26. marca 2016

Testujeme: Kozmetika z Lidl - CIEN


Ahojte !!

Myslím, že už ste viaceré postrehli, že Lidl sa rozhodol blogerkám poslať pár vecí na testovanie z ich primárnej kozmetickej značky Cien. A to práve preto, lebo Lidl prináša do svojich predajní nové kozmetické ale aj nekozmetické výrobky práve tejto značky Cien ale okrem nej aj iné.

Ja osobne veľmi rada nakupujem práve v Lidl a vyhovuje mi zo všetkých týchto potrav.reťazcoch úplne najviac ! Z ich kozmetiky som si už pár krát niečo odniesla, môj obľúbený produkt sú napr.ich vlhčené utierky na citlivú pleť, tie nájdete u mňa vo veľkom množstve. No celkovo Cien som ešte nemala možnosč až tak vyskúšať, takže som ponuku prijala a tešila sa na produkty. Niektoré produkty ma nadchli a rada si ich kúpim znova, niektoré ma zas tak nenadchli, ale to sa dozviete už nižšie.

Podľa mojích informácií by mali byť už produkty v predaji, takže sú dostupné. Mne sa dostala časť nových produktov, ktoré vám dnes v rýchlosti predstavím.
Prvou novinkou je rada na vlasy Cien Professional s keratínom a táto rada zahŕňa regeneračný kondicionér, regeneračný šampón, regeneračná maska na vlasy, lak na vlasy a ochranný stylingová sprej pre tepelnú úpravu vlasov.
Tieto produkty na vlasy už boli dávnejšie v sortimente Lidl ale len v rámci tých Lidl akciových týždňoch,ale teraz už budú v stálom sortimente. Takže je dosť možné, že ste už niektorý produkt vyskúšali alebo ich poznáte.
Toto je asi najväčší "higlight" tejto recenzie, pretože tieto vlasové produkty sú úplne úžasné. Testujem ich tak dva týždne a nemám im čo vytknúť. Šampón, maska a kondicionér krásne voňajú, nie je to silná vôňa, ale taká svieža.Tým, že tieto produkty obsahujú keratín, tak vlasy sa nekrepatia a sú krásne hladké(najmä končeky). Na moje vlasy vyhovuje, sú krásne hebké, ale pri tom im dodá taký nadýchaný vzhľad. Určite odporúčam vyskúšať,pretože za tú cenu je kvalita naozaj na mieste. Všetky tri produkty sú skvelé "trio" :-)

Niečo na styling vlasov. Novinkami je lak na vlasy, ja mám označenie "3", čo je taký priemer. Tento lak na vlasy kráásne vonia, ako mimochodom celá táto vlasová línia. Vzhľadom na nízku cenu naozaj dobrý lak na vlasy, síce neprekonal môj milovaný Aussie, ale aj tento je dobrý. Vlasy veľmi nezaťaží, nezlepí a dobre zafixuje.Ak hľadáte nejaký lak na vlasy, tak odporúčam zájsť do Lidla.

Ďalej tu máme ešte ochranný prípravok na tepelnú úpravu vlasov. Ja so sestrou sme už dlho hľadali nejaký prípravok na tepelnú úpravu vlasov. Keďže pomerne často si vlasy žehlíme, kulmujeme, fénujeme a pod. Takže myslím si, že je dobré mať aj takýto prípravok doma. Týmto pádom tepelná úprava nie je tak náročná  a vlasy nie sú zaťažené.Znovu vôňa je krásna a efekt skvelý, odporúčam !
Ďalšími novými produktami sú tu Dentalux Halitosis ústna voda so špeciálnou receptúrou, ktorá znižuje zápach z úst spôsobený baktériami a Dentalux Menthol Pearls gél na zuby.
Tieto produkty ešte len testujem, resp.nemám utvorený názor na ne, takže vám info ešte neviem podať, ale myslím, že to bude taký priemer. 
Ďaľšou novinkou je upokojujúce telové mlieko, ktoré obsahuje 10 % Ureu, je určené pre suchú a citlivú pleť, takže napr. môže byť skvelý po opaľovaní,alebo na začervenanú pokožku, po podráždení a pod. Okrem tohto upokojujúceho telového mlieka nájdete aj vyhladzujúce telové mlieko, ktoré obsahuje napr.mandľový olej a je pre normálnu pleť. 
 Lidl si prichystal aj niečo z dekoratívnej kozmetiky a máme tu BB krém All-In-One, ja mám odtieň medium to dark, čo je ten tmavší odtieň, neviem, prečo mi Lidl vybral práve tento odtieň, pretože na mňa je až príliš tmavý v súčasnej dobe, ale na leto, keď už moja pokožka bude opálená bude myslím, že celkom odtieňovo fajn, bohužiaľ teraz je nepoužiteľný. Videla som swatche aj toho svetlejšieho odtieňa a ten vyzerá použiteľne :-) Balenie je klasické a má 50 ml.Ja som ho vyskúšala len aby som videla krytie, a to je také stredné, skôr je na zjednotenie a vysoké krytie to určite nie je.
 Poslednými dvoma produktami, sú trošku iné produkty a to Cien holiace strojčeky pre ženy, ja síce nepoužívam tieto jednorazové, ale uvidíme, vyskúšame. A druhými novinkami sú masky na tvár, ktoré sú na dve použitia. Ja konkrétne vlastním túto hydratačnú masku,ktorá obsahuje aloe vera a jojobový olej a je určená pre suchú pleť. Nájdete aj iné druhy tejto masky.
To je na dnes všetko. Za seba odporúčam určite vyskúšať radu na vlasy, pretože tá je fantastická. Ak vás niečo zaujalo, budem rada, ak mi napíšete. Všetky produkty nájdete v predajniach Lidl.
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

24 komentárov:

  1. Na testování produktů jsem zareagovala ale nic mi nepřišlo, možná na Slovensku bylo dříve. Každopádně některé věci jsem už vyzkoušela. Lidl miluji a je to můj nejoblíbenější supermarket.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O Cien jsem už hodně četla - blogerky si tuto levnou kosmetiku hodně chválí. Dokonce jsem četla i, že některé parfémy od Cien voní jako drahé parfémy :)

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj!
    Toto je môj prvý prečítaný článok od teba, cestu k tvojmu blogu som si našla vďaka Dm drogerii kde máš menší text. Idem si ešte niečo prečítať z tvojho blogu. Ďakujem ti za tvoj názor na produkty, určite niečo vyskúšam. V Lidli som už videla tú vlasovú radu, porozmýšľam nad "triom".
    Prajem pekný zbytok večera.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si kupila ten bb krem nekryje veru uplne ale zjednotí a pači sa mi hlavne koli tomu že sa mi nerobia šupinky ako po hociktorom make upe.., a čo použivaš ked nie tieto jednorazove strojčeky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi používa tie, na ktorých sa menia tie hlavice (žiletky), napr. Gillette Venus 😊

      Odstrániť
    2. BB krém nemá kryť ale zjednocovať tón pleti, je to krém a make-up v jednom

      Odstrániť
  5. Ta řada na vlasy vypadá celkem dobře, asi ji někdy zkusím :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Se značkou Cien bohužel nemám žádné zkušenosti, protože u nás nikde poblíž Lidl nemáme, ale zaujal mě ten BB Cream :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ponuku neprijala, ale nie preto, že by som Cien nemala rada, len mám toho teraz veľmi veľa :/ Z tohto radu na vlasy mám už dlhšie práve šampón a tiež musím povedať, že funguje veľmi dobre! Chválim celú recenziu, stručné a prehľadné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Recenzi na bb mam na svojem blogu. Pro me je dobry na suchou bezproblemovou plet. Vyrobky na vlasy se chystam vyzkouset.

    andreabblog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento je teda riadne tmavy, ani ja nechapem prečo ti zaslali akurat ten tmavy zase taka tmava nie si, ale ak zazreli nejake fotky z leta tak si bola riadne opalena:) zazrela som v letaku aj antiperspirant ten ma celkom zaujal tiež:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. U nás je strašne málinko produktov od Cien. Mala som šampón na poškodené vlasy ,ten bol skvelý a potom som vyskúšala odličovač a ten nič moc. Ťažko sa s nim odličovalo :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Čo tak rozlišovať slová rad a rada? Rad je väčší počet niečoho, napríklad rad výrobkov, rada je návod na konanie, odporúčanie, napríklad rada do života.
    K zámene zvádzajú české řada a rada oproti slovenským rad a rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Suhlasim s tymto nazorom.

      Odstrániť
  12. Ja som mala veľmi rada od Cien ich starú verziu ružového balzamu na vlasy bol úžasny, od kedy zmenili obaly príde mi, že zmenili aj zloženie, žiaľ iná vôna, a aaspoň trikrát viac silikónov, čím sa z úžasného produkt stal odpad. Z týchto noviniek sa chystám na masku, tak dúfam, že ma nesklame.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mne sa raz pred cca 4-5 rokmi minulo doma tužidlo na vlasy (mala som obľúbenú značku). muž išiel do lidlu tak mu vravím: kúp mi nejaké tužidlo (viem že tam nemajú to moje tak to nechám na tebe, aspoň na jedno použitie, vyskúšam). doniesol tužidlo cien a bola som uchvátená. dovtedy som vyskúšala xy tužidiel ale toto bola topka. keď sa mi už míňal aj šampón a kondicionér tak som si povedala že po tejto dobrej skúsenosti vyskúšam aj to. odvtedy vlasovú kozmetiku kupujem vyslovene cien. A ako píše Marcela, tiež som mala svoje obľúbené a tie v nových obaloch majú iné zloženie a moje vlasy to cítili, ale aj tak ich stále používam. vyskúšam aj túto novú kozmetiku, aj keď keratínové prípravky mi nevyhovujú, za pokus to stojí.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sampon,kondicioner a ten sprej na ochranu vlasov su super.. A BB krem mi nesadol,neni dobry robia sa mi supinky..☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Šampóniky od Cien mám vyskúšané a musím povedať že naozaj pomáhaju :) po jeho používaní som mala vlasy hladšie a kvalitnejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja nedám dopustiť na nočný krém proti vráskam od Cien - SUPER a aj za super cenu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ja sa chcem spýtať či sú vhodné aj pre jemne a suché vlasy kedže obsahujú keratín pretože po čase používania mi zaťažujú vlasy, mala som už šampón od cien na poškodené vlasy a ten bol neustále super a aj tie vlhčené obrusky na citlivú pokožku´su super a asi aj to telové mlieko vyskúšam.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja pouzivam ofdlicovac cien, ktory ma suoer davkovac a zaujimavo voni ☺a takisto som aj spokojna s ich telovymi mliekami a odlicivacimi tamponmy! Takze snad aj u nas bude a urcite nieco vyskusam 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nakupujem v Lidli najcastejsie. Vyuzivam kozmetiku znacky cien. A to: denny krem, odlicovacie obrusky, antiperspirant (biely), sprchovacie gely a opalovacie pripravky. Som s tymito vyrobkami nad mieru spokojna a po precitani clanku, vyskusam aj ine. Dakujem. Zuzana.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Skúšala som upokojujúce telové mlieko. Je úžasné. Mám veľmi suchú a citlivú pokožku a nemôžem používať hocičo. Toto mlieko je ale naozaj skvele. Ako bonus dávam palec hore za velmi prijemnu vôňu. Ďalej som skúšala regeneracnu masku. Vlásky boli po použití jemné hebké s krásne sa rozcesavali. Veľká spokojnosť s kvalitou oboch vyrokou

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já jsem loni byla nadšená z másla na tělo Cien, které se mnou putovalo i na dovču. Letos jsem sáhla namátkou po tělové krému a musim říct, že mi přijde jako modrá Nivea, akorát stojí jen 38 Kč. Hůře se roztírá, ale ten výsledek je tak skvělý, že už ho nevyměním. Masku s keratinem jsem si koupila na zkoušku a určitě si koupim i zbytek řady. Za ten peníz neskutečná hitparáda.

    OdpovedaťOdstrániť