23. februára 2016

MAXI SKIRT.

Krásnu stredu. Aj keď dnes to nie je už tak slnečný deň ako bol včera, ale aj tak je nádherný deň.Včera som využila slniečko a teplejšie počasie na nafotenie tohto outfitu, v ktorom bola dominatná moja nová nádherná maxi sukňa, v krásnej baby pink farbe.Inak viete že táto farba je dokonca farba roka 2016 ? Ja túto farbu zbožňujem spolu s baby blue, v ktorej mám tiež už jeden kúsok ale ten uvidíte nabudúce. Som veľmi spokojná s výberom farieb, pretože sú úžasné a mne sa veľmi páčia!

Táto sukňa je veľmi kvalitná a ja osobne veľmi rada nosím maxi sukne na jar len tak s teniskami a s džínsovou bundou, ako je to napríklad aj v dnešnom prípade. Na to, že je táto sukňa zo stránky shein.com tak kvalita je úžasná, cena bola veľmi príjemná a je vážne super! Určite si z tejto stránky zaobstáram ešte viac farieb :-) Materiál je kvalitný, sukňa je pruhovaná a na boku je zips takže skvelo drží. Obávala som sa, že bude presvitať keďže je svetlá, ale má viac vrstiev takže spokojnosť ! Taktiež môžete vidieť moju momentálne obľúbenú béžovo-šedú kabelku Obag, ktorá sa mi k tejto sukni veľmi hodila ! No a pásikavým crop topo-om nič nezkazíte! Doladila som to úplne už len vysokými bielymi Converskami, ktoré ale bohužiaľ nie sú vidieť :-)

Tak čo vravíte ? Obľubujete maxi sukne ? :-)




maxi sukňa shein.com
crop top New Yorker
džínsová bunda Primark
kabelka Obag
okuliare Tally Weijl
tenisky Converse

12 komentárov:

  1. Vypadas uzasne. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je krásna, ale je asi moc dlhá že? podľa fotiek vidno že sa ti válala po zemi :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano je o trošku viac dlhšia, budem si ju musieť skrátiť, aby sa mi neváľala po zemi, poprípade opätky to vyriešia :-)

      Odstrániť
  3. Krásná sukně a moc hezky sladěný outfit.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sukně je naprosto nádherná! A velmi Ti sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukně je krásná, moc ti to sluší:)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadáš krásně, maxisukni si potřebuji pořídit na léto, tak snad najdu nějakou pěknou.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pristane ti to :) pekná sukňa a farba je úžasná
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paťka je opäť oblečená úplne božsky. Sukňa je fakt krásna a pristane ti! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Asi bych si sama nevybrala plisovanou, ale k outfitu se ti moc hodí. Jemná růžová s kontrastními proužky a světlou džínovinou je super :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť