7. decembra 2015

Zoeva Rose Golden vol.2

Dnešná recenzia bude na môj najnovší štetec, ktorý sa ku mne dostal.Pokiaľ sledujete Zoevu tak viete, že uviedli na trh niekoľko(30) nových štetcov z rady Rose Golden vol.2. Mne ako blogerke sa dostal tento miláčik s číslom 221 Luxe Soft Definer.
Kto pozná Zoevu a ich produkty(štetce) tak vie, že ide o kvalitu a myslím, že väčšina zákazníkov je nadmieru spokojná.Ponúkajú na našom trhu podľa môjho názoru a dlhoročných skúseností najlepšiu kvalitu v štetcoch.Nepoznám lepšiu značku. Ja osobne mám od Zoevy pár samostatných štetcov, Rose Golden sadu(zlato-čierne), Bamboo set vol.2, a dve staršie sady, ktoré sa už ale nepredávajú, mám ich vyše troch rokoch a stále ich používam a stále sú úžasné, takže naozaj sa oplatí investovať.
No nebudem to obkecávať a poviem vám niečo o tomto krásavcovi :-)
 Z tejto ružovo-zlatej rady mám len tento jeden štetec, ale poviem vám že ten dizajn je nádherný.Krásna ružová, možno až jemne do marhuľkova so zlatými detailmi.Kovová časť štetca je ozdobená symbolom kľúča, ktorý je symbolom celej Rose Golden Vol. 2 kolekcie. Na rukojeti sa nachádza názov konkrétneho štetca, logo Zoeva a čo mňa najviac očarovalo je font, ktorým je napisané "Rose Golden" úplne som sa doňho zamilovala,nádhera ♥
 Čo sa týka štetiniek, tak tie sú ultra jemné, hebké a líči sa s nimi rozprávkovo.Kto má Zoeva štetce,tak mi to dosvedčí.Tento štetec je konkrétne na tieňovanie očných tieňov v ohybe oka, nie je to taký ten pencil brush, ktorým docielite hlboký dojem ale skôr taký, ktorým pracujete počas celého líčenia a tieňujete, tieňujete a tieňujete.Veľa z vás mi už aj písalo, ako to, že nemám to líčenie ostré, ale pekne mi prechádza k svetlejšiemu k smerom obočiu, no je to práve takýmto typom štetca. Tento štetec dokáže čarovať a posúnuť každé líčenie na vyšší level. Určite takýto štetec ocenia všetci a hlavne nikdy ho nebude dosť, pretože ja mám tri blendovacie štetce, no stane sa mi, že niekedy sa mi práve jeden suší, druhý je špinavý a pod..Dôležité je práve aby bol štetec na tieňovanie čistý, pretože potom sa môžete rovno odlíčiť :-)
Viem si predstaviť ešte jeho využie na nanesenie rozjasňovača na hornú peru, ale primárne je stavaný na tieňovanie očných tieňov a na to je úplne dokonalý.Štetinky jemné, skvele sa s nim tieňujem nedráždi pokožku.Takže za mňa úplna jednotka, či už dizajnovo alebo efektom/výsledkom v praxi.
Dostupný je na stránke zoeva.sk alebo zoeva.cz. 
Konkrétny link práve na tento štetec:Klik
Štetec pôsobí naozaj luxusne, Zoeva znova trafila do čierneho, pretože tento štetec a verím že všetky štetce z tejto novej kolekcie sú dokonalé ! Pokiaľ miluje ružovú v kombinácií so zlatou tak smelo do nich ! Máte nejaký štetec z tejto rady vy ?!

Teším sa na vaše komentáre.
Patty

7 komentárov:

  1. Vypadají nádherně! :) taky bych si je moc přála
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejaký štetec od Zoevy by som brala, ja používam Hakuro a mám jednu Sigmu a tiež sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Štětce od Zoevy jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, ale vypadá orpavdu moc krásně :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Klidne bych i ja nejaky stetec brala, tento vypada dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento štetec je úžasný, mám ho v staršej (čiernej) verzii.. len sa ho bojím umývať, aby sa mi nezničil..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásavec! Ten dizajn je úplne dokonalý a presne ako píšeš.. blending štetcov nie je nikdy dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť