29. marca 2016

DOVE Intensive repair + SÚŤAŽ !!!


Ahojte!

Dnešný článok bude o kozmetike Dove a konkrétnejšie o produktoch na vlasy z rady Intensive Repair.. Myslím, že značku Dove väčšina poznáte, ja ju poznám už dlhé roky ale nikdy som poriadne nič nevyskúšala. Okrem krátkej recenzie si dnes aj zasúťažime o štyri produkty, ktoré som ja už vyskúšala, tak aby ste mali aj vy tú istú možnosť :-) Verím, že vás táto menšia súťaž s recenziou potešia ! Tak poďme sa pozrieť na produkty !

Táto rada Dove Intensive Repair obsahuje šampón, kondicionér, express kondicionér a bezoplachový kondicionér v spreji. 
Produkty sú určené na poškodené vlasy.
Obsahujú technológiu FibreActive, ktorá preniká do štruktúry vlasov a ozdravuje ich zvnútra. Obnovuje štruktúru vlasov a chráni pred štiepením končekov a lámaním.

Šampón a kondicionér som si zobrala aj so sebou na dovolenku, pretože som vedela, že mi vlasy vyživia a môžem sa na ne spoľahnúť.Vlasy som mala pomerne dosť zničené a potrebovali niečo takéto. Problém mám hlavne s končekami, ktoré sa mi vždy štiepia a práve tento kondicionér je skvelý pomocník. Tieto dva produkty majú pomerne dosť hustú konzistenciu, ktorá príjemne vonia.
Vôňu by som prirovnala k jemnej vôni kvetín, je krásna a vlasy voňajú aj na druhý deň. Tieto produkty ani neviem prečo, ale pôsobia na mňa upokojujúco a príjemné, pokoj vo mne evokuje aj ich balenie

Expresný kondicionér je ďalší skvelý produkt, ktorý má úžasné účinky.Na poškodené, suché a rozštiepene vlasy, resp.končeky vlasov je vynikajúci !
Poskytuje všetky výhody masky rýchlosťou kondicionéra! Zanechá vlasy okamžite vyživené, výrazne posilnené a chránené proti štiepeniu končekov. Kondicionér obnovuje prevažne povrchové poškodenia. Zloženie s dvojitým účinkom obsahuje masku s technológiou Fibre Actives, ktorá preniká do hĺbky a pomáha opravovať štruktúru proteínov, ale pritom nezaťažuje vlasy a kondicionér, ktorý obnovuje a zaceľuje kutikulu, a pomáha tak predísť následnému poškodeniu. 
No nie je to ideálný produkt?

Sprejový bezoplachový kondicionér je vhodný na vlhké ale aj suché vlasy.Ja ho používam skôr na suché, keďže je bezopláchový, tak už sa nezmýva. Ja ho používam na končeky vlasov, vlasy sa tak potom dajú krásne jemne rozčesať. Vlasy sú po ňom krásne jemné a hebké !
Myslím si, že táto rada je na vlasy so sklonom k štiepeniu úplne skvelý a Dove u mňa rozhodne zabodoval !
Ako môžete vidieť ja si túto sadu na vlasy nemôžem vynáchvaliť, podľa mňa je vážne skvelá, takže verím, že poteším jedného z Vás, pretože si o jednu ďalšiu radu zasúťažime :-)
 Podmienky sú veľmi jednoduché a súťaž nebude trvať dlho !

  1. Sledovať ma cez GFC (vpravo v menu-Pripojiť sa k tejto lokalite)
  2. Mať adresu na Slovensku alebo Česku
  3. Napísať komentár pod tento článok, kde uvediete meno pod ktorým ma sledujte e a kontaktný e-mail !

Súťaž potrvá len týždeň (do 5.4.) a vyhodnotím ju 6.4.2016 :-)
Veľa štastia!
Patty

34 komentárov:

  1. hm, tak se zdá, že řada je určena přímo na mé vlasy, věčně bojuji s třepícími se konečky :/ gfc: Vendula Mikulková, MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledujem ťa pod menom Ivana Masaryková a e-mail je iv.masarykova@gmail.com :), výborná súťaž.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá super :)
    GFC: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super recenzia :) Dove produkty sú veľmi dobré. e-mail: martinkovicova.zuzana@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super recenzia :) Dove produkty sú veľmi dobré. e-mail: martinkovicova.zuzana@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na mňa všetky dove produkty pôsobia upokojujúco, som rada, že v tom nie som sama :) Mypassion Cosmetics email: mypassioncosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Táto rada má krasny design. Už som po šampone a kondicionéri poškulovala, ale s DOVE vlasovou kozmtikou nemam skusenosť, ale možno je na čase to zmeniť :D GFC : summer / martina.g16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem ako Barbora Valová, barbora.valova@centrum.sk.... už dlho pokukujem po tejto rade lebo už neviem čo na moje chudatka vlasy vyskusat takze dakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To vypadá skvěle
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, už dlhšie rozmýšľam nad zmenou šampónu a Dove by mohla byť správna voľba aj pre mňa...http://lifeismystyle.blogspot.sk/
    petrakrausova5@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. juuj toto bysami teraz hodilo ako sol dochadza mi vsetko urcene na vlasy :( tu sledujem ako petronela a moj mail je petonewa18@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Dendy
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahooj,

    produkty Dove mám ráda. Mám ráda jak jejich šampony, kondicionéry tak i tělovou kosmetiku. Mám ráda vůni jejich přípravku, vlasy jsou vždy hezký umyté a voňavé :) Většinou si kupuji šampony i kondicionéry na poškozené vlasy, protože vlasy žehlím a občas i Nabarvím. I vlasy potřebuji trochu péče :)

    Hezký zbytek dne :)

    GFC Nicole Blog
    FB Nicole Blog
    Instagram NikuskaO
    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dove mám na vlasy hodně ráda, ted od nich mám olejíček, který mi od třepících konečků dost pomáhá, ale prevence není nikdy dost :P nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jeeej 5.4. mam narodeniny, vyhra by potesila. Sledujem ako katarina pulikova, mail:katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    sice mam vlasovky az az, ale tak vzdy rada vyskusam nieco nove :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sleduji jako Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Dads^^
    zubajova.daniela@gmail.com
    podľa tvojej recenzie to vyzerá na super produkty, nenahnevala by som sa keby som ich vyhrala O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Lákavé veľmi <3 Skvelá súťaž ;-)
    GFC: Dadalajf
    E-mail: www.dadalajf.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super soutěž :)
    Gfc. Renata Schupplerová, email:renata.schupplerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sledujem ako Lucia Williams. :) lusyliana@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Pěkná recenze, hlavně ten bezoplachový kondicionér by mě zajímal.
    GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I ja bych rada vyhrala, na moje suche a znicene vlasy bych vyzkousela zas neco nove ;)

    Sleduji jako Maria Nadaska

    Marianadaska1@gmail.com

    andreabblog

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Milujem produkty od Dove, tak skúsim štastie :) Sledujem ta pod menom maria pomšaharova, email: vcielkamaja2108@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Zuzana M
    FB:Zuzana Marcincakova
    zuzana.marcincakova@gmail.com
    Super sutaz, vyrobky vyzeraju skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Lavandula Diary
    email: lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sleduji pod tímto jménem :) maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Rada presne pro me.
    Gfc Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť