25. marca 2016

Líčenie s kozmetikou Estyle / recenzia

Krásny piatok prajem!

Dnešný článok bude trošku preplnený fotkami, ale včera som skúšala líčenie, ktoré tu môžete vidieť s novými očnými tieňmi od českej značky Estyle. Táto značka ma čoraz viac a viac prekvapuje a to len a len pozitívne.

Dnes tu mám teda jedno líčenie s kozmetikou Estyle a zároveň aj recenziu na 5 produktov od Estyle, ktoré patria medzi nováčikov v mojom kozmetickom svete.
Sama som nevedela ako chcem aby líčenie vyzeralo, takže moja predstava bola nulová. Nakoniec som vytvorila celkom výrazné líčenie očí, v hlavnej úlohe krásny matný tieň v odtieni 10 Unique Blue, je to krásna elekrizujúca kráľovská modrá, ktorá je neskutočne pigmentovaná a jej cena je 2,90 € čo je niečo neskutočné na tú kvalitu.Tieto mono tiene majú 6 gramov čo je ešte lepšie, pretože vydržia veľmi dlho a tým, že je tieň tak pigmentovaný, veľa ho pri použití ani nezminiete.
Očný ohyb a vonkajší kútik som tieňovala už pomocou najnovšieho tieňa Wet&Dry, teda spôsob očného tieňa, ktorý sa dá použiť ako na sucho tak aj na mokro(mokrý štetec, duraline a pod) tým máte zaručenú vyššiu intenzitu tieňu. Toto je taký fialkový, až do šeda očný tieň, ktorý má krásne odlesky. Je to odtieň 05 Amazing Violet. Pod obočie a do vnútorného kútika som naniesla tiež Wet&Dry mono tieň v odtieni 01 Moonlight.
Obočie mám tiež vykreslené produktom od Estyle a je to Fine Beauty Set v odtieni 02 Medium Brown, ktorý ste tiež mohli vidieť na mojom blogu a je spravená aj recenzia naň, TU !

Novými produktami u mňa sú aj produkty na pery a to ceruzka na pery a lesk na pery s 3D efektom. Jednu ceruzku na pery mám v odtieňi Frosty Mauve, táto nová je 02, viac sa mi páči tá 01, ale táto bude krásna k hnedým, tmavším odtieňom, narozdiel od tej 01 tá je skôr k staroružovým odtieňom..Ja som s týmito ceruzkami veľmi spokojná, sú nádherné pigmentované, mäkké a tý výdrž je božská.
Lesk mám v odtieni Moccacino, a je to jemná, hnedá farbička s jemnučkým leskom, je priemerne pigmentovaný, vyskúšala som ho už aj čisto len na pery bez rúžu, ale na tejto fotke mám konkrétne aj rúž a to od Milani.

Matné mono tiene Matt Touch od Estyle nájdete k zákupeniu TU !
Wet&Dry Mono tiene nájdete TU!
Lesk na pery s 3D efektom TU a ceruzku na pery TU !
Set na obočie TU!

Ak sa vám nejaký produkt od Estyle alebo od Sleek zapáčil, možete ho mať zo stránky www.stayunique.sk ako ich mám aj ja, s 10 % zľavou ak zadáte pri objednávke zľavový kód: XOXOPATTY2016 ! Tak hurá do nakupovania šminiek :-))

Fotku zväčšíte, keď na ňu kliknete

Ktorý odtieň z týchto troch sa vám páči najviac ? :-))



 Na týchto fotkách môžete vidieť, že ten mono tieň wet&dry v odtieni Moonlight, je úplne dokonalý na rozjasnenie vnútorného kútika. Stačí len ťuknutie a líčenie vyzerá dokonalo, určite tento typ mono tieňa vám nesmie chýbať vo vašej zbierke a hlavne pri líčení.



To je na dnes odomňa všetko, budem rada, ak mi napíšete či používate kozmetiku Estyle, poprípade aký je váš obľúbený produkt a ako sa vám páči líčenie ?! :-)
Teším sa na vaše komentáre!

10 komentárov:

  1. Skvělé líčení Patty! Tobě sluší snad všechno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. túto značku nepoznám. ale líčenie je super! a veľmi chválim krásne fotky, ktoré niesu zničené prehnanou retušou! to sa dnes len tak nevidí:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné líčení, moc ti sluší :) od Estyle jsem ještě nic nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Znacku poznam, vyrobky jeste nemam zadne, ale myslim, ze se to po tvoji dnesni recenzi zmeni ;)

    Liceni nadherne jako vzdy

    <a href="http://andrejkabblog.blogspot.sk>andreabblog</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné stíny :) Ta modrá je božská, i když pro někoho možná moc extravagantní - jsem ráda, že nejsi takový případ a nebojíš se barev :)

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Překrásné líčení, ten modrý stín je naprostá bomba! :) Musím ho mít!

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od tejto značky zatiaľ nič nemám, i keď jej produkty sa zdajú byť skvelé. Človek si užije hlavne tú pigmentáciu.
    Líčenie je opäť prekrásne, neviem sa vynadívať na tú modrú. I keď musím priznať, že mne by o kúsok viac ulahodilo "blendovanie" hnedou :)

    OdpovedaťOdstrániť

  8. jeeej , máš velmi pekný blog :) rada si ťa pridám do sledovania, a ešte radšej budem ak to opätuješ :) budem ti naozaj vďačná :) a neber to ako reklamu :)
    http://orlling.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne líčenie, ja mám ten modrý a nie je tak pekne pigmenovaný. S bielou ceruzkou je krásny, bez nej sa mi nepáči :/

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť