13. marca 2016

Líčenie: Hnedá linka a fialové matné pery

Krásny deň prajem !

Ako som vám pred nedávnom spomínla v recenzii na matné lesky od Sleek - Matte Me - tu, tak dnes som tu s jedným, síce o niečo starším líčením(cca mesiac) ale veľmi sa mi páči, ako mi vtedy vyšli fotky líčenia, takže som sa rozhodla ho zverejniť do samostatného článku. Verím, že sa vám bude páčiť!

Práve pri tomto líčení ako aj vy môžete vidieť, som použila Sleek Matte Me v odtieni Fantago Purple(recenzia). Naozaj krásna fucshiová farbička na pery, ktorá sa mi v kombinácií práve s jemnými hnedými mačacími očami veľmi páči. Na oči som mimochodom použila aj Brow liner od Inglot(recenzia), teda je to na obočie gél, ale ja som s ním krásne spravila hornú aj dolnú očnú linku a používam ju tak dosť často, pretože sa mi to páči a je to o niečo jemnejšie ako obyčajná čierna linka.
Čo sa týka tieňov tak som použila moju obľúbenú stálicu Chocolate Bar od Too Faced(recenzia). Zakončila som to už len obľúbenými umelými mihalničkami od Ardell - Demi Wispies.
!!!Pokiaľ sa vám tieto úžasné matné vysoko pigmentované lesky zapáčili, poprípade sa vám páči práve tento čo som použila pri tomto líčení, tak môžete pri nákupe na stránke www.stayunique.sk využiť aj môj zľavový kód na 10% zľavu : XOXOPATTY2016 !  !!!
Ak by vás niečo o tomto rýchlo ale podľa mna veľmi peknom líčení zaujímalo, kľudne mi napíšte do komentára :-)
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

8 komentárov:

  1. Tento fialovy odtieň vyzera úžasne mne sa take veľmi páčia a tebe sa hodí všetko keď sa vieš tak upraviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Matna rtenka ti teda moc slusi! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení se ti povedlo, hlavně ta hnědá linka vypadá moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle barva rtěnky mě vždycky hrozně baví, ale na mě prostě nevypadá takhle pěkně... snesu na sobě jakoukoliv barvu, ale tahle mi jako asi jediná spolu s oranžovou přijdou, že mi vůbec vůbec nesluší, za to tobě faaakt neuvěřitelně sedne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super odtieň, strašne sa ti hodí!

    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten odstín rtěnky vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť