16. marca 2016

BABY BLUE.

Pekný deň prajem!

Po dlhšom čase som tu znovu s krátkym outfit postom, tento krát v hlavnej úlohe moj nový jarný kabátik v krásnej svetlo modrej farbe, ktorá je mimochodom farbou roku 2016 takže takýto kúsok vám rozhodne nesmie chýbať v šatníku. Mám ho zo stránky www.dresslink.com, kde bol pomerne lacný, trošku som sa bála kvality, ale kvalita je našťastie úplne skvelá, je príjemný a na jar, keď už bude trošku teplejšie skvelá voľba ! K nemu som doladila aj svetlo modré džínsy, tie už mám dlhšie, bohužiaľ neviem z kade, a nude lodičky z www.topankovo.sk a okuliare s kabelkou. Ešte zo stránky dresslink.com mám aj biele tričko s vtipnou potlačou, videla som ho raz na IG, tak som ho musela mať :-)) Klasika :D
A čo pribudlo vám nové do šatníku? Páči sa vám farba baby blue?

Teším sa na vaše komentáre!
Patty

baby blue coat - Dresslink
t-shirt - Dresslink
jeans - ?
nude heels - www.topankovo.sk
sunglasses - Avon
pink bag - Avon

7 komentárov:

  1. Moc krásně si to sladila :) Ty béžové lodičky s tou modrou a tyrkysovou vypadají skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi hezká kombinace, exprese skromnosti a jednoduchosti. Růžová kabelka pak přidává na mladistvém vzhledu a optimismu.

    http://fashiondisclosed.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tie lodičky sú nádherné ♥

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pěkná kombinace :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto parádní kombinace barev - proste z tebe víří jaro a léto ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie topanky su proste užasne vždy ♥♥♥ ak sa ich budeš chcieť niekedy zbaviť daj vedieť:-DDD

    OdpovedaťOdstrániť