6. januára 2016

Čo sa mi momentálne páči?! / Fashion Wishlist

Ahojte!
Dnes to bude jeden z ďalších krátších a skôr inšpiratívnych článkov. Rozhodla som sa, že raz za mesiac by som mohla pridať takýto fashion článok, v ktorom vám ukážem pár kúskov (po ktorých túžim), ktoré sa mi momentálne páčia alebo ktoré ma zaujali. Dnes tu mám šesť kúskov, ktoré som vybrala zo stránky shein.com a sú momentálne aj v zľavách :-))



Ktorý kúsok sa vám páči najviac? 
Teším sa na vaše komentáre !

4 komentáre:

  1. Hezký výběr, obzvlášť ty cardigany semi moc líbí :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten bílý cardigan vypadá hezky, nějaký podobný bych potřebovala :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páčia sa mi čierne šaty a maxi šaty, na obrázkoch vyzerajú naozaj pekne. Ale nevedela by som si objednať oblečenie z "takejto" stránky, neviem sa preniesť cez tie ceny a kvantovosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezké inspirace. Bílý hunaty kardigan už jsem pořídila ale maxi šaty nebo maxi sukni bych velice brala. Na shein, mají celkem pěkné věci, to se musí uznat.

    OdpovedaťOdstrániť