23. januára 2016

Makeup of the day / Matné pery


Prajem vám krásnu sobotu ! 
Myslím, že je to už niekoľko mesiacov, čo som pozastavila články typu MOTD ( Makeup of the day/ Makeup dňa x.y.) No minule keď som po dlhšom čase vytiahla paletku od americkej youtuberky Judy ( It´s judy time) tak som snou rovno vytvorila aj líčenie očí, ktoré je ale na môj vkus ničím zaujímavé a veľmi jednoduché.No aj tak som to celé odfotila. Veľmi sa mi páči párve kombinácia očí s odtieňom rúžu, na perách mám konkrétne ceruzku na pery od E style v odtieni Frosty Mauve a matný rúž od Gosh v odtieni  Matt Rose(002).

Na tvári mám taktiež aj novinku medzi makeupmi a to Wakemakeup od Dermacol, na ktorú ste mohli už tiež vidieť recenziu. Inak ostatné sú klasické produkty, resp. moje stálice ako napr. Fine beauty set na obočie od E-style, Duo lícenka od Dermacol-u, rozjasňovač Mary Lou od The Balm, atď..

Aké sú vaše stálice pri líčení ?!
Páči sa vám dnešné líčenie? Pekný deň
Patty

11 komentárov:

  1. Síce píšeš, že ničím zaujímavé líčenie, mne sa však obyčajné nezdá a veľmi sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opět jsi krásně nalíčená. Rtěnka je krásná a líbí se mi že není extra výrazná a hodí se na každý den.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné líčenie i farba rúžu.
    Mimochodom máš skvelé obočie :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zase ako inak krásna Paťka! Mne osobne sa na tebe takéto jednoduchšie líčenia veľmi páčia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre teba nezaujímavé, podľa mňa ale skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi pekne liceni, ja zkousela matny lesk ci rtenka od Mua a na me moc kriklava ruzova takze zkusim mozna jinaci odstin. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné líčení! Matné rtěnky mám nejraději.. :) Tohle líčení je vážně super, jemné, ale zajímavé :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  8. velmi ti to pristane :) matne ruze od Goshu milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Momentálne sa takto líčim často a dosť si to užívam. V tvojom podaní je líčenie, samozrejme, nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš aj podkladovú bázu? :)
    Inak je to veľmi nádherný look. Veľmi sa mi páči tá linka a rúž. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť