7. marca 2016

Gosh Primer Plus+ Illuminating Skin Perfector

Ahojte. Začal nový týždeň a tak som si prichystala rovno aj novú recenziu.Tento krát na rozjasňujúcu podkladovú bázu od mojej milovanej značky Gosh. Ako som už spomenula ide o rozjasňujúcu a skrašľujúcu podkladovú bázu pod makeup. Ja osobne už mám od Gosh-u tri podkladové bázy a som pomerne spokojná a rada sa k nim vraciam.

 PRIMER PLUS+ ILLUMINATING SKIN PERFECTOR je obohatený o ošetrujúce aktívne zložky, pričom vytvára viditeľne jednotný tón, redukuje nedokonalosti a jemné linky, vyhladzuje póry a zanecháva pleť zdravo žiarivú. Obsahuje pokrokovú emulziu Silsoft E-Pearl pre hydratáciu a jas pleti v kombinácii s komplexom ProRenew, ktorý povzbudzuje vlastný proces obnovy pleti. Unikátne zloženie dopĺňa blahodarný olej z rakytníka a vitamín E.
 Ja mám menšie balenie, aké si môžete kúpiť v parfumerií, no na vyskúšanie vystačí. Dosť ma prekvapila farba tohto podkladu,ktorá je do telovej oranžovej farby, ľahúčko sa rozotiera.Pri podkladoch je pravidlom naniesť len malé množstvo, pretože veľké množstvo podkladu môže škodiť,Takže vydrží vám určite dlho.Po rozotrení má tento podklad akoby sametový efekt, pleť je hebká, jemná a pripravená na tekutý makeup. Keďže je rozjasňujúca podkl.báza tak ja by som ju určite odporúčila na unavenú. zrelú pleť, ktorá potrebuje nejakým spôsobm rozjasniť a vyhladiť.Aj keď je rozjasňujúca neobsahuje prekvapivo žiadnu perleť, čo je podľa môjho názoru skvelé. Výdrž makeupu sa určite predĺži ale podľa mňa tu skôr ide o prípravu pleti na makeup, určite makeup lepšie vyzerá a efekt je lepší, rozjasnený.
Kúpite ho vo Fann parfumérií.
 HLAVNÉ VÝHODY
  • Zjednocuje tón pleti
  • V okamihu rozjasňuje pleť pomocou perleťových pigmentov
  • Stimuluje vlastný proces obnovy pleti
  • Hydratuje
  • Bez parfumácie

Používate podkladovú bázu? Aká je vaša obľúbená?
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

5 komentárov:

  1. Gosh je pro mě jako značka celkem nová , nic jsem nezkoušela :) báze pooužívám celkem řasto, ráda mám Baby Skin nebo tu od Dermacolu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tej farby som sa dosť naľakala..:D ..ja neviem stále ma akosi ničím nezaujala táto značka :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já báze nepoužívám, ale dřív jsem používala od Dermacolu :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Gosh jsem ještě nikdy nic nezkoušela. CO se týče používání bází tak používám jako primer fluid nebo jiný spec krém vhodný pod make up.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bázy doma mám, dokonca asi všetky Gosh, ale nepoužívam ich. Táto sa mi páči, na jar vždy uvítam prejasnenie pleti.

    OdpovedaťOdstrániť