2. marca 2016

Novinky Sleek a Estyle / recenzia a líčenie s paletkou Posh


Ahojte, dnes tu mám jeden z mojich najobľúbenejších článkov, tieto typy článkov ma bavia asi úplne najviac.Pôjde o kozmetické novinky v mojej zbierke, produkty, ktoré mám najnovšie a ktoré som testovala. Ja veľmi rada čítam rôzne beauty news, aj keď práve tieto produkty nie sú uplne hot new, ale patria medzi novšie produkty :-) Tento krát to bude znovu moja obľúbená značka Sleek makeup a česká kozmetická značka Estyle. Predstavím vám moje najobľúbenejšie matné lesky od Sleek a skvelú kontúrku na pery a ukážem vám aj líčenie s najnovšou paletkou Posh od Estyle. Tak poďme nato !!

Sleek MakeUp TWIST UP LIP LINER (Sugared Apple)

Úplne horúcou novinkou je práve táto kontúrovacia ceruzka od Sleek, konkrétne môj odtieň je úžasný červený Sugared Apple. Táto novinka je práve iná aj vďaka baleniu a aplikácii, nie je to bežná kontúrovacia ceruzka na pery ale vysúvacia kontúrovacia ceruzka, ktorá je pekne mäkká, má jemnú textúru a dlhotrvácny efekt.Skúšala som ju už viac krát, aj samotnú(aj na kontúry aj na výplň) a výdrž bola naozaj skvelá.Taktiež aj len ako kontúru a pery som vyplnila červeným rúžom. taktiež skvele.Keby som mala napísať koľko hodín vydrží v peknej línií a v dostačujúcej intenzite tak cca 15 hodín to určite bude. Výdrž je vážne skvelá, takže tu je obrovská výhoda a odporúčam ak ste ešte nenašli tú správnu kontúrovaciu ceruzku, ktorá by naozaj vydržala a nerozmazávala sa.Pre mňa nevýhodou je trošku to balenie, ktorú je síce nové, je to niečo iné, no už sa mi stalo, že ceruzka sa mi zlomila takže treba dávať naozaj pozor a byť opatrný.
Odtieňov je 7 a patria medzi najaktuálnejšie odtiene, takže to je určite super a ako som pozerala tak sú važne krásne !

Cena: 3,90 €
Nájdete: TU!

E Style PERFECT HARMONY PALETTE (08 Posh)

Najnovšia paletka od českej značky Estyle je tu už dlhší čas no ku mne si našla cestu len pred nedávnom. Je to paletka Posh, ktorá obsahuje klasicky 5 odtieňov, tieto sú konktétne všetky trblietavé.Podľa mňa toto je paletka ako stvorená pre zimné líčenia.Krásne studené odtiene, bielej, zlatej,šedej,modro-zelenej.Vyčarujete s ňou ako jemnejšie denné líčenie, tak aj výrazné farebné líčenie.Podľa môjho názoru tá biela by mohla byť matná, aby to nebolo až veľmi trblietavé, ale mám od Estyle mono tieň White Coffee, takže používam ten očný monotieň.
Ako vždy tiene sú neskutočne úžasné pigmentované,ja mám od tejto značky už dve paletky,na ktoré si môžete pozrieť recenziu TU a spokojnosť za každým.Tieto odtiene sú metalické a majú krásne odlesky.Trošku tu vidím problém pri tieňovaní medzi sebou, kedy mám pocit, že tiene strácajú na intenzite farby.Vtedy je nutné vrstviť a najlepšie mi tieto tiene chytajú už potom pri aplikácii prstom, vtedy je efekt a výsledok oveľa krajší. Čo sa týka prášivosti, tak aj keď sú tieto tiene matné, tak prášivosť je práve naopak minimálna, neprášia skoro vôbec,Aj keď ja už má zvyk pri líčení očí perleťovými tieňmi robiť makeup/tvár až po očiach, tak v tomto prípade to nie je až tak potrebné. Paletka ako každá predchádzajúca má pozdĺžné zrkadielko, ktoré vám vystačí pri líčení očí.
Cena : 9,80 €
Nájdete: TU !

Líčenie ktoré som nakoniec vytvorila ja s touto paletkou, tak som s ním spokojná tak na 76 % nie je to nič obdivuhodné a je to pomerne jednoduché. Miešala som prevažne na hornom viečku zlatú, bielú, zelenú so šedou a vzniklo niečo takéto.Na dolnom viečku som aplikovala ešte tyrkysovú. chladnejšiu modrú (ceruzka na oči od Estyle).Pod obočím mám malé množstvo bieleho perleťové tieňu práve z tejto paletky ale zmiešaný aj s matným mono tieňom. Zakončila som to pomerne výraznou očnou linkou čiernej farby a umelými mihalnicami od Ardell, pokiaľ by vás zaujímal presný názov tak mi napíšte, dopíšem.

Určite mi napíšte ako sa vám toto líčenie páči, zajtra vám ešte prinesiem kompletnú (až na jeden odtieň) recenziu na matné lesky od Sleek(vidieť ich môžete na úvodnej fotke), ktoré som práve na Facebook stránke veľmi vychvaľovala, ale rozhodla sa, že na ne spravím samotný článok, pretože to by už bolo dosť dlhé.Takže aby to nemalo žiadny časový skok, tak vám to prinesiem zajtra.
Link pridám keď bude článok vonku.

Všetky spomenuté produkty nájdete na stránke www.stayunique.sk.Pokiaľ sa vám značka Sleek a Estyle páči, tak môžete pri nákupe na tejto stránke využiť aj môj zľavový kód na 10% zľavu : XOXOPATTY2016 ! Verím, že vás to poteší, využiť to môžete počas celého roku, no čím skor tým lepšie, nech vám kozmetika neujde :-))
Verím,že sa vám dnešný článok páčil.
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

6 komentárov:

  1. Krásné novinky. Já se teď chci s kosmetikou krotit a nekupovat věci které nutně nepotřebuji. E style paletka vypadá opravdu nádherně a pigmentovaně, navíc za super cenu. Opět musím pochválit pěkně namalované linky, vždycky nad tím žasnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Estyle paletky jsou super, barvy této paletky bych zrovna nevyužila, ale pigmentace je opět krásná :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi ta paletka E style!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka je krásna, už dlhšie ju obdivujem, ale na nákup sa nechystám. Líčenie je opäť skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka je nádherná a líčení je neskutečně krásné. Nádherně ti podtrhne barvu očí.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Me zaujala paletka uplne vzdy koukam na jeji pigmentaci, ta je bozska, liceni se ti povedlo. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť