3. marca 2016

SLEEK MATTE ME recenzia a swatches

Ahojte !

Ako som včera sľúbila tak dnes vám prinášam samotnú recenziu na matné lesky od Sleek Makeup s názvom Matte Me. Ja som si ich tak zamilovala, že z dvoch odtieňov sa mi rozrástla zbierka o ďalšie tri.Vlastne ku kompletnej zbierke mi chýba už len jeden odtieň. Súčasný trend matných pier je čoraz viac a viac populárnejší aj u nás a veľa žien práve siaha po týchto produktov, niektoré nevedia aký matný produkt na pery ma zvoliť no a ja si myslím, že tieto produkty stoja za samostatnú recenziu a sú to skvelé produkty, ktoré sa vyrovnajú high-end značkám a niekoľko násobne drahším.
Dostupných je celkovo 6 odtieňov od svetlej prirodzenej ružovej, hnedej cez žiarivú párty ružovú, fialovú po klasickú červenú.Úprimne mňa nadchli všetky odtiene, sú skvelo zvolené, farby na perách mám ja veľmi rada, takže určite využijem všetky, najmä na jar, leto :-) Odtiene majú aj svoje názvy, ktoré sú taktiež skvelé, napríklad Brink Pink, Rioja Red,Birthday Suit..
Čo sa týka balenia, tak je klasické plastové, lesky sú ľahučké, takže do kabelky ako stvorené. Mne osobne sa balenie páči, farba daného produktu je super viditeľný. Toto balenie je typické pre lesky, tekuté rúže a pod.U Sleek produktov je známe, že ma matné obaly a tak je to aj pri týchto matných leskov.Čo sa týka samotného aplikátora, tak ten uvidíte TU ! Bohužiaľ zabudla som to odfotiť, ale je klasický ako pri leskoch,síce trošku dlhší, čo niekomu môže vadiť pri aplikácií, pretože s kratším sa pracuje o čosi lepšie.Ale ja nejaký veľký problém nemám.
Na spodku nájdete názov daného odtieňu. Spracovanie obalu sa mne celkovo páči a som s ním spokojná, nemám žiadne výhrady.Hmotnosť je 6ml a cena 6,10 € čo je podľa mňa veľmi prijateľná cena na tak kvalitný produkt.
Textúra je ako inak tekutá, veľmi príjemná, nelepí na perách, neobtískava sa, podľa taký ideál.Aplikácia je jednoduchá, keďže sú to matné ruže, prvý krok je poriadne pery zhydratovať a nechať pôsobiť hydratačný balzám aspoň pár minút pred aplikáciou samotného produktu.Následne prebytočný balzám obtisknúť do servítky a môžeme ísť na aplikáciu produktu.Určite to nepôjde na prvý krát úplne krásne, ani u mňa to nebolo tak. Je potrebné sa naučiť s tým aplikátorom, ktorý možno nebude ideálny pre všetkých.Perfektne aplikovanie mi trvalo asi 5 minút aby to bolo dokonalé.Po nanesení produkt je lesklý, no do minúty zaschne a uvidíte ten matný efekt, ktorý je perfektný.Mne osobne je potrebné naniesť dve vrstvy pre dokonalé krytie, aj keď produkt je vysoko pigmentovaný.
Výdrž je neuveriteľná v mojom prípade, vydržal mi v mnohých prípadoch skoro celý deň, ak som viac jedla,pila alebo som bola s leskom aj cvičiť, kde som sa spotila a podobne tak to bolo tak pol dňa, čo je podľa mňa vzhľadom na podmienky, v akých som ho testovala skvelé.Trošku som bola sklamaná pre mňa z veľkého vysušovania pier, ktoré som pocítila aj keď som pery zhydratovala.No to sa stáva snáď pri každej značke a pri každom matnom produkte na pery, ktorý vydrží tak perfektne dlho, je vysoko pigmentovaný a kvalita je na mieste.Pery sú síce vysušené, takže je potrebné potom znova zhydratovať pery balzámom. Mne osobne sa šupinky netvorili a ani mi produkt nezliezol z pier, no to môže byť zrejme individuálne.Videla som už recenzie od žien, ktoré vlastnia tento produkt, že boli veľmi sklamané, potom priemer a niektoré si nevedia vynáchvaliť aký je úžasný.Stále sa držím toho, že pokiaľ samy danú vec nevyskúšate na vlastnej koži tak neviete..
---------------------------------------------------
Brink Pink

-výrazná párty ružová až neonóvá, určite vynikajúca voľba na leto, kedy stačí nalíčiť si pery práve týmto odtieňom a oči ostanú "nahé".Pre niekoho môže byť až veľmi žiarivá farba, je to o vkuse.

Birthday Suit

-môj obľúbený neutrálny odtieň na denné nosenie, krásna trošku výraznejšia hnedá, ale stále nude odtieň, takže vhodná aj k dymovému líčeni či farebnému, favorit 
Rioja Red

-klasická krásna červená(chladný podtón),túto červenú ja osobne úplne milujem, je dokonalá, takže veľký favorit

Petal Pink

-veľmi svetlá a jemná ružová, ktorá je skôr baby pink, pastelová farbička ako skvelá na jar, uznala som po dlhšom nosení, že ku mne sa tento odtieň až tak veľmi nehodí,prídem si ako mŕtvola v nej, takže prenechávam na líčenie pre moje zákazničky :-)
Fandago Purple

-ďalší veľký obľúbenec, toto bol prvý odtieň, ktorý sa u mňa objavil, milujem fuschiovú, fialovú a táto je presne taká, dokonalá k nahému líčeniu ale aj k hnedým smokey eyes na oživenie, top farba a táto vám nesmie chýbať,pokiaľ chcete byť trendy :-)

Kúpite: TU!

!!!Pokiaľ sa vám tieto úžasné matné vysoko pigmentované lesky zapáčili a nejaký odtieň ste si vybrali,  tak môžete pri nákupe na stránke www.stayunique.sk využiť aj môj zľavový kód na 10% zľavu : XOXOPATTY2016 ! Verím, že vás to poteší, využiť to môžete počas celého roku, no čím skor tým lepšie, pretože tieto matné lesky sa rýchlo vypredavajú !!!

Verím,že sa vám dnešný článok páčil. Ktorý odtieň sa vám páči najviac? Už nejaký vlastníte?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

8 komentárov:

  1. Ty rtěnky vypadají opravdu skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paradoxne sa mi najviac páči hnedý odtieň, aj keď rúže v tejto farbe vôbec neobľubujem. Matná verzia hnedej svedčí :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten neonovy riadne svieti az mi oci taha z neho ked som sa pozrela na fotku:-D vsetky su pekne a urcite sa ti hodi aj ta jemna ruzova vobec nie ako mrtva, hneda je aj tak naj, dost vysusaju moc ho nenosim ale na zvlatne prilezitosti sa vzdy zide

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý článek i fotky :) úpně mi učarovala ta Brink Pink :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. môžem len odporúčať, sú naozaj skvelé, nadčasové,,,a zatiaľ mám dva odtiene. Viem, že sa mi zbierka určite rozrastie, líčenie s nimi je fakt dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. booože tie odtiene sú tak nádherné..neviem ešte koľko im budem odolávať, ale dlho to už asi nebude :( :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brink Pink je fakt nádherná "plážová" farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj :) Pred pár dňami som si objednala tento matný rúž, v odtieni Birthday Suit a musím napísať, že od prvého momentu som si ho zamilovala :) Je pravda, že trošku vysušuje, ( aspoň mna ) ale to som aj očakávala a považujem to za normálne, kedže je to matný produkt :) No mne to nejak neprekáža ani. Ja si najprv nanesiem balzam na pery Eos - Coconut Milk, nechám chvíľu pôsobiť a zvyšok nevstrebaného balzamu utriem do servítky a potom nanesiem tento rúž. Ja osobne každému odporúčam ho vyskúšať, za tú cenu sa oplatí a ked človek nie je spokojný vždy sa dá niekomu predsa darovať :)

    OdpovedaťOdstrániť