12. marca 2016

Pupa Milano Vamp! Mascara recenzia

Krásnu sobotu prajem !

Ako som spomenula v článku, kde som vám ukázala najnovšie produkty od Pupa Milano, tak dnes som si pre Vás pripravila samostatnú recenziu na ich najpopulárnejší a jeden najpredávanejší produkt v Taliansku ale myslím, že aj práve u nás na Slovensku. Reč je o riasenke s názvom Vamp! Ide o riasenku, ktorá má zabezpečiť veľké riasy a nadmerný objem.

Ja vlastním už druhé balenie a mám ju v klasickej čiernej farbe teda číslo 100. Čo je ale veľké plus je výber aj iných odtieňov, ktorých je až šesť. Nájdete ju napríklad vo fialovej, zelenej, hnedej,modrej atď..Ak si chcete poriadne pozrieť odtiene tak pozrite tu ! Pri tejto riasenke je nízke riziko alergií. Je oftalmologicky testované. Vhodná aj pre citlivé oči a ľudí, ktorí nosia kontaktné šošovky. 
Objem je 9 ml a odporúčaná cena je 8,90 €. Podľa mňa veľmi prijateľná cena či už vzhľadom na kvalitu, značku alebo objem. Pupa Milano má aj rôzne akcie takže určite ju môžete získať aj za lacnejšie.
Myslím, že táto riasenka má asi najkrajšie balenie aké som videla u riasenkách.Jednoduché, pekné a najmä ten nápis sa neošúcha, čo sa mi u riasenkách stáva pravidelne. Páči sa mi strieborné prevedenie a riasenku samozrejme dostanete v červenej krabičke ako môžete vidieť na fotke.
Kefka má presne taký tvar aký si ja želám u dobrých riasenkách.Nie je ani veľká ani príliš malá, na moje krátke riasy vystačí dokonalo. Kefka je v strede zúžená, čo je celkom zaujímavý spôsob. Ja mám krátke riasy a s touto riasenkou sa mi ešte nestalo, že by som vyšla mimo nich,pekne riasy vytočia, dodajú im objem a čiernu farbu. Je naozaj čierno-čierna. Keď som riasenku začala používať, tak naberala až príliš veľké množstvo, čo sa mi pravidelne stáva u nových riasenkách,takže už som si na to zvykla.Aj po čase naberá o trošku väčšie množstvo, takže ju vždy musím obtrieť, pretože potom mi zlepí riasy a nevyzerá to pekne. To by som povedala, že je menšia nevýhoda. No, veľmi sa mi páči finish, ktorý robí na riasách, hlavne na takých ako sú napríklad tie moje. Riasy jednotlivo oddelí a vyzerajú veľmi prirodzene a pekne. Na fotke nižšie mám len jednu vrstvu, pretože mne úplne postačí na denné nosenie, keď chcem docieliť wow efektu, tak aplikujem ešte jednu.
Odlíčenie je veľmi dobré, jednoduché a rýchle,
Určite bude vhodná aj na iný typ rias dokonca si dovolím tvrdiť, že by mohla byť ideálna pre všetky typy. Zdá sa mi taká univerzálna a to čo sľubuje aj splní. Už dávnejšie som ju porovnala k mojej zatiaľ najobľúbenejšiech riasenke a to Catchy Eyes od Gosh, tá je pre mňa dokonalá a nemám k nej žiadnu výhradu. V porovnaní s touto tak k tejto mám menšie výhrady ako som už spomenula, ale patrí taktiež k obľúbeným riasenkám a veľmi rada ju používam či už na sebe alebo na iných. Ešte by som spomenula výdrž, ktorá je taký priemer, celý deň nevydrží v dokonalom stave, mám pocit, že už nie je tak intenzívne perfektná, hlavne na dolných mihalniciach. Mám pocit, ako keby trošku opadá.

Moj výsledný verdikt je taký, že riasenka mi vyhovuje, páči sa mi jej textúra, výsledný finish na mojích riasach, ktorý je prirodzený ale zároveň riasy sú zvýraznené. Nevýhodou je nižšia výdrž a naberanie väčšieho množstva pri aplikácií. Nevyhrala u mňa prvé miesto, ale aj tak je podľa mňa veľmi dobrá a je na druhom mieste :-)

Budem rada, ak mi napíšete či vlastníte túto riasenku Vamp! od Pupa Milano a ako ste spokojné, keďže som počula už rôzne názory?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty !

6 komentárov:

  1. špirála má fakt krásne balenie :) a mám veľmi rada také kefky a nie umelé

    http://www.sinnamona.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne takéto kartáčiky veľmi nevyhovujú, ale každý ju ospevuje do nebies, takže určite ju niekedy rada vyskúšam :). Ale najskôr musím spotrebovať tie zásoby maskár, čo sa mi doma kopia :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžem sa opýtať Patty, že s čoho sú vyrobené štetinky na takýchto klasických kartáčikoch u riasenkách?, pretože táto informácia mi chýba. A na túto riasenku som počula už viac pozitívnich recenzií, takže možno raz vyskúšam.

    môj blog: heralolstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Celkovy efekt ras vypada vcelku dobre. .
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ju mám tiež veľmi rada, ale hnevá ma to opadávanie. Teraz s posledným balením som sa niekoľkokrát pristihla s opadanými kúskami pod očami..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já tenhle tip kartáčku mám moc ráda a řasenka celkově dělá moc pěkný effekt.

    OdpovedaťOdstrániť