17. januára 2016

MIDI DRESS / OUTFIT

Ahojte !
Ako sa máte?! Ja v celku dobre, konečne sa deje niečo pozitívne a čo ma napĺňa a plním si svoj sen, určite o tom bude keď to bude už oficiálne aj samotný článok, prezradím len to, že sa to týka mojej práce a mojej vášne- kozmetiky :-) Verím, že tiež máte krásne obdobie! Ale späť k dnešnému článku, dnešný outfit mi pripomína kovbojský štýl :-) Nezvyknem nosiť k šatám čižmy, ale tieto workery sa mi k tomu jednoducho hodili, šaty mám nové a sú zo stránky www.romwe.com. Musím sa priznať, že som bola trošku sklamaná, pretože je to úplne iný materiál ako bolo na fotke na stránke, ale nevadí, sedia mi takže ich nosiť budem :-) Sú to tmavo modré šaty s červenými vzormi s dlhkým rukávam a bez výstrihu, látka je dosť tenká, takže cez tuhú zimu to nebude to pravé orechové ale na jar budú skvelé :-) Poprípade ešte s nejakou bundičkou, ja som zvolila moju obľúbenú z Primark-u :-)






Šaty: romwe.com
Bunda: Primark
Workery: topankovo.sk
Náhrdelník: Avon
Tak čo vravíte na tento, pre mňa neobyklý, štýl ?! :-)
Teším sa na vaše komentáre!
Patty

7 komentárov:

  1. Saty vypadaji zajimave. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné šaty a nádherný řetízek s vločkou :-) . Já jsem si zatím nezvykla nosit v zimě šaty, neboť se v nich v tomto období necítím zrovna nejlépe. Styl outfitu se mi líbí a boty k němu též. Musím pochválit opět krásně nalíčenou linku :-) obdivuji

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne šaty , hodia sa ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý článok, milujem tvoje fotky! ♥
    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha súťaž o parfém CHLOÉ ROSES

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nemôžem si pomôcť, ale tieto šaty ti pridávajú roky :-(

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za mna tiez nie, pridavaju ti roky ale dokonca aj deformuju postavu, na brusku vyzeras ako tehotna, a pritom mas nadhernu figuru

    OdpovedaťOdstrániť