18. februára 2016

Nová značka na trhu: DECLARÉ Switzerland

Pekný piatok prajem!

Dnešná recenzia bude možno pre mnoho z vás prínosná, pretože dnes vám predstavím pomerne novú značku na slovenskom trhu,aspoň teda ja som ju donedávna nepoznala. Ide o kozmetickú značku menom Declaré Switzerland, ktorá je považovaná za medzinarodného lídra v oblasti kozmetiky pre citlivú pleť.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Čím je Declaré tak výnimočné?
Najlepšia znášanlivosť s pleťouVône bez alergénov
Špeciálne zvolené pre potreby citlivej pleti, vône neobsahujú 26 alergénnych zložiek.
Značka Declaré našla spôsob, ako zaistiť znášanlivosť s citlivou pleťou a priniesť jej efektívne výsledky.
Dlhodobý efekt & harmonické zloženia
Declaré povoľuje len používanie zložiek najvyššej kvality, ktoré sú špeciálne vhodné pre citlivú pleť.
Jedinečný komplex Declaré
Patentovaný src-komplexTM pracujúci na viacerých úrovniach.
Zlepšenie bariéry
redukuje citlivosť a posilňuje odolnosť pleti 15% zlepšenie funkcie bariéry.
Redukcia podráždení
pre pocit komfortu a jednotnú pleť
70% redukcia citlivosti
18% redukcia začervenaní
Aktívna ochrana buniek
na prevenciu poškodenia buniek & predčasného starnutia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
To by bol asi krátky úvod o tejto značke, len pre predstavu.Pokiaľ vás zaujíma ešte viac história,vývin a podobne informácie o tejto značke Decláre tak kliknite SEM !


Ja som výskušala jeden produkt, ktorý som poctivo testovala jeden mesiac, čo je na napísanie recenzie celkom dobrá doba a taktiež som sa tešila kedy vám o tejto značke môžem napísať.Prednedávnom som vám aj na Snapchate vravela, o produkte od tejto značky, že som veľmi spokojná.No dnes vám ho predstavím v plnej kráse.Okrem tohto produktu mám aj pár vzoriek, ktoré vám ukážem nižšie.No vzhľadom, že sa jedná o vzorky, je to pre mňa nedostačujúce na napísanie plnohodnotnej recenzie, takže tie vám len predstavím a dám linky na plné balenie, ktoré si môžete zakúpiť.


HYDRO BOOST DUO CARE FLUID

Dvojfázový hydratačný koncentrát


Presne o tomto dvofázovom hydratačnom fluide bude dnešná recenzia.
Obnovuje žiarivosť, prináša vitalitu, sviežosť, spevnenie a vláčnosť pleti. Morské zložky redukujú známky stresu a únavy, a zároveň sa starajú o intenzívny hydratačný účinok. Patentovaný src-komplex™ zabezpečuje bunkám aktívnu ochranu a obnovuje rovnováhu pleti.
Moderné zloženie s kokteilom morských zložiek, stopových prvkov, minerálov a blahodarných extraktov rias a chalúh.
Je určený najmä na suchú a dehydrovanú pleť, čo po zime a cez zimu má veľa ľudí, ide o zvlhčujúci produkt,ktorý na pleti zanechá zvlhčujúci účinok počas celého dňa.To, že je dvojfázový znamená, že má v sebe dve zložky, čo je aj navonok vidieť.Aplikácia je taká, že sa zmiešajú obidve fázy a aplikuje sa na čistú pleť a krk.Odporúča sa používať ráno a večer.Ja som ho v takomto období používala jeden mesiac(stále používam aj naďalej) a musím povedať, že je to úžasný produkt.Veľmi ma zaujal, vďaka zvlhčujúcemu pocitu, ktorá zanecháva na pleti a na krku, podľa na suchú až veľmi suchú je ako stvorený.Veľmi rada ho používam krátku dobu pred nanesením makeupu, mám pocit, že pleť dokáže krásne napnúť, zanechá ju už po vstrebaní účinných látok hladkú, jemnú, napnutú a vhodnú pod makeup.Tým pádom ja už nepotrebujem podkladový krém/bázu a pod. Aby som nezabudla, tak samozrejme mi pleť zhydratuje, to je veľmi dôležité ! Veľmi príjemná aj vôňa, ktorá je svieža a jemná. Za mňa fantastický produkt,ktorý spĺňa viacero funkcií, je to produkt, ktorý je skvelý aj ako podklad pod makeup,ako produkt na suchú/dehydrovanú pleť, produkt, ktorý pleť vypne, takže vyzerá mladistvo a sviežo..Používam ho mesiac a stále tam je úplne veľa produktu, mám pocit, že sa ani nezminie.Ach a aby som nezabudla, uznajte tyrkysové balenie produktu je naozaj skvelé a pekne vynikne na kozmetickom stole. Tento typ produktu mám prvý krát a musím len a len chvíliť, odporúčam,pokiaľ niečo takéto hľadáte.Declaré je skvelé ! Mňa z tejto rady Hydro balance láka už viac produktov:-) Tento produkt je aj novinkou od tejto značky :-)
Nájdete tu - klik .
No a čo sa týka vzoriek, ktoré som dostala, tak mám ich viac z rôznej rady, ak by vás zaujímal môj názor po vyskúšaní týchto vzoriek, tak mi napíšte a po vyskúšaní, dopíšem.
Declaré Ocean Best- pleťový krém na báze morských zložiek
Viac sa dočítate:TU !
Declaré Cleansing Powder- jemný čistiaci púder
Viac sa dočítate:TU !
Declaré Hydroforce plus-intenzívny hydratačný krém so SPF15( tento typ krému mám veľmi rada na denné používanie, takže silno uvažujem o zakúpení)
Viac sa dočítate:TU !
Declaré Anti-Oil Mask-maska na redukcie kožného mázu
Viac sa dočítate:TU !
Declaré Anti-Irritation Serum-sérum proti podráždeniu
Viac sa dočítate:TU !
Declaré Powder Oil Serum-dvojfázový koncetrát pre vitalitu pleti
Viac sa dočítate:TU !

Stránka Decláre: www.declare.sk
Facebook stránka Declaré: KLIK
Kde kúpite? KLIK
Tak čo vravíte na túto "novú" značku Declaré? Zaujala vás tak ako mňa?
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

9 komentárov:

  1. O té značce slyším poprvé, ale vypadá to zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj velmi zaujimava a kvalitna :-) Tiež som o nej počula prvý krát až nedávno

      Odstrániť
  2. Hmm značka vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm, nová značka. Jsem zvědavá jaký se utvoří názor na tuto kosmetiku. Já zatím nemám důvod si něco kupovat, teď se mi té kosmetiky docela dost nahromadilo a zatím je zbytečné pořizovat další věci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo, to keby si videla u mňa tu novú kozmetiku, o joj jooj, ale ved sme predsa kozmetický maniaci nie ? Kozmetika je užasnaa :-))

      Odstrániť
  4. Ahoj, vedela by si prosím ešte popísať aký finish je s tymto fluidom po naneseni makeupu? Akú zanecháva pokožku, lesklu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nie je práve lesklá tá pleť, ono sa to akoby vstrebe a pleť je zhyratovana a príjemne vláčna, lesklá je len po nanesení, no do minúty je hladká a neleskne sa. Po nanesení makeupu je pleť hladšia a zhydratovaná, nemení to velmi finish po nanesení už samotného makeupu.Skôr ide o tú prípravu pred makeupom, že už nie je potrebný žiadny poklad a krém. Treba vyskušať, je super ! :-)

      Odstrániť
  5. Ja som si ho teda objednala a skúšam ho práve... s tym ze vyhladi súhlasím. Ale hydataciu a vlacnost som nespozorovala... cakala som naozaj supervlacnu "nacucanu" plet ale zial nie...nechceš ho? Predam ti ho :D

    OdpovedaťOdstrániť