21. marca 2016

Pupa Milano Profesionálne líčenie a jarné líčenie Dot Shock !

Ahojte !

Aj keď som chcela tento článok zverejniť už včera, nejako mi to nevydalo a preto vám možno aj týmto článkom spríjemním pondelkové dopoludnie. Mám tu pre vás krátku recenziu na profesionálne štetce od Pupa Milano a na záver aj jedno jarné líčenie s novinkami od Pupa Milano, keďže už tu máme oficiálne jar :-)

Pupa Milano pokiaľ viem, má už dlhšie svoje profesionálne štetce, no nedávno pridali aj niektoré nové štetce a preto mi táto recenzia príde aktuálna a myslím, že vzhľadom na ich cenu stoja za spomenutie, poprípade za kúpu.
Všetky ich profesionálne štetce a doplnky k tomu, ako je napr. čistič štetcov(ktorý ma veľmi láka :-) ) nájdete TU !
Maxi Face Brush ( 19,90€)

Prvý štetece, ktorý od Pupy mám je tento mohutný, veľký štetec, ktorý odporúčam používať na púder, poprípade na celkové a finálne zafixovanie líčenia.Skúšala som s ním aplikovať aj bronzer, ide to celkom fajn,ale to už záleží od toho, kto aký štetec na bronzer, kontúrovanie uprednostňuje, ja mám radšej menší a užší tvar. Skvelý je aj na fotenie pri nanášaní rozjasňujúcích produktov na tvár, dekolt alebo aj celé telo.
Štetinky sú husté, jemné a pleť nedráždia, prídu mi veľmi kvalitné a na pleti nedráždia. Pokiaľ sa nemýlim, tak sú zo syntentického vlákna.

Je to Dermocura®, inovatívne syntetické vlákno a jeho plný, okrúhly tvar, ktorý umožňuje bezchybnú a homogénnu aplikáciu na širokých oblastiach tváre a tela s efektom “pohladenia na pokožke”. Ručná práca, vyrobené v Taliansku. 
Double Foundation Fibre  Brush ( 15,90€)

Ja ho nazývam aj Stippling brush, je určený nanášanie všetkých druhov mejkapov, práškových, tekutých, krémových, aby sa dosiahol bezchybný a prirodzený vzhľad bez nedostatkov.  Páči sa mi efekt tekutého makeupu pomociu tohto štetca, je veľmi prirodzenný a bezchybný, ako sa aj píše. Hodí sa mi na nahé, rozjasnené líčenie. Ja mám viacero týchto štetcov od rôznych značiek, no tento je bezkonkurenčne najlepší. Je pevný, štetinky sú skvelé zastrihnuté, hustota je skvelá a pracuje sa s nim super ! Ak preferujete tento typ štetca na makeup tak odporúčam !

Basic Eye Brush ( 9,90€)

Je dokonalý na aplikáciu kompaktných, vypaľovaných alebo práškových tieňov na pohyblivé viečko a na rozotretie farieb až po kosť obočia. Je zo 100% kuních chlpov a jeho okrúhly tvar umožňuje jednoduchú aplikáciu očných tieňov. Ručná výroba, vyrobené v Taliansku. 

Tento typ štetca mi chýbal v mojej zbierke, tým, že je prírodný, skvele aplikuje trblietavé(metalické) tiene, pigmenty a tak tiene neprášia a určite sa aplikujú lepšie ako s prírodným štetcom. Ďalší skvelý,kvalitný štetec,ktorý sa vždy zíde!

Lips Retractible Brush ( 11,90€)

Určený na rozotieranie kontúrovacej ceruzky na pery a na nanášanie rúžu a lesku. 
Špicatý tvar umožňuje dokonalé rozotretie aj v ťažších miestach.
100% prírodný vlas zo srsti kuny lesnej je ideálny na zabezpečenie maximálnej presnosti počas nanášania.
Praktický výsuvný obal umožňuje nosiť štetec stále so sebou a pritom nič nezašpiniť. 

Ďalší štetec, ktorý mi v zbierke chýbal, resp.vlastním štetec na pery, ale tento typ štetcov je potrebné dosť často obmieňať, resp.častejšie ako iný typ štetcov. Keďže sa štetinky rýchlejšie kazia a roztrepú. A taktiež aj z hygienického hladiska. Čo sa týka tej hygieny, tak práve skvelé je, že tento štetec sa dá uzatvoriť, ako je vyššie pisané. Ten predchádzajucí, ktorý mám od Zoevy tak je bez "krytu" a vždy po líčení, keď som ho prenášala v makeupovej taške, mi všetko zašpinil, takto budem mať o starosť menej. Ak hľadáte štetec na pery, ktorý je v praktickom balení, odporúčam !

Po mojom testovaní týchto Pupa Milano profesionálných štetcov ich môžem jedine doporučiť. Všetky štetce sa mi veľmi zapáčili a ich kúpu v kľudne schvaľujem, neviem síce akú budú mať životnosť, to uvidíme neskôr.Zatiaľ sú štetinky veľmi príjemné, kvalitné a nevypadla ani jedna štetinka z nich. Rukoveť je taktiež ako môžete vidieť na fotke nižšie kvalitná, pevná, pomerne dosť hrubá.
To by bolo ku krátkej recenzii na štetce od Pupa Milano a teraz v rýchlosti prejdeme na jarné, hravé, svieže líčenie, ktoré som vytvorila pomocou limitovanej jarnej kolekcie Dot Shock, na ktorú si recenziu môžete pozrieť TU!
Pleťovku som si spravila pomocou BB krému od Pupa Milano ( BB krém+Primer), naniesla som korektorovú tyčinku v odtieni 100 pod oči a na nedokonalosti. Celé som to zafixovala púdrom Like a Doll od Pupy.Pomocou tmavšieho odtieňu korektorovej tyčinky(003) som si tvár vykontúrovala  a následne ešte zafixovala kontúrovacím púdrom od Too Faced. Naniesla nové rozjasňujúce guličky a líčka z kolekcie Dot Shock. Oči som si vytvorila pomocou paletky, ktorú vidíte na fotke a do stredu som naniesla aj jeden tieň wet&dry, ktorý dodal na lesku a pridal žiarivý finish. Dominantnou ale bola ružová linka od Pupa Milano, ktorá je úplne skvelá a veľmi sa mi páči.Zakončila som to riasenkou Vamp!. Obočie som si spravila pomocou setu na obočie od Estyle. Na pery som použila rúž, ktorý ma jemnú korálovú farbu a je tiež z novej kolekcie. Ak vás niečo zaujalo, odporúčam pozrieť recenziu, link máte vyššie.

Myslím, že celé toto líčenie je svieže, jarné a hravé. Mne osobne sa veľmi páči, budem rada, ak mi napíšete, čo naň hovoríte.
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

6 komentárov:

  1. Ta růžová linka je super :) super odstín :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie, tiež som akurát uvažovala, že tá linka bude super vyzerať s touto paletkou tieňov, na jar je to skvelá farba :) Len tam máš chybičku pri tom štetci na oči, že je z kuních chlpov a potom píšeš, že je syntetický :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. inak vždy som premýšlala, či sú Pupa štetce dobré, lebo na omak boli vždy také ňuňu ale cenovo ako Zoeva či Hakuro, tak som sa nikdy neodvážila si niektorý zakúpiť. Ten na púder aj stippling vyzerajú veeľmi dobre :) a líčenie úplne krásne jarné, ružová linka nemá chybu :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stetce vypadaji velmi dobre ;)

    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ružová linka je top! Tú by som chcela. Vlastne akúkoľvek farebnú :)

    OdpovedaťOdstrániť