10. marca 2016

Avon True Color Matte - matné rúže / recenzia

Prajem krásny deň :-) 
Myslím, že matné rúže su v súčasnej dobe viac než populárne a trendy. Preto práve veľa značiek prichádza s týmito matnými produktami na pery, či už ide o klasický matný rúž v tube(ako je to aj v dnešnom prípade) tak aj v pere,poprípade sú veľmi trendy aj tekuté matné rúže, s ktorými ja mám veľmi dobrú skúsenosť. Dnes bude reč o nových matných rúžov od Avonu s názvom True Color Matte. Tieto matné rúže sú dostupné už od januára, takže ich určite nájdete v najnovšom katalógu, poprípade možno niektorá z vás už vlastní tento rúž.
Výhodou je určite výber odtieňov, ktorých je až 15, takže určite si každý príde na svoje a taktiež cena, ktorá sa pohybuje okolo 4 € v akcii.
Keďže ide o matný rúž, tak tieto rúže sú aj v matnom balení, ktoré mi príde elegantné, jednoduché a krásne. Osobne si myslím, že čierna so striebornou je bezpochýb najlepšia kombinácia.Zo spodu je klasický napisaný odtieň rúžu a z hora ho aj uvidíte, pretože je to priesvitné. Čo ma prekvapilo je príjemná, ovocná vôňa, ktorá je síce jemnučká ale veľmi pekná.Ja to beriem ako plus, no počítam s tým, že niekomu to môže prekážať a má radšej neparfumované rúže.
Ja konkrétne vlastním tri odtiene, Ideal Lilac, Pure Pink a Red Supreme. Konzistencia týchto rúžov je veľmi príjemná, krémova, ľahká a na perách vytvoria matný finish.Rúže sú vysoko pigmentované a čo oceňujem najviac je výdrž.Výdrž je úžasná,pol dňa tieto rúže určite dajú, zvládli pitie, jemné jedennie a pod. Po tých 3-4 hodinách nie sú už tak dokonalé ale stále je intenzita skvelá a dá sa to prežiť. Vzhľadom k cene a k značke je to naozaj kvalita a ja som nadšená ! Ja už z princípu vždy pred matných rúžom(nech je už hocijaký) tak aplikujem balzám, aby som pery mala naozaj zhydratované.Tieto rúže nijak exta nevysušujú, ale mám potom lepší pocit(rúž nanášam až po úplnom vsiaknutí balzámu). Pre dokonalú farbu ja aplikujem vždy dve vrstvy rúžu, aj keď kryjú skvelé aj v jednej.
Určite vám rúže môžem odporučiť, pretože sú vážne skvelé a vzhľadom na ich cenu odporúčam aspoň jeden si zakúpiť, odtieňov je dosť a už viaceré sa mi veľmi páčia.

Ideal Lilac- Tento odtieň mi sedí najmenej, aj keď krásna pastelová lilac farba, ale nič pre mňa
Pure Pink- Veľmi mi to nepríde ako ružová, skôr jemná hnedo-marhuľková, vhodná na každodenné nosenie
Red Supreme - zaujímavý odtieň červenej, ktorý podľa mňa sadne každej žene, nič krikľavé
Ktorý odtieň sa vám páči najviac? Vlastníte už nejaký?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

12 komentárov:

  1. Jeden odstín na mě také čeká doma a celkem se na něj těším :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluji výrazné rtěnky a red supreme vypadá vážně skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) ještě je nemám, ale byla jsem na Blogerkách vybrána na testování, takže už se na tě těším a po tvé recenzi obzvlášť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, nevěděla bych kterou. Všechny tři mají krásné odstíny :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si teraz akurát kúpila prvý matný rúž, ale akosi ma neoslovil. Z týchto odtieňov sa mi ale páči Red Supreme. Hľadala som nejakú peknú a decentnú červenú, tento vyzerá sľubne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta růžová je úžasná! Mě moc nikdy Avon nesedl , ani ho nenakupuji, ale tyhle rtěnky mě docela zaujaly :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Avon nepatří mezi mé nejoblíbenější značky a spousta věcí také stojí za prd ale potom má věci které převálcují i jiné značky a to se mi osvědčilo dost právě u dekorativky Vždyť například známé quatra stínů mi přijdou super, nebo tužky či tvářenky stojí za to. Tyto rtěnky mají nádherný obal to se musí uznat a věřím že to je další z těch dobrých výrobků. Mě se líbí všechny tři odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jsou nádherné! a ráda bych si alespoň jeden pořídila:) nikdy bych neřekla, že značka Avon trumfne xy rtěnek, které jsou mnohem dražší:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O týchto rúžoch som počula už na kanáli TerryMakeupTutorial. A tá ich veľmi chválila a keď si teraz čítam tvoju recenziu tak si určite zopár odtieňov zakúpim ;-). A btw tie odtiene majú fakt krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už nad nimi rozmýšľam odkedy som ich videla v katalógu ,len tam tie odtiene sú moc upravené. Ale asi po tejto recenzii si jeden - dva kúpim. Matných rúžov nikdy nieje dosť :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Z týchto 3 je naj odtieň Pure Pink - krásna farba :) Pozri na môj novozaložený blog (prípadne facebook) tiež som pridala príspevok o matných tekutých rúžoch konkrétne od Pupy - tie sú moje top. Ešte mám skúsenosti so Sleek matnými rúžmi, ale Pupa zatiaľ jednoznačne vedie. Tieto od Avonu musím vyskúšať, vyzerajú super a balenie vyzerá veľmi elegantne.

    testujemekozmetiku.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť