11. marca 2016

MOTD: Dymové líčenie s farebnou dolnou linkou

Ahojte!

Verím, že si naplno užívate dnešné krásne piatkové počasie, keďže sa to v posledných dňoch začína podobať na jar taksom dostala chuť vytvoriť nejaké jarné líčenie, alebo aspoň niečo farebnejšie. Ani si nepamätám, kedy naposledy som mala na očiach farbičky :-) Dnes je to ešte v jemnejšej verzii, no určite v najbližšej dobe urobím aj niečo pestrejšie.


Ja na jar zbožňujem všetky pastelové farby a tak aj dnes som sa rozhodla pre pastelovú dolnú linku. Vytvorila som ju pomocou obľúbenej pastelovej paletky od Sleek I divine Candy(recenzia). Táto paleta obsahuje snáď všetky pastelové odtiene a na jar a leto nesmie nikomu takáto paletka chýbať, teda, pokiaľ zbožňujete farby ako ja. Inak horné viečko som spravila pomocou paletky od The Balm Chocolate Bar(recenzia tu), zvolila som jemné hnedé odtiene skombinované so zlatou a tak vzniklo jemné dymové líčenie s pastelovou dolnou linkou. Pod obočie som naniesla obľúbený matný mono tieň od Estyle v odtieni White Coffe (recenzia), ja jednoducho mám radšej pod obočie matné tiene ako s perleťovou. Nesmie chýbať tradičná linka(Sleek Ink Pot gel eyeliner) a umelé riasy pre ten správny dramatický efekt. Ja ich jednoducho zbožňujem, tieto sú konkrétne od Ardell Demi Wispies, kúpite ich na d-nails.sk alebo ardell.sk

Na pleti som si nechala záležať a spravila som ju o trošku viac dokonalejšiu a precíznejšiu.Zmiešala som obľúbený BB krém od Pupa Milano(recenzia) spolu s vysoko krycím makeupom od Dermacol Cover makeup. Tvár som vykontúrovala o niečo viac ako bežne a to so Sleek Set na kontúrovanie (tu) a obľúbila som si koralovo-ružovú lícenku od Pupa Milano, ktorá je z jarnej kolekcie Dot Shock..O nej budete počuť už čoskoro, tá jej farba a hlavne výdrž je dokonalá! Taktiež aj ako produkt na pery, ktorý je z tejto jarnej kolekcii, je to lesk na pery s efektom balzámu.Jeho farba sa prispôobí ph vaších pier a tá farba a výdrž je dokonalá ! Nato, že je to skôr balzám vydržal mi skoro 8 hodín v skvelom stave a ešte stále som ho cítila a pery som mala zafarbené. A ešte podotknem, že vôbec nelepí. Ja mám odtieň 001. Pozrite si ho tu!

Pokiaľ vás zaujala Sleek paletka alebo aj iné Sleek a Estyle produkty, tak nájdete ich na stránke www.stayunique.sk a pri kóde: xoxopatty2016 ich budete mať s 10% zľavou :-)
Sledujte ma aj na instagrame:.
instagram.com/xoxopattymakeup

Tak čo vravíte na dnešné líčenie ? Ak máte nejaké líčenie, ktorým by som sa mohla inšpirovať, budem rada ak mi napíšete.
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

18 komentárov:

  1. Moc hezké :) ta spodní linka mi přijde jako unicorn líčení :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé to ma nenapadlo, no keď si to teraz napísala, tak musím súhlasiť :-) Díky !

      Odstrániť
  2. Krásne, vyskúšam niečo podobné s mojou Sleek candy paletkou

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jarní a velmi pěkné! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení, ty barvy se k sobě hrozně hodí! :) chtěla bych zkusit něco podobného, ale spíše přes celé víčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) to by bolo tiež skvelé líčenie

      Odstrániť
  5. Ten detail oka, to je krásné! :) Moc Ti to sluší :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naprosto nádherné líčení! ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já chci taky umět takovou linku, krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne líčenie, urobilo ti oči pekne nadýchané a nafúknuté ;-)

    Môj blog: heralolstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne, krásne! A ty, keď sa usmeješ... jaj, človeku je hneď krajšie na duši :)

    OdpovedaťOdstrániť