25. januára 2016

WINTER WISHLIST / DRESSLINK

Ahojte !

Ako som minule naznačila, že by som chcela psotovať fashion články, ktoré sa budú týkať alebo skôr zaoberať oblečením, čo sa mi momentálne páči, čo momentálne  "potrebuje", chcem a pod..Dnes som tu s pokračovaním.Tento krát, všetky vecí sú zo stránky www.dresslink.com. Úprimne, toľko krásnych vecí a za tak úžasné ceny, som už dávno nevidela pohromade. Momentálne u nás nonstop sneží, takže dnes to budú teplé. chlpaté "veci", resp.vestičky a bundičky :-) Zamilovala som sa do staroružovej farby.
Keďže sa ešte chystám na poriadnu zimnú dovolenku(zatial neprezradím kde :-) ) tak mi môžete pomôcť s výberom bundičky, ktorá sa vám páči najviac? Khaki, červená alebo staro ružová ?!
Ďakujem, teším sa na vaše komentáre ! :-*

6 komentárov:

  1. Nejvíce se mi líbí červená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá khaki sa mi tiež páči :-) som si takej farby kúpila v Hollisteri pred vianocami

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten světle modrý kabát a ten vedle něj se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tú staroružovú bundu som si minulú zimu objednala aj ja, ale z aliexpresu. Bola som z nej veľmi sklamaná, vôbec nebola taká pekná ako na obrázku, vyzerala som v nej ako vo vreci a aj tá staroružová farba nebola ako na obrázku, kožušinka okolo krku vyzerala, že bude plznúť, za mňa jedno veľké sklamanie, našťastie sa mi ju podarilo predať, ale od tejto skúsenosti, sa radšej vyhýbam kupovať oblečenie cez čínske stránky...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten druhý kabátek je nádherný, tahle pudrová/starorůžová barva mě hodně baví! :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za mňa určite tá červená bunda :)

    OdpovedaťOdstrániť