5. marca 2016

DM-kové novinky

Ahojte, v poslednom čase som si všimla, že vám prinášam skôr novinkové články, teda tipy na najnovšie produkty či už z rôznych e-shopov ale z DM-ky o ktorej bude aj dnes reč :-) Určite to v najbližšom čase napravím a vytvorím aj nejaké zaujímavé líčenie, myslím,že pár líčení mám ešte v rezerve a ešte ste ich na blogu nevideli, takže sa môžete tešiť aj na tento typ článku, ktorý trošku zanedbávam.
Dnes tu mám pre vás dva nové tipy na dve  celkom zaujímavé veci. Prvým je možno menej zaujímavá vec ako tá druhá, pretože sú to micelárne čistiace obrúsky pre citlivú pleť.Úprimne nie je to typ produktu, ktorý ja rada recenzujem, pretože im nevenujem veľkú pozornosť, neviem ako to máte vy, či čítate recenzie aj na čistiace obrúsky, určite mi dajte vedieť.
Keďže som ich už aj dospotrebovala tak vám aspoň niečo napíšem o nich.
Účinne čistia tvár, oči a pery od make-upu a prebytočného mazu. Obsahujú jemnú micerálnu vodu bez obsahu alkoholu (etanolu) a bez oleja. Osobne čo sa mne najviac páčilo, je to, že krásne voňajú, nie je to žiadna násilná ale ani nevýrazná vôňa, taká jemná a svieža.Mám pocit, že krásne hydratujú a naozaj zbavujú prebytočného mazu, to som si všimla už po prvom odlíčení.Dokáže odlíčiť aj ťažší makeup, nedráždi, neštípe takže pre citlivú pleť dobrá voľba. Ja osobne ich nevyužívam pri odlíčení očí, to radšej použijem tekutý odličovač a mnou overený produkt. Tieto obrúsky sú podľa mňa najlepšie pri cestovaní, takže vtedy ich používam a kupujem najviac.
 V balení je 25 kusov a cena je 1,89  €
Druhá novinka je už o niečo zaujímavejšia, ktorú ste už na mojom blogu mohli zahliadnuť.Ide o konjakovú špongiu od Ebelin, ja už mám jednu(recenzia) a je to podľa mňa skvelá vec(pomôcka) keď máte viac času na čistenie pleti a chcete pleť odlíčiť a vyčistiť aj do hĺbky, nie je to tak ako od kozmetičky, ale hovorím o odstránení odumretých buniek a pod..Ešte by som spomenula že táto konjaková špongia obsahuje/je zo zeleného čaju.
Je prírodný produkt, ktorý sa skladá z vlákien rastliny zvanej Konjak. Rastlina pochádza z juhovýchodnej časti Ázie.Ak ste videli moju prvú recenziu na konjakovú špongiu, tak to už isto viete.
Zaujimavé je, že je tvrdá ako kameň a zmäkne až po nasatí vody, vtedy je úplne mäkučká a pripravená na čistenie, krásne sa s ňou odstránia nečistoty, masírue a pôsobí aj ako jemný peeling,ja cítim, že mojej pleti prospieva.Je určená pre normálnu a suchú pleť, ale myslím, že budú mať viac druhov v DM-ke.
Pleť nevysušuje,zjemní a ja ju používam väčšinou s čistiacou penou od Avril. No môžete použiť len čistú vodu, to je na vás. Ja ju určite doporučujem, celkovo nevidím veľký rozdiel medzi touto a tou čo vlastním, ale aspoň ich môžem striedať. Odporúčam na záver dať pozor na očistenie a vysušenie tejto špongie, aby sa nepoškodil pôvodný tvar špongie a nechať poriadne vysušiť.
Cena je 2,98 €


Tak čo vravíte na dnešné novinky z DM-ky? Už vlastníte konjakovú špongiu ?
Patty

5 komentárov:

  1. Na tu houbičku už jsem nějaké recenze viděla, ale zdálo se mi to podezřelé :D Paní na videu si prý sundávala make-up a suchou houbičkou si jenom tak drhla obličej. No nevím nevím, ale kdyby to fungovalo, tak by to bylo super :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek :) o té houbě jsem ještě neslyšela, ale dost mě zaujala, asi si pro ni zajdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to zajímavě :) bohužel u mě ve městě není DMko, takže až někdy budu poblíž, mrknu na to :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balea vlhč. ubrousky jsem vyzkoušela už všechny a tuto novinku určitě plánuji zkusit také. Vlhčené ubrousky nepoužívám vyloženě na odlíčení ale spíš na dočištění, když řasenkou máznu vedle apod. nebo na cesty je to super pomůcka bez které si nedokážu odletět.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani jedno mě nijak neláká, ubrousky na odličování příliš nepoužívám :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť