7. januára 2016

Zoeva Bamboo set vol.2 recenzia

Ako už vidíte v názve článku tak dnešný článok bude zamrený na moju obľúbenú časť kozmetiky a tým sú kozmetické štetece. Asi pred troma mesiacmi sa u mňa objavili moje vytužené štetce od Zoevy z kolekcie Bamboo vol.2 set. Veľmi som po nich túžila no a keďže už dávnejšie som ich nafotila tak dnes sa vrhnem na druhú časť článku - recenzia. Opíšem vám túto sadu, moje pocity, dojmy..

Myslím, že nebude jediná, ktorú táto sada štetcov nadchla.Táto sada má naozaj nádherný dizajn, krásne zlaté hlinikové rukovete s bambusovými (drevenými) rúčkami.Nádhera.Páčia sa mi aj kontrastné štetinky, svetlé s kontrastnou hnedo, ktorá ide až do oranžova.Táto sada teda obsahuje 8 štetcov z toho päť je na tvár a tri na oči, kozmetickú taštičku, samotné púzdro na štetce. Čo je podľa mňa vzhľadom na cenu(65€) úžasné, dostane kvalitné, overené štetce,krásnu kozmetickú taštičku, ktorú ja používam stále takže jej využiteľnosť je na 100% a samotné kartonové pevné púzdro(tubus), v ktorom štetce môžete mať uskladnené, taktiež aj na cestovanie je to skvelá voľba.

 “Be imperfectly perfect today.”
ZOEVA Bamboo Vol. 2 je vegánska sada štetcov pre nezávislé a  vyrovnané duše, ktoré milujú jednoduchý dizajn napriek tomu si však rady doprajú trocha luxusu. Inšpirovaní pôvodom matky Zeme nám Bamboo Vol.2 pripomína jej korene, ktoré sú tak ako my plné života. 
Bamboo štetce sú vyrobené z pravého bambusového dreva. Rúčka je ručne vyformovaná a opracovaná. Toto robí z každého Bamboo štetca unikátny a prírodný kúsok umenia. 
 Kto miluje zlaté doplnky,zlaté detaily a celkovo zlatú farbu tak toto bude to pravé pre nich, ách ♥
 Myslím, že už na prvý pohľad je vidno, že tieto štetce sú ultra hebké, jemné, štetinky sú husté, pevné  a proste kvalitné a perfektné ! U Zoevy je už zaručená kvalita štetcov, takže tu nešliapnete vedľa asi  nikdy.Toto je moja piata sada od Zoevy a stále ma Zoeva dizajnom štetcov prekvapí, preto si predsa  stále kupujem nové sady :-) Každá sada má niečo do seba. U týchto štetcov som si našla favoritov už len kvôli tomu, že táto sada obsahuje štetce, ktoré ja sama doma už mám, takže viem aké sú, no mať ich v bambusovej verzii je niečo úžasné !

Ako je vyššie napísané, každá táto drevená rukoveť je spracovavaná ručne a ide o naozajstný bambus tak sa môžu štetce v tejto sade od seba líčiť textúrou alebo odtieňom dreva, môže byť jeden tmavší alebo svetlejší, čo sa aj mne stalo, najprv som bola prekvapená, no keď som si prečítala vysvetlenie, tak som tomu pochopila.Každý štetec je jedným slovom originál ! Pokiaľ máte rady drevené doplnky, veci z dreva tak tieto štetce sú tie pravé, mne sa veľmi páčia a som šťastná, že sa nachadzajú v mojej zbierke, pretože sú vynímočné oproti iným štetcom.
 Rukoveť štetcov je veľmi kvalitná a pevná, celkovo spracovanie štetcov je na úrovni, je perfektné a štetce sú spravené do najmenších detailov na jednotku !
 Veľmi sa mi páči font aký je na štetcoch, je to veľmi pekné, neošúcha sa to a taktiež aj na tej hlinikovej, zlatej časti je napisané Bamboo ♥
 Ako som napísala táto sada obsahuje moje obľúbene typy štetcov, sama už mám tieto "tvary" takže som rada,že ich mám "dvojmo".  Táto sada je za mňa ako jedna z mála perfektné naskladaná, zvolenie samotných štetcov je perfektné.S touto sadou spravíte kompletne líčenie, ja by som ešte možno pridala štetec na púder a možno na obočie, ale to je maličkosť, ak nemáte v inej sade tieto štetce, tak púder a obočie si môžete spraviť aj s nejakým štetcov z tejto sady, sú tú podobné typy.
 Zľava:103 Defined buffer,105 Highlight,128 Cream Cheek,109 Face paint
103 Defined buffer- štetec na makep, na tekuté produkty, tento tvar teda nemám, to sa musím priznať. Je zkosený, ja mám väčšinou rovno zastrihnuté štetce, no s týmto je to zas niečo nové.Je celkom fajn, ale keďže ja som zvyknutá na zaoblené a rovné štetinky tak ostanem skôr pri nich.Určite ho ale budem používať, napríklad sa mi zdá skvelý na krémové tmavé púdre, kontúrovacie produkty, s týmto štetcom to bude skvelé tieňovanie :-)

105 Highlight-štetec na rozjasňovač, tento je môj veľký favorit, mám viacero štetcov na rozjaňovače, no tento tvar priznám sa, že nemám, mám tulipanové tvary, no tento je trošku iný a teda aplikácia je s ním veľmi jednoduchá a rozjasňovač je spravený za pár sekúnd ! Nad lícnu kosť skvele sadne, ako aj nad pery, či na bradu alebo špičku nosu! Super !

128 Cream Cheek- štetec na krémovú lícenku, ja vlastním niekoľko krémových lícenok a mám ich veľmi rada, robím to týmto štetcom no niekedy si pomôžem aj prstami.Je pravda, že týmto štetcom je to rýchlejšie a krásne vytieňované ale napríklad ja ho používam aj na púdrové lícenky a ide to taktiež úplne jednoducho a perfektne.Takže kľudne aj na klasickú lícenku, skvelý štetec! 

109 Face paint-Tento typ štetca už mám dva krát, no a keďže je to môj obľúbený tvar štetca na kontúrovanie, tak som zaň veľmi vďačná! Rovný, zastrihnutý tvar, skvele na výraznejšie kontúrovanie, no dá sa s nim aj jemnejšie, ale je to zas o praxi a skúšaní. Je jemný a oproti iným štetcom tohto tvaru mi príde tento, že má najhustejšie štetinky.

  142 Concealer buffer
- štetec na korektor, tento typ štetca mám taktiež v zbierke a je skvelý, mám ho veľmi rada na zapracovanie korektoru pod očami alebo na jednotlivých častiach.Aplikujem ho skôr bodovo a skôr s ním jemne krúžim a ťupkám ako behám, vtedy sa korektor skvele zapracuje.Práve aj vďaka mega hustým štetinkám, ktoré sú zároveň extra jemné.
Zľava: 227 Soft definer,232 Classic shader,317 Wing Liner
227 Soft definer-štetec na tieňovanie, týchto štetcov mám niekoľko od Zoevy, no priznám sa, že odkedy mám tento, tak tento som až tak často pri líčeniach nepoužívala, pomerne ma sklamal.Mám od Zoevy tri tieto štetce, no všetky sú jemnučké, viac oddelené od seba a skvele sa mi s nimi tieňujú tiene, no s týmto to nejde tak ľahko, tým,že sú štetinky extra husté a síce jemé, tak som si ho veľmi neobľúbila,ani ten tvar nie je tak spravený ako na iných blendovacích štetcov, takže tu sa prejavilo u mňa menšie sklamanie, určite ho ale budem používať a dám mu šancu..

232 Classic shader- Obyčajný štetec na aplikáciu očného tieňu na celé viečko, ja s ním dosť často nanášam rozjasňujúci alebo svetlý tieň pod obočie.Je skvelý, vyhovuje mi, tento štetec je klasický a myslím, že ho nikdy nebude dosť ! Mám niekoľko a určite sa mi zíde,štetinky sú jemné a hebké!

317 Wing Liner-štetec na linky,ja používam pri líčení väčšinou gélové očné linky a s týmto štetcom je to skvelá kombinácia, mám viacero týchto štetcov a vždy sa mi zídu, pretože niektoré mám práve špinavé od linky,takže čistá náhrada je vždy fajn.Ak ste v núdzi tak si s ním vytvoríte aj obočie, ja mám ale radšej hustejšie štetinky na obočie...

No a sme na konci dnešného článku.Musím povedať, že celkovo som s touto sadou veľmi spokojná.Veľký plus je určite dizajn a originálnosť týchto štetcov, balenie, kozmetičká taštička a tubus, ktorý dostanete k štetcom, vzhľadom na kvalitu, počet, dizajn a taštičku s tubusom je cena podľa mňa viac niež priaznivá! Štetce sú ultra jemné, hebké a husté, nemám im čo vytknúť.Objavilo sa aj menšie sklamanie pri blendovacom štetci, ale to je asi len môj názor,pretože inde som čítala spokojnosť uňho, takže to je už asi na individuálne. Určite by som do sady znovu išla, pretože bambusové štetce sú proste perfektné a originálne !

Verím, že sa vám moja recenzia páčila, budem rada, ak mi napíšete ako sa vám štetce páčia a či vlastníte nejakú sadu štetcov od Zoevy? 

Teším sa na vaše komentáre.
Patty

9 komentárov:

  1. Krasne su... tato sada ma chytila za srdce, ked vysla, ak investujem,tak prave do nej...velmi tuzim po Zoeva stetcoch 😊 a asi si ich coskoro zadovazim, zasluzim si ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zoeva jednoducho vie robiť štetce :) ja pokukujem dlhšie po rose gold, ale chladnou ma nenecháva ani táto sada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Po štětcích od Zoevy toužím už nějakou tu chvíli. Představovaná sada vypadá originálně ale přesto mě lákají více samostatné štětce ty klasické.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle štětce jsou podle mě absolutně nejkrásnější na trhu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Štětce jsou krásné :) Na nějaké od Zoevy se také chystám, jen ještě nevím jaké. Chci nějaké na oči :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fuuha ty máš tych štetcov teda:-D ale tieto su pekné niaky na očné tiene by sa mi šikol minule som si kupila taky obojstranný ebelin ale čo ja viem nie je to bohvie čo veru:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerajú skvelo! Ja stále váham, či si ich kúpiť alebo nie. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zoeva je moja láska, štetce kupujem vždy jednotlivo, lebo sady sú veľmi drahé..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni vypadají vážně skvěle! :) Já už nějakou dobu přemýšlím, že si štetce od Zoevy koupím ať mám konečně nějaké pořádné. :D

    OdpovedaťOdstrániť