1. marca 2016

Čo je nové u Biodermy ?!


Ahojte, dnes sa trošku povenujem po dlhšom čase mojej obľúbenej Bioderme, ktorú ste na mojom blogu/youtube mohli vidieť už veľa krát. Stále je moja obľúbená a každodenná záležitosť.Bioderma si pre nás prichystala dva nové produkty,ktoré vám dnes zrecenzujem a verím, že článok bude užitočný a produkty vás zaujmú.

Prvou novinkou je Sprchový olej z rady Atoderm .Testujem ho už nejakú dobu, takže už s ním mám skúsenosť. Keďže je z rady Atoderm, tak je určená na suchú/veľmi suchú až dehydrovanú pokožku. Ja mám konkrétne túto radu Atoderm veľmi rada, po rade Sensibio je moja najobľúbenejšia.Keď som o tejto novinke počula, veľmi som sa tešila na vyskúšanie, pretože úprimne, je to môj prvý sprchový olej a je celkovo nezvyčajný.  Som veľmi rada, že Bioderma s niečím takýmto prišla. Ak trpíte suchou až dehydrovanou pokožku a hľadáte niečo čo vým pokožku zhydratuje a nebude vysušovať tak vrelo odporúčam vymeniť sprchové gély za tento sprchový olej. Už len to, že to nie je gél tak vám nebude vysušovať kožu. Je hypoalergénny, neobsahuje parabény, konzervanty, farbivá a dokonca ani mydlo. No pre vysušenú pokožku je to zázrak nie? :-) Konzistenciu má normálne ako olej, ale nie až tak riedku, je príjemný, pri aplikácií mi nevyteká z ruky takže je praktický a nemám problém pri aplikovaní. Nepení klasicky ako sprchové gély a podobne produkty, ale dostačujúco pre tento typ produktu, pokožku vyčistí, zhydratuje a hlavne nelepí. Po sprchovaní je pokožka počas celého dňa zhydratovaná a príjemne vláčna.Čo sa týka vôňe tak tá je neutrálna. Za mňa top produkt !

Čo sa týka objemu tak ja mám 200 ml ale môžete si zakúpiť aj 1 liter,čo vám vydrží dosť dlho a je vhodné aj pre babätká.

Druhou novinkou je krém z rady Hydrabio s názvom Perfecteur SPF 30 ( 40 ml), ktorý vám zaručí perfektnú pleť. Je vhodný na intenzívne a dlhodobé hydratovanie pleti a vhodný aj ako každodenný podklad pod makeup.Zabraňuje predčasnému stárnutiu pleti a chráni pred UV žiarením (SPF 30).Prekrýva drobné vrásky a škvrny. Prináša intenzivne rozjasnenie. Velmi vysoká tolerancia – Nekomedogenny –Hypoalergenny – Svieža a ľahká parfumácia. Myslím, že tento krém ma niekoľko veľkých plusov.Na záver je zaujímava aj jeho textúra, ktorá je púdrová a má rozjasňujúci efekt. Konzistencia je hutnejšia a púdrovej farby, skvele sa nanáša a vstrebáva. 
Je to úplna novinka, ktorá vyšla práve dnes, takže ak vás zaujal tak rýchlo kúpiť, pretože je skvelý, používam ho vyše mesiaca. 

Tak čo vravíte na tieto novinky od Biodermy? Podľa mňa sú veľmi vydarené a obidva produkty ma veľmi nadchli.
Produkty nájdete vo vybraných lekární, ktoré nájdete TU !

3 komentáre:

  1. Jo ten sprchový olej se mi celkem zamlouvá :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Njaký krém od Biodermy bych chtěla vyzkoušet, zkoušela jsem jen pár z drogerie a chtělo by to něco lepšího :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprcháč ty jo super ! Vyzkouším :)
    Dnes u mne na blogu Army outfit :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť