14. marca 2016

Pupa Milano jarná kolekcia Dot Shock

Prajem vám krásny deň !

Keďže dnes mám skvelú, pozitívnu a jarnú náladu, rozhodla som sa práve preto dnes zverejniť recenziu na novú hravú, jarnú,limitovanú edíciu od Pupa Milano s názvom Dot Shock ! Ja mám vždy ohromnú radosť, keď Pupa príde s novou kolekciou, pretože viem, že bude úžasná.No a táto jarná kolekcia nie je výnimkou.Už podľa obalov a teda celkového dizajnu môžete vidieť že srší farbami a na jar je ako stvorená !

Jarná Make up kolekcia Pupa Milano Dot Shock: trend bodkovaného vzoru a grafického vzhľadu sú hlavnými nositeľmi tejto kolekcie. Táto kolekcia je stelesnením ženskosti a elegancie 30tych rokov.


PALETA OČNÝCH TIEŇOV DOT SHOCK, obsahujúca 5 očných tieňov čistej farby, so saténovou a jasnou povrchovou úpravou, čelí 6 odtieňom očných tieňov na sucho a  mokroVAMP! WET & DRY EYESHADOW s intenzívnym a na svetlo bohatým efektom. Naopak, očná linka VAMP! DEFINITION EYELINER maľuje a rozlišuje pohľad grafickým dotykom a šokujúcim farbami.
MISS PUPA mimoriadne rozžiari pery krištáľovým efektom, zatiaľ  čo lesk na pery DOT SHOCK BALMY GLOSS,  vďaka svojim špeciálnym pigmentom, reagujúcim na pH, vytvára nečakanú “farbu na mieru”.
Lícenka DOT SHOCK BLUSH, vďaka mnohofarebným perlám, jemne tieňuje tvár a rozjasňovač DOT SHOCK HIGHLIGHTER je neodmysliteľným na rozjasnenie vystupujúcich častí tváre.
Kontrast medzi matným efektom laku na nechty LASTING COLOR VELVET MATT a ultra lesklým efektom laku LASTING COLOR GEL, vytvára na nechtoch vášnivú hru farieb, kým „profesionálny bodkovač“ DOTTER PROFESSIONALE umožňuje vytvárať farebné bodky, pre kresby nechtového dizajnu s príchuťou vintage štýlu.

Predstavím vám jednotlivé produkty a napíšem vám môj názor, čo si o danom produkte myslím a či zato stojí.Spravila som rovno aj jedno jarné, svieže líčenie práve s použitím týchto porudktov, ale aby článok nebol veľmi dlhý, tak líčenie si ukážeme v budúcom článku spolu ešte s krátkou recenziou na profesionálne štetce Pupa Milano !
Tak poďme nato !

Dot Shock Blush 001 Dot Macarones
Začnem hneď mojím veľkým obľúbencom z tejto kolekcie a tým je táto lícenka z viacfarebných perál.Odstupňovaná v jemných farebných tónoch ružovej a broskyňovej. Krásna koralová lícenka ako stvorená pre jarné, svieže líčenie.Veľmi sa mi páči jej farebnosť a ako vyzerá na líčkach.Úprimne, jeto moja prvá lícenka v takomto balení, takžesi musím zvyknúť, no je to nádhera♥ Čo musím asi pochváliť najviac, je jej výdrž.Tá výdrž je neskutočná, ak máte problém s výdržou u líceniek/rozjasňovačov/bronzerov odporúčam práve tento typ produkut, pretože vydrží celý deň na líčkach v krásnej intenzite ! Naozaj ma to dostalo, pretože väčšinou mi lícenka dlho nevydrží, no táto je vážne skvelá a kvalita je na mieste. Ja ju aplikujem štetcom na lícenku, s hubkou by som mala až vysokú intenzitu, takto to je primerané.

Odporúčaná cena: 14,90 €

Dot Shock Higlighter 001 Dot Sunshine
Ako aj lícenka tak aj tento rozjasňovač je z viacfarebných perál.Na môj vkus by mohli byť farby rozjasňovača o trošičku svetlejšie, aspoň ja to tak mám radšej, ale jeho výsledný efekt je pri dobrom aplikovaní aj tak krásny.Odstupňovaný v sofistikovaných tónoch zlatej a bronzovej. Jemná vôňa s jemnými kvetinovými akcentmi vytvára príjemný, opantávajúci pocit. Výdrž ako aj u lícenky je absolútne perfektná.Ak máte niektorý z týchto dvoch produktov, napíšte mi,či ste tiež tak spokojné s výdržou.

Odporúčaná cena: 14,90 €


 
Vamp! Definition Eyeliner 002 Pink Marshmallow
Na farebnosti pri jarnom líčení určite pridá aj nová očná linka v krásnej ružovej farbe.Ani neviete akú som mala radosť, keď som ju zbadala.Ružovú linku ešte nemám a celkovo mám málo farebných liniek, takže som sa velmi potešila.Je krásna, pigmentácia linky je užasná a výdrž taktiež.Prežila somnou celý deň a ešte aj večerné cvičenie a bola stále ako čerstvo nanesená.Musím naozaj povedať, že Pupa Milano a jej výdrž produktov je božská ! Inak linka je klasická, tekutá, hrot je mäkký ale zároveň pevný, takže s kreslením to ide jedna radosť.Čoskoro ju uvidíte v líčení. Nájdete ju ešte v tmavo hnedej farbe.

Odporúčaná cena: 9,90 €

 
Vamp! Wet&Dry Eyeshadow 
601 Sparkling Brown
603 Golden Apricot
706 Bronze Chestnut

Ďalšími produktami z kolekcie Dot Shock sú aj tieto vypaľované očné tiene, ktoré majú jasnú farbu a môžete ich použiť na dva spôsoby. Buď na sucho(vydzvihuje viečka jasnou farbou) alebo na mokro(dodáva intenzívnejšiu a dôraznejšiu farbu).
Musím sa priznať, že tiene v tejto kolekcii ma nechali chladnou.Nenadchli ma tak, ako ostatné skvelé produkty. Možno si k ním ešte nájdem cestu ale prvý dojem nebol nič moc. Tiene majú krásne odlesky, farby mi prídu dosť podobné a na viečku sú akoby jedna farba.Ja mám tri, vyššie spomenuté, odtiene. Prvý je do zlatých odleskov, druhý je marhulkový a posledný je tmavší, orieškový. Ja uprednostňujem pri týchto tieňoch skôr mokrý spôsob aplikovania, vtedy vyzerajú pekne, hlavne ten posledný, ten je vážne krásny a ten odlesk ♥ No napriek tomu, sme si cestu k sebe ešte nenašli.
Ako sa páčia vám? Dostupné sú ešte v ďalších troch odtieňoch.

Odporúčaná cena: 8,90 €


suchý spôsob 
 
Dot Shock Paleta očných tieňov 001 Sweet Romance
Ešte ostaneme pri očných tieňoch, pretože Pupa má v ponuke aj túto krásnu jarnú paletu, ktorá znovu na môj vkus, obsahuje podobné odtiene, ja mám rada, keď sa tiene v paletkách líšia a nepodobajú, takže tiež to nie je môj vkus.Všetky tiene su perleťové  a majú krásne odlesky. Paletka je v dvoch odtienoch.Paletka obsahuje 5 očných tieňov, jej dizajn vyzerá úplne perfektný, naozaj krásne, obsahuje ako svetlé tak aj tmavšie odtiene.Nájdete tam bielu, marhuľkovú, slivkovú..
Päť kompaktných očných tieňov s vysokou koncentráciou pigmentov, aby maľovali okamžite, čisto a jasne.Hodvábna a rozplývajúca sa textúra spája schopnosť tieňovania a farbiacej sily prášku so zmyselnosťou krému a tým sa dosiahne efekt „tekutého prášku“
S dvojitým aplikátorom.
Čo naňu vravíte? Na denné, jarné líčenie je určite vhodnou voľbou :-)
Odporúčaná cena: 13,90 €



 
Dot Shock Miss Pupa
001 Sugar Peach
003 Shock Fuschia
Tak konečne sa dostávame k mojím asi najväčším obľúbencom a to sú produkty na pery. V tejto kolekcii nájdete dva typy produktov na pery. Prvým je tento ultra lesklý rúž, dostupný v štyroch farbách.Ja mám jemný korálový/marhuľkový a o niečo výraznejší ružový. Obidva veľmi pekné, lesklé rúže, ktoré sú vynikajúco hydratačné.Takto si ja predstavujem rúž na jar/leto. Niečo lesklé,hydratačné a toto to splnilo na 100 %. Najviac som si obľúbila ten 001 Sugar Peach, ten je krásny a momentálne sa stal mojím každodenným pomocníkom pri líčení.
Na to, že je to skôr hydratačný rúž s jemnou farbou, tak výdrž je znovu perfektná, vydrží tak 6 hodín v krásne intenzite. Je to naozaj pecka a ak máte cestu do predajne Pupa Milano tak toto vám nesmie chýbať! Ja som veľmi spokojná !

Odporúčaná cena: 7,90 €



 
Dot Shock Balmy Gloss  002 Pink Beauty
Druhým produktom na pery je tento balzamový lesk, ktorý je taktiež úplne báječný! Neviem čo mám radšej, ale toto je tiež top produkt,ktorý musíte mať na jar. Tento balzám sa prispôsobi pH vašich pier, takže vyzerá jedinečno a originálne. Má jemnú, gélovú konzistenciu, ktorá je veľmi príjemná a na perách vyzerá dokonalo. Ja mám odtieň 002, čo je jemná, pastelová ružová.S výťažkom z bavlny, ktorý má hydratačné a výživné vlastnosti, aby boli pery mäkké a dokonale hydratované. Balenie je farebne veľmi pekné, do kabelky ako stvorené a aplikácia je pomocou štetčeka, ktorý môžete vidieť nižšie na fotke. Výdrž je taká istá ako pri predchádzajúcom produkte na pery, tých 6 hodín tento produkt dá v peknej intenzite a potom som stále cítila pery hydratované. Ja tomu vlastne ani nechápem ako môže balzamový lesk na perách tak vydržať :-) Preto je to aj môj obľúbenec !

Odporúčaná cena: 8,90 €



Dot Shock Lasting Color Gel 
150A Sweet Apricot
151A Passion Red

Lak na nechty so skleneným efektom.Nechty mimoriadne lesklé - s efektom super extrémne vylešteného skla.Zloženie bohaté na živice vytvára super lesklý film s plným efektom.
Samozrejme nesmú chýbať ani jarné farbičky na nechtoch.

Pupa prišla naozaj s krásnymi farbami, najviac sa mi páčia matné odtiene, ten pastelový ružový a oranžový, oranžovú na jar milujem a hned som ho musela vyskúšať! Nádhera ! Tie dva v strede su lesklé a naľavo a na pravo je matný.Dostupné sú ešte ďalšie dva odtiene k tým lesklým lakom.Fotky bohužiaľ nemám, pretože moje nechtové kreácie nie sú nič moc, ale mamina si nalakovala nechty oranžovým(150A) a drží skvelé už štvrtý deň, stačí jedna vrstvy, skvelé kryje. Myslím, že Pupa má naozaj kvalitné laky na nechty za veľmi prijatelné ceny! Tak smelo do nich ! :-)

Odporúčaná cena: 4,90 €

Dot Shock Lasting Color Velvet Matt 
001 Sugar Peach
002 Fair Pink
Nechty so sofistikovaným matným efektom. Zloženie je bohaté na špeciálne živice, aby  sa vytvoril super odolný a pružný film.

Odporúčaná cena: 4,90 €


Profesionálny bodkovač na nechty
Kto ma rád rôzne nechtové kreácie a rád sa hrá s lakmi tak mám pre vás aj tip na profesionálny bodkovač na nechty, ktorý nájdete v tejto kolekcii. Vyzerá vážne skvelo a znovu ten dizajn a farba je krásna.Obojstranný bodkovač so zakončeniami v dvoch veľkostiach, malý a veľký.
Ideálny na kreslenie bodiek rôznych veľkostí a elegantnej francúzskej manikúry.
Dokonalý aj na aplikáciu malých dekorácií.

Odporúčaná cena: 5,90 €


Podľa môjho názoru je toto veľmi vydarená jarná kolekcia.Veľmi sa mi produkty páčia a celkovo dizajn kolekcie. Do niektorých som sa zamilovala, niektoré mi sadli menej. 
Určite budem rada,keď mi napíšete či ste si niečo z tejto kolekcie ulovili a ako sa vám páči táto jarná hravá kolekcia.

Teším sa na vaše komentáre!
Patty

17 komentárov:

  1. Vypadá to dost pěkně! Jenom škoda, že se nedá sehnat i v Česku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. este som nic neulovila ale tie licenky vyzeraju absolutne skvele musim navstivit predajnu co najskor
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je krásna kolekcia, všetky kúsky sú nádherné a pravdu povediac by som si ani nevedela vybrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné produkty a ty obaly! :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezky napsaný článek:) ty produkty vypadají zajímavě:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Libi se mi paletka stinu a laky na nehty. Baleni je vazne moc hezke. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lícenky vyzerajú super. Veľmi sa mi páčia obaly (milujem tieto farby).
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak taď jsi mě úplně namlsala na tyto produkty! Já bych se je byla schopná koupit už jenom kvůli těm roztomilým obalům. Ale pokud je uvnitř ještě povedený produkt..! Krása! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky a recenzie! Ja som ešte všetky produkty ani nestihla odskúšať, ale tie, čo som už vyskúšala sú skvelé a tie obaly dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie farby sú krásne jarné <3 Mne najviac učarovala tá ružová linka, ja ľúbim takéto originálne farby, to musím mať :-)
    Ak chceš, zapoj sa ty i Tvoji čitatelia do súťaže u mňa na blogu, môžete vyhrať hodnotnú kozmetiku :-) http://dadalajf.blogspot.sk/2016/02/my-first-giveway.html <3 <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z tej kolekcie priam dýcha jar! Naozaj nádherné farby ♥ Za mňa to jednoznačne vyhrali lícenky, rúže a laky!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten balzámový lesk na rty <3 ach, a ty Vamp stíny... :) nádherná jarní kolekce! A ty laky musím mít!! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wau, na jaro jak stvorene ;)
    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ružová linka ma úplne dostala! Vyzerá brutálne dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Kolekcia sa mi naozaj páči, aj keď musím povedať, že na mňa pôsobí nevýrazne, možno aj trocha nudne a hlavne obyčajne. Najviac sa mi páči farebná tekutá linka, tú by som si aj kúpila a laky na nechty, ktoré majú prekrásne farby. Očné tiene sa mi nepáčia vôbec, ani dizajn, ani odtiene. Avšak som si istá, že dobrú náladu celá táto kolekcia rozhodne priniesla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak tahle kolekce vypadá opravdu luxusně!

    OdpovedaťOdstrániť