19. marca 2016

"Purple Halo Smokey Eyes" so Sleek Makeup

Prajem vám krásnu sobotu !!

Ja už mám pre dnes dolíčené, takže sa môžem vrhnúť na nový článok.
Ak ma sledujete na mojej Fanspage na Facebooku (klik), tak pred nedávnom som tam pridala toto líčenie.No rozhodla som sa, že ani mojích čitateľov na blogu neokrátim o fotky líčenia, pretože sa mi celkom páči a je farebné - to ja milujem !

Toto líčenie som nazvala ako "Purple Halo Smokey Eyes", pretože je veľmi jednoduché a práve tým "halo" tieňom je ten svetlý, strieborno-biely tieň v strede viečka, tento typ líčenia sa mi veľmi páči.Vnútorná strana a vonkajšia strana je tmavá fialová a stred je rozjasnený o striebotno-biely tieň. Páči sa vám tento typ líčenia očí ? Alebo ste skôr za klasické dymové oči ? Nechcela som pokaziť ten tvar líčenia oči, takže som spravila iba tenkú linku v línií rias a zakončila som to umelými riasmi. Dolnú linku som spravila trošku vyraznejšiu pomocou tmavšieho modro-fialového tieňu, ktorý je mimochodom matný.

Čo sa týka použitých produktov, tak podkladová báza Artdeco, tiene sú z paletky Sleek I Divine - Candy (moja obľúbený, užasná pigmentácia, krásne kombinácie farieb, biely matný tieň pod obočím je od Estyle - White Coffe, gelová linka je od Sleek Ink Pot (moja obľúbená), umelé riasy Ardell Demi Wispies. Obočie som vykreslila pomocou gélu na obočie od Milani Stay Put Brow Color, myslím, že je to 002. Čo sa týka pleťovký, tak makeup je od Revlon Colorstay Makeup,mám nový odtieň, takže čoskoro recenzia. Tvár som vykontúrovala pomocou kontúrovacieho kitu od Sleek(rozjasňovač, bronzer,lícenka). Pery mám matné, nevedela som aký odtieň by najlepšie sadol k tomuto líčeniu, ale rozhodla som sa znovu pre farebnosť a je to Sleek Matte Me v odtieni Fantago Purple.


 !!!Pokiaľ sa vám niektorý produkt od Sleek alebo Estyle zapáčil či už nejaký, ktorý som použila pri tomto líčení alebo hocijaký iný, tak môžete pri nákupe na stránke www.stayunique.sk využiť aj môj zľavový kód na 10% zľavu : XOXOPATTY2016 !  !!!


To je odomňa pre dnes všetko, verím, že sa vám líčenie páči. Určite mi napíšte komentár čo naň hovoríte. Prajem vám krásny zvyšok slnečného dňa.
Vaša Patty

10 komentárov:

  1. To vypadá naprosto úžasně, Patty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása:) moc se mě líbí tvoje líčení:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadhera! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si veľmi šikovná, krásne líčenie aj celý blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné líčení.. krásně ti to zvýrazní oči.. Já bych si k tomu dala nějakou tmavší fialovou a bylo by to bomba.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera, co dodat! Fialové líčení mám moc ráda a toto je skvělá inspirace.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je nádherné líčení, úžasné barvy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné líčení :) moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš krásné oči a líčení ti velmi sedí ♥♥ Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Líčení je pěkné a velmi ti sluší ;)

    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť