31. marca 2016

Dermacol Angelash riasenka a Írská káva produkty

Krásny deň prajem :-)

Dnes vám ukážem a niečo napíšem o troch produktoch od Dermacol. Dva produkty sa stali mojimi favoritmi a jeden bohužiaľ sklamaním. Verím, že sa vám tento krátky článok bude páčiť.

Takzvaný "hajlajt" dnešného článku budú určite tieto produkty z rady Aroma Rituals a tieto vôňajú ako Írská káva. Musím povedať, že ja kávu milujem, milujem vôňu kávy a tieto produkty presne tak voňajú, prirovnala by som ich ale k takej sladšej jemenj káve, naozaj krásna príjemná vôňa, získali si ma. Ja som vlastnila už aj predtým sprchový gél, ktorý bol skvelý a terám mám telové mlieko, ktoré je veľmi príjemné, hydratuje, skvele sa vstrebe no a tá vôňa :-)) A ešte väčší obľúbenec je rozhodne tento peeling Írská káva, je úplne dokonalá a dovolím si povedať, že aj najlepší peeeling aký som doteraz mala. Používam ho úplne najradšej. Má jemnučké zrniečka, ktoré krúživými pohybmi masírujem na pokožke(skvelé na zadok :-) ) a pokožka zostané ako nová, jemná, hebká a vôňavá.
Ja som síce za ovocné vôňe, ale táto ma ohromila a neodolala som jej. Ak máte radi produktoy od Dermacol z rady Aroma Rituals a radi vôňu kávy tak šup do drogérie, vzhľadom na cenu sú užasné !!!

 Mám tu aj celkom populárnu riasenku Angelash, ktorá je vlastne "protiklad" Devilash riasenky,na ktorú ste recenziu už mohli vidieť prednedávnom na mojom blogu TU ! Tá bola mimochodom moja  obľúbená, resp. stále je. Takže som bola zvedavá aj na túto, keďže som videla veľa pozitivných recenzií na ňu.
Riasenka má krásny, nežný dizajn, ktorý sa mi veľmi páči, mám ráda takéto jednoduché, ale pri tom efektné dizajny. Čo sa týka kefky, tak môžete vidieť, že je zaoblený,je to taká"vlnka". Štetinky sú na môj štýl, pomerne dosť veľké a husté, prijala by som o niečo kratšie. Toto bolo prvé negatívum, jednoducho tvar riasenky mi nesadol vôbec. Ďalej keď som si riasenku naniesla, znovu sa prejavilo, ako to mám zaužívané nadmerné množstvo nanesenia riasenky-zlepenie rias. Riasy vyzerali naozaj zle, takže kefku musím poriadne oškrabať o obal, čo dá zabrať a celkovo konzistencia riasenky je pomerne dosť mokrá a nevyhovuje mi a efekt sa mi nepáči. Nato, že som počula aká je super, bohužiaľ mňe vôbec nesadla a stále ostanem verná iným favoritkám od Dermacol. Devilash je určite lepšia a oveľa !!
Určite mi napíšte či máte túto riasenku Angelash a aký máte názor na ňu?! Som veľmi zvedavá.
Ja stále tvrdím, že riasenka je individuálny produkt a mne síce nevyhovuje, no niekto ju môže mať za favorita!

Teším sa na vaše komentáre!
Patty

5 komentárov:

  1. Nejsem si jistá, jestli bych tu kávu chtěla. Zkoušela jsem k ní čichat v obchodě a v ten moment jsem dostala chuť na kafe! :D Bych to musela asi sníst :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krem i peeling jsou moji oblibenci, hlavne diky te vuni :D

    andreabblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém mám doma taky, ale zatím čeká až na něho dojde řada :)
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rasenku bych rada vyzkousela.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten sprcháč som si veľmi obľúbila v zime, má neskutočne krásnu vôňu ♥

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť