22. februára 2016

NEWS: Hot or Not? Dermacol

Prajem vám krásne pondelkové ráno.
Pre dnešný deň som sa rozhodla nachystať pre vás článok, ktorý bude zameraný na najnovšie produkty od Dermacol. Neviem či iba ja mám taký pocit, ale teda Dermacol srší novinkami, čomu sa ja samozrejme veľmi teším. Pre dnes tu je nová čistiaca micelárna voda, ktorú som používala už dlhšie a rozhodla som sa ju trošku porovnať aj s mojou obľúbenou micelárkou od obľubenej Biodermy. No a druhou novinkou je nová riasenka Mega Lashes Express Volume. Už teraz vám prezradím že jeden produkt bude HOT a druhý NOT. Jeden produkt som si veľmi obľúbila a druhý teda za mňa sklamanie. Tak poďme nato !

HYALURON CLEANSING MICELLAR LOTION
Micelárna voda s kyselinou hyalurónovou (klik)


Keď sa mi dostala do rúk táto micelárna voda na čistenie pleti, veľmi som sa tešila, pretože som hľadala lacnejšiu verziu známej micelárky od Biodermy.Už som vyskúšala napríklad od Loreál, no tá bola podľa mňa hrozná.Táto je omnoho lepšia a môžem ju odporučiť ďalej. Táto micelárna voda je bez parabénov a je dermatologicky testovaná.Taktiež je vhodná pre všetky typi pleti, čo za seba môžem doporučiť.Nemám síce extra citlivú pleť, ale neznesiem keď ma po odličení niečo štípe, no a našťastie tu sa mi to nestalo, takže veľká spokojnosť. Páči sa mi aj balenie, ktoré je zladené do ružovej, čo je krásne a taktiež objem je 400 ml, čo je celkom veľa, takže vydrží dlho.Používam ju na každodenné odlíčenie pleti(ráno/večer) a super. Pleť krásne odlíči, je osviežujúca, pleť nevysušuje takže vrelo odporúčam. Ako plus je aj to že obsahuje kyselinu hyalurónovú ktorá pleť spevní,vypína a hydratuje. Je vhodná aj na vodeodolný makeup, no tu by som odličovala trošku dlhšie a myslím, že by som mala už trošku podráždené oči, takže to radšej ostanem pri Bioderme.Ale inak skvelá, dosutpná záležitosť a mňa osobne veľmi milo prekvapila. Cena sa pohybuje okolo 6,89 € čo je oproti drahšej variante ako je napr.spomínana Bioderma(22€) o dosť nižšia cena :-)

MEGA LASHES EXPRESS VOLUME MASCARA - BLACK
Riasenka pre mimoriadny objem a predĺženie rias (klik)

Druhým produktom a bohužiaľ teda dnešným sklamaním je nová riasenka, ktorá má zaručiť predĺženie rias a objem.Obal je krásny, znovu žiarivá ružová, ktorá sa mi v kozmetike páči čoraz viac a viac. Bohužiaľ tám moje nadšenie aj skončilo. Mám veľmi rada riasenky od Dermacol(celkovo sú podľa mňa jedny z najlepších z drogérie) veľmi rada mám Devilash, Vampire masca a pod. tie sú skvelé aj kefkami a ten efekt na riasach je dokonalý.No táto riasenka je iná, kefka je nepraktická, umelá oproti mojím favoritkám, nelíči sa s ňou tak dobre a moje ultra nepodarené riasy nedostanú pri tejto riasenke ten správny efekt aký by sa im patril dopriať.Riasenka slúži podľa mňa jedine na zafarbenie rias do čierna, no predĺženie a objem sa nedostavil, preto ju musím ohodnotiť negatívne, no verím, že napríklad ich najnovšia riasenka Angelash, ktorá je v predaji je úžasná,mám na ňu zálusk pretože mi príde na štýl práve tých mojích favoritov.Do tejto by som osobne nešla. 
Objem 12,5 ml/9,59 €

To je asi všetko čo som vám dnes chcela napísať, verím, že článok bol pre vás užitočný a že pri najmenšom vyskúšate novú micelárnu vodu, ktorá je skvelá, no riasenku vám doporučiť nemôžem. Sto ludí sto chutí :-)
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

8 komentárov:

  1. tú micelárku mám na pláne keď domíňam biodermu :) nevidím už v zmysel v drahej micelárke, keď aj tak sa musí oplachovať a na oči používam dvojfázový odličovač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta micelární voda od Dermacolu vypadá moc dobře :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na micelárku od Dermacolu by som bola zvedavá, možno po nej siahnem, keď miniem svoju Lorealku. Ale záleží od jej zloženia, škoda, že to na fotke nie je vidno..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle řasenka by mi asi taky nevyhovovala :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja sa asi tiež idem poobzerať po iných micelárkach, lebo síce Bioderma je Bioderma, ale jej cena nie je najnižšia :)

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dermacol mám docela ráda, ale většina jejich řasenek mi vůbec nesedla..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dermacol micelarni vodu bych rada vyzkousela. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. od Dermacolu mám docela ráda jejich makeupy..:)

    OdpovedaťOdstrániť