9. februára 2016

Ready for SPRING: Victoria Secret Body Spray /recenzia/

Prajem vám krásny utorok!
Ach ja viem, ozývam sa po dlhšom čase s novým článkom, no dospela som k tomu, že radšej budem prispievať pomenej ale kvalitnejšie.Myslím, že to nebude na škodu a určite to pochopíte a nikto nechce nekvalitné, krátke články, aj keby boli každý druhý deň.Momentálne mám celkom zložité obdobie a časovo som vyčerapaná,mám veľa vybavovačiek ohľadom mojej vysnívanej práce, ktorú už čoskoro rozbehnem, taktiež som ostala chorá, takže nie je možné točiť videá, ktoré mám naplánované už dlho a taktiež aj fotiť líčenie a celkovo spraviť nejaké líčenie.Verím, že ku koncu tohto týždňa už budem fit, plná energií a síl a dobehnem všetko. Nakopilo sa mi niekoľko novej kozmetiky, ktorú už pomaly nezvládam ani testovať, takže sa na to už vrhám a v priebehu marca čakajte príval recenzií/videí/článkov a pod. Objavia sa aj nejaké outfit články, určite by ma ale zaujimalo čo vás na mojom blogu baví najviac.Taktiež chystám recenziu na jednu riasenku o ktorú si budete môcť zasúťažiť. Verím, že to tu spolu rozbehneme.

No vrátim sa k dnešnej téme.Nutne potrebujem jar, slnečné lúče, teplo, vôňu kvetov..Toto ma tak dokáže nabudiť, jar a leto mi nedávno pripomenulo tento vyživujúci telový sprej od známej značky Victoria Secret. Som veľmi rada a vďačná, že som pár produktov od milovanej VS našla na známej stránke www.parfemy-elnino.sk.
Neviem ako to máte vy, ale ja veľmi rada skúšam nové vône a celkovo som aj zástanca sladkých, fresh vôní, ktoré dodajú tomuto počasiu aspoň trošku života..Ja konkrétne vlastním Pure Daydream, vôňu pearl orchid&pink currant. Je to veľmi sladká, svieža vôňa. Naozaj pre mňa ako stvorená, ak ste na sladké vône tak je to ako stvorené pre vás. Nie je to až tak veľmi, že by vás až hlava rozblolela, to zas nie.VS majú v ponuke širokú škálu rôznych druhov vôní týchto telových sprejov, takže je z čoho vyberať odporúčam pozrieť TU ! Taktiež nájdete od VS aj telové mlieká v rôznych vôní. Ostala som veľmi milo prekvapená z ceny, ktorá je podľa mňa na tak populárnu značku ako je Victoria Secret, veľmi prijateľná. Cena týchto vyživujúcich telových sprejov s názvom Pure Daydream je 9,02 €. No celkovo ceny body sprayov sa pohybujú od 7,93-9,52€/250 ml

Asi je všetkým jasné, že ako prvé ma nadchol obal/flakónik.Ten je naozaj nádherný a zamilovala som sa na prvý pohľad.Krásne prepracovaný, milá, luxusný, zlatý..no mala by som veľa prídavných mien na obal. Krásne spracovanie do zlatých detailov, luxus♥ Na kozmetickom stole krásne vyniká tento produkt a vyzerá úžasne!

Na jar/leto je tento produkt ako stvorený.Krásne vyživí (je vyživujúci) pokožku a celkovo telo.Ako som spomenula intenzita je celkom silná, takže vám spríjemní deň a pokožka krásne vonia po celý deň.Vydrží dlho na pokožke a cítiť ho ešte večer, ak si ho aplikujete ráno.Je pravda, že už po takých 12 hodinách nie je cítiť v takej intenzite ako hneď po nanesení, ale treba brať do úvahy cenu, ktorá je nízka a to, že sa nejedná o parfúm ale o telový sprej a to je veľký rozdiel.Na toto je naozaj super,určite časom vyskúšam aj jemnejšie a nie tak silné vône.Mňa osobne lákajú najmenej tri ďalšie vône, takže asi tak :-) Osobne by som najlepšie využitie našla na dovolenke, kde by som ho určite spotrebovala v priebehu pár dní, aj keď veľa ho nepotrebujete na jedno použitie.Objem 250 ml vydrží veľmi dlho, takže to bude celkom ťažke zmínuť ho :-)

V závere sú moje dojmy trošku zmiešané,ale pozitívne, je to proste VS, krásne balenie, veľký objem, vôna síce pre niekoho moc sladká s nádychom jarí a kvetín, ale mne vyhovuje.Vôňu si predsa každý môže zvoliť akú chce, je veľa na výber.No a v poslednom rade pre mňa prijateľná, nízka cena.Za mňa odporúčam skúsiť aspoň jednu vôňu od VS! Myslím, že nebudete ľutovať !

Máte kozmetiku od Victoria Secret? Ak áno, čo?
Láka vás táto značka?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

9 komentárov:

  1. ja mám dve ( love spell a secret craving) a na mne nedajú viac ako dve hodiny :) ale na také rýchle prestreknutie keď sa niekam ide na chvíľu sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pár těhle sprejů mám a používám je spíš jako osvěžovač vzduchu :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám doma strawberries and champagne a klidně mi dá skoro celý den taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nedávno som si objednala jeden telový sprej. Teraz sa teším ako blcha :D keď mi dôjde domov a ja ho vyskúšam. Zatiaľ som ešte nič od tejto značky nemala.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tělové spreje od VS miluju, ale mám je v pokoji spíš jako dekoraci :D :))

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera ♥ aj ja sa na nejaký chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od VS ich mám okolo 15 a privítala by som ďalšie milujem tie osviežujúce vône :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento vypada dobre.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od VS som chcela už dávnejšie niečo vyskúšať, ale vždy nakoniec ostanem pri iných značkách. Tentokrát však musím vyskúšať ! :)
    GIVEAWAY ! THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovedaťOdstrániť