5. januára 2016

Dermacol Wake&Makeup a Shower Gel Pear Williams recenzia

Prajem vám krásne utorkové ráno :-)

Dnes som sa pustila po dlhšom čase do kozmetickej recenzii a to konkrétne na dve novinky od značky Dermacol. Počas sviatkov som celý čas testovala nový makeup Wake&Makeup a taktiež pokiaľ máte radi vôňu hrušiek tak mám tu pre vás tip na sprchový gél :-)

Začnem makeupom. Už keď som ho videla na sociálnych sieťach a teda som zahliadla, že Dermacol má nový makeup tak som bola naň ho veľmi zvedavá, pretože ja celkovo veľmi rada testujem nové makeupy a u Dermacol mám celkom dobré a pozitívne skúsenosti. Nakoniec sa makeup ocitol u mňa. Prvý dojem bol trošku rozpačitý, obal a celkovo balenie sa mi páči, ružovú mám rada :-) No na prvý pohľad sa mi zdal pomerne dosť tmavý, keď som ho videla v obale.
Dostupný je v štyroch odtieňov a musím pochváliť, odtiene sa mi veľmi páčia, sú ružovým a lososovým podtónom, čo je podľa mňa skvelé. Pokiaľ nemáte vyslovene žltkastý podtón, tak máte vyhraté !
Môj odtieň je 1299, čo je najsvetlejší z tejto trojice a aj keď sa mi zdal na prvý pohľad tmavý, tak keď som ho dala na ruku a rozotrela,je krásne svetlý a na zimu perfektný. V tomto období, kedy som naozaj dosť bledá, tak mi tento makeup veľmi sadol. Takže to bol len prvý pohľad. Odtieň je skvelý. Čo ma prekvapilo, je dosť hutná konzistencia, trošku ťažšie sa vytlača,alebo skôr pomalšie :-) U mňa je známe, že ja mám veľmi rada hutné konzistencie, no moholo byť o máličko redší.Poprípade nie je nikdy problém ho skombinovať s pleťovým krémom. Nie nadarmo sa tento makeup nazýva Wake&Makeup. Má byť rozjasňujúci, zakryť únavu pleti,dodať sviežosť a hebkosť.Make-up je vodoodolný, zároveň však pleť zvláčni a hydratuje počas 24 hodín. 
Za moje skúsenosti by som si dovolila tvrdiť, že je to pravda. Ja som si tento makeup veľmi obľúbila, momentálne ma moja pleť ťažšie obdobie, ako môžete vidieť aj na fotkách, takže tento makeup ju skvele prebudil,vďaka vysokému krytiu, tak skvele zakryl nedokonalosti a podľa môjho názoru, korektor už nie je až tak potrebný. Vodeodolný je tak na 80 %, čo to prežije, ale úplne vodeodolný mi neprišiel. Aj keď horúci kúpeľ prežil dôstojne. Trošku ťažšie sa rozotiera a vstrebáva do pleti, treba sa s ním pohrať.No výsledok je u mňa na drogériový makeup úplne úžasný. Účinky sú skvelé, odtiene sú skvelé a finálny výsledok u mňa veľká spokojnosť. V podstate až na pomerne extra hutnú konzistenciu mi vyhovuje ! Ešte čo sa týka typu pleti, tak vďaka tomu že je prejasňujúci(neobsahuje trblietky ani shimmer) tak trošku mi vysušuje vyrážky, nevznikajú síce šupinky ani nič podobného, ale na tých miestach sa mi makeup až tak dobre neprispôbil.Takže to by mohlo byť problém, ak máte veľmi aknóznu pleť..

Objem  30 ml/ cena 12,69 €

Shower Gel Pear Williams

Máte radi hrušky Williams? Tak potom tento sprchový gél bude pre vás ako stvorený! Celkovo ja tieto sprchové gély od Dermacol-u mám veľmi rada a preto ma vždy teší, keď prídu s nejakou novou vôňou :-)
Ja už som mala niekoľko týchto sprchových gélov a vždy boli skvelé, krásne voňajú, sú príjemné, super penia, vydržia dlho(ako balenie, tak aj po kúpeli cítim vôňu ešte dlhú dobu). Za mňa velká spokojnosť pri týchto sprchových gélach, toto hruškové nie je výnimkou, pokiaľ zbožňujete hrušky, tú vôňu tak šup kúpiť pokiaľ ešte je :)

Sprchovací gél s hruškovým extraktom jemne čistí a rozmaznáva pokožku tela, navracia jej sviežosť a energiu. Delikátna vôňa zrelej hrušky Williams navodzuje pocit harmónie a radosti. Unisex parfumácia – vhodné aj ako pánska telová kozmetika.

Objem 250 ml / cena 2,29 €

Tak ako vás zaujali dnešné novinky?
Prajem krásny deň!
Patty

9 komentárov:

  1. Tyto sprcháče mám od Dermacolu ráda a hruška mi voní, takže se po něm určitě podívám :) Co se týká make-upu, i ten nevypadá vůbec zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. makeup ma nezaujal, asi by mi vysusoval plet :) horka vana je zas co za blbost? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ja so zltym podtonom si mozem piskat...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takže pre mňa makeu up nič no :) som žltá ako slniečko a mám suchú pleť s akné :) a ten sprcháč som ešte nevidela v našich drogériach, ale na toto obdobie najviac zbožňujem írsku kávu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Makeup vyzerá fajn, no osobne uprednostňujem skôr BB creamy :) A sprcháče od Dermacolu som neskúšala, no počujem na ne samú chválu, takže ich zrejme v blízkej dobe vyskúšam :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Celkom sa mi ten make up páči, vzhľadom na to že mám problematickú pleť potrebujem vyššie krytie, toto sa mi celkom pozdáva :)))
    MIMLOVEE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Makeup mě hodně zaujal a ráda bych si ho časem pořídila :)

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten make.up mě docela zaujal, až budu shánět nový, tak ho v drogerii omrknu, ale zatím u mě vede Truffle taky od Dermacolu :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak mňa makeup vôbec nezaujal... prečo má ružový podtón ? :(

    OdpovedaťOdstrániť