty.  Má vysoký obsah esenciálnych mastných kyselín, vďaka čomu je veľmi cenný v starostlivosti o pleť a zabraňuje vysušovaniu. Odporúčam si o tomto masle niečo vygoogliť, pretože vyzerá viac než zaujímavo.

Všetky produkty sa nachádzajú v krásnom, hnedom balení,ktoré je plastové. Taktiež všetky produkty majp charakteristickú sladkú, pre mňa pomerne výraznú vôňu, ktorá mi trošku vadí, ale dá sa cez to preniesť. Pripomína mi kakaovú vôňu ešte s niečím zmiešané, čo neviem pomenovať :-)

 Ziaja Cupuacu bronzujúce telové mlieko s hydratačnými účinkami

 Toto telové mlieko som si obľúbila ako prvé. Je jemnej krémovej farby s trošku redšiou konzistenciou, ale veľmi príjemnou.Vôňa je skladká, ale na pokožke to nie je veľmi cítiť.Mne veľmi vyhovuje.Znovu obsahuje maslo Cupuacu,olej z brazilských orechov,makademiový olej a mikrokryštalický vosk. Pokožku zhydratuje, zjemní, ja ho používam väčšinou po osprchovaní. Vôňa sa rýchlo vyparí, ale pokožka je následovne pekne zhydratovaná, vyživený a zároveň zregenerovaná.
Dihydroxyaceton , DHA používaná na bronzovanie v bezpečnej koncentrácii , dodáva pokožke jemný odtieň opálenia , špeciálne vône mlieka neutralizuje vôňu DHA . Ďalšia skvelá výhoda tohto produktu, ktorú momentálne ešte stále testujem, tak uvidíme aké budu výsledky.Ak máte už skúsenosť dajte vedieť, či sa objavilo jemné opálenie.
 Je dermatologicky a alergologický testovaný
Balenie ma 300 ml a cena je cca 6,89 €
Ziaja Cupuacu Balzám na tvár, telo, vlasy

Telový balzám na tvár, vlasy, telo, počula som, že je vhodný aj ako balzám do sprchy, takže môžete ho použiť aj tak. mne vyhovuje.
Obsahuje maslo Cupuacu,olej z brazilských orechov,makademiový olej a mikrokryštalický vosk.
Zmäkčí, zpevní a zhydratuje pokožku. Rýchlo zredukuje a vyhladzuje drsnoť povrchnej vrstvy pokožky. Pôsobí aj ako vyživujúci,oplachvoateľná kúra na veľmi suché a zničené vlasy.
Ja som ho zatiaľ použila len ako balzám na telo a vyhovuje mi tak, na vlasy mám určené iné produkty, takže to nemiešam, ale verím,že ako aj na telo tak aj na vlasy bude super.Ja ho mám veľmi rada, práve to že je to viacučelový prípravok tak bude pre mnohích skvelý !
 Na vlasy je klasický postup, nanieste(na suché vlasy), nechate jednu minútu pôsobit a opláchnete. Potom až nanesiete šampón.
Je dermatologicky a alergologický testovaný

Znovu cena je 4,89 € a balenie má 300 ml.
  Ziaja Cupuacu  Kryštalické mydlo do sprchy
Píše sa že ide o mydlo, no ja by som ho kľudne zaradila aj ako klasický sprchový gél.Obsahuje maslo cupuacu a maslo karité, ktoré tvoria na pokožke sametovú ochranu, redukujú drsnosť, suchosť a nadmerné lúpanie a zaručujú efekt mäkkej pokožky. Ďalej obsahuje makadamiový olej a olej z brazílskych orechov, ktoré vyživujú a premasťujú vrchnú vrstvu pokožky.
Je dermatologicky a alergologicky testovaný. 

Konzistencia je klasická, gelová, hnedej farby. Je pomerne redší, narozdiel od iných sprchovýcj gélov na ktoré som ja zvyknutá. Gél veľmi nepení, čo mne veľmi nevadí, ale dá sa použiť aj ako pena do kúpeľa, no tiež to nebude mať dlhú trvácnosť. Mimochodom balenie ma 500 ml, čo je podľa mňa celkom dosť. Celkovo tento produkt hodnotím priemerne, pokožka je hladká, jemná, pekne vonia, nie tak silno ako samotný produkt, takže to mi vyhovuje. Produkt nesklamal a ani nenadchol.
Cena je podľa mňa veľmi príjemná a primeraná na balenie(500 ml) cca 3,99 €

Ziaja Cupuacu Kryštalický scrub/peeling


Moj najväčší momentálny favorit. V súčasnej dobe ja úplne milujem peelingy na telo a tento je skvelý ! Balenie je okrúhle, klasické na peelingy, má jemnp krémovú až do hneda farbu a obsahuje zrniečka, ktoré pôsobia pri trení na pokožku ako peeeling. Aktívne látky v tomto peelingu je maslo Cupuacu, maslo karité, makadamiový olej. Aplikácia je jednoduchý, nanesiete potrebné množstvo na mokrú pokožku a masírujete krúživými pohybmi. Potom opláchnete teplou vodou. Dá sa používať aj každý deň, ja osobne ho používam každý druhý-tretí deň. Tým, že masírujete pokožku zrniečkami, odstraňujete odumreté častice a kožu.Takže pôsobí regeneračne a vyhladzuje povrchovú časť kože, takže pokožka je po peelingu jemná a hladká. Je dermatologicky a alergologický testovaný
Má 200 ml a cena je cca 6,69€

To je o dnešných produktoch všetko, verím, že vás aspoň jeden produkt zaujal a možno sa objaví na vašom stolíku. Za mňa určite odporúčam cukrový peeling a bronzujúce telové mlieko.
Určite odporúčam návšítviť web www.ziaja.sk , kde nájdete viac informácií a celú ponuku sortimentu Ziaja.
Ziaja produkty nájdete aj v kamenných predajniach ako Ziaja pre Teba: Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, Nákupné centrum CITY ARENA Trnava a novootvorená predajňa v OD PRIOR Trenčín.
Pokiaľ nemáte v okolí kamennú predajňu Ziaja, tak odporúčam aj e-shop www.dobrakozmetika.sk

Teším sa na vaše komentáte!
Patty

3 komentáre:

  1. Obaly vyzerajú taak lákavo... (Aj keď viem, že si asi nič nekúpim, no pokochať sa môžem, nie?)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já mám ráda Ziaja tělovou kosmetiku. A hlavně jejich pomerančový gel ten je bomba!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujalo ma to kryštalické mydlo, vyzerá to viac ako zaujímavo. Ja kakaovú vôňu v kozmetike veľmi nemusím, ale pričuchnúť si pôjdem :)

    OdpovedaťOdstrániť