3. decembra 2015

Zimné novinky od INGLOT

Prajem vám krásny štvrtok !
Dnes tu mám pre vás trošku vianočne naladený článok so značkou Inglot. Túto značku určite všetci poznáte, už dávnejšie som mala možnosť vyskúšať od nej skvelý gél a tieň na obočie a tiež freedom paletku, ktorú vám predstavím aj dnes.

Freedom system je na takom princípe, že si zakúpite magnetickú paletku(je na vás s koľkými voľnými políčkami) a postupne si do nej vkladáte zakupené freedom očné tiene.Je to podľa mňa skvelý spôsob,ako si vytvoriť sviju vlastnú farbenú škálu farieb a taktiež je to praktickejšie ako mať milión rôznych mono tieňov. Ku mne sa dostala čistá dvojdielna magnetická freedom paletka, ktorú som si veľmi obľúbila a tento štýl sa mi veľmi páči, Ako som  spomínala, takúto paletku už mám na vosk a tieň na obočie. Ešte pripomeniem, že túto freedom paletku môžete využiť ako na očné tiene, tak aj na korektory, rúže a produkty na obočie !
Nájdete ju TU !

Čo sa týka tieňov, tak mám tu dva krásne vianočné odtiene, ktoré ma úplne nadchli.Krásne s nim spravíte vianočné líčenie a spolu keď skombinujete tieto dva odtiene tak je to paráda.

Prvý tieň je AMC Freedom tieň, číslo 45. Je to nádherná, vianočná vanilkovo-zlatá farba, ktorá obsahuje trblietky alebo skôr perleť. Je krásne pigmentovaná(na fotke je bez podkladu!), dlhotrvajúca, testovala som aj bez podkladu na oku a výdrž je fascinujúca. Veľmi pekne sa nanáša, ja mám už tak zauživané pri perleťových tieňoch, že ich nanášam prstom a jemným vklepkavaním.
Nájdete ho TU !

Druhý tieň je perleťový očný tieň, číslo 423, ktorého odtieň nedokážem ani popisať,pretože je dokonalý ! Hneď akom si ho pozrela, tak som vedela, že je ako stvorený na dymové vianočné líčenie(na ktoré sa ešte len chystám). Vyzerá ako tmavo hnedý tieň, pri tom má v sebe fialovo-vínovú perleť.Nádhera ! Spravila som jemnejšiu aj o trošku výraznejšiu verziu s ním, skvele sa pracuje aj pomocu štetca ale aj prstom. Dá sa s ním spraviť aj jednoduché denné líčenie. Výdrž je taktiež skvelá.Nemám týmto tieňom od Inglot čo vytknúť ! Odporúčam.
Nájdete ho TU !

Poslednou zimnou novinkou tu mám asi najväčšieho favorita(aj keď som spokojná so všetkým) a to je Brow Gel, odtieň 17.Teda gél na obočie, pokiaľ som si o ňom neprečítala, myslela som si, že je to očná gélova linka, myslím, že aj na to sa dá skvelo použiť. Je tuhej, gélovej konzistencii (ako gélova linka), pri tom je jemný a ľahký.Používam naň klasický skosený štetec na obočie s ktorým skvele obočie vytvarujem a vyplním.Stačí úplne malé množstvo na jedno použitie, pretože obočie je s ním spravená na dva ťahy.Naozaj veľmi rýchlo a povedala by som,že rýchlejšie a ľahšie ako s tieňmi na obočie. Za mňa má tento produkt veľký palec hore! Som s ním nadmieru spokojná,ľahká aplikácia, odtieň 17 je podľa veľmi fajn,ńemá teplý podtón,takže na obočie sa vážne hodí.Odtieňov je ale samozrejme viac. Ešte by som pripomenula výdrž tohto produktu, ktorá je celodenná, dokonca tento gél je vodeodolný.
Nájdete ho TU !
*nie Peart ale Pearl :-))

Pokiaľ ste boli tiež v tom, že veď aj tak si ich nemôžem pozrieť a kúpiť, keď sa Inglot predáva len v Českej republike,tak vás poteším, pretože majú aj e-shop www.inglotcosmetics.cz ! Nájdete tam celý sortiment tejto značky, všetky produkty, tiene ! Proste všetko !  Určite sa tam pozrite a spravte si predvianočnú radosť :-)) Doprava na Slovensko je kurieróm Intime !
 Jednoduchšie denné líčenie s použitím matného telového tieňa a do ohybu oka tieň Inglot č.423, ktorý som jemne vytieňovala.Obočie vytvorené gélom na obočie č.17 :-)

 Druhé líčenie je o niečo trblietavejšie s použitím obidvoch tieňoch aj s č.423 aj s vanilko-zlatým č.45  (nanesený do prvej polovici oka a do vnútorného kútika, dolné viečko som zvýraznila väčšiou vrstvou tieňom č.423) Obočie znovu spravené Brow gel č.17 !

Ešte dám do pozornosti to, že môžete si objednať aj vianočnú darčekovú poukážku v hodnote  500 kč a venovať ju niekomu ako vianočný darček napríklad :-) Tak si daná osoba vybere to, po čom túži a to ja mám už niekoľko favoritov, takže mňa by to určite potešilo :-)

A taktiež prebieha promo pre december, ktoré je podľa mňa viac než výhodné a oplatí sa využiť.

Všetka produkty a decembrové promo nájdete na ich e-shope  www.inglotcosmetics.cz.
No čo vy a Inglot? Poznáte túto značku, objednali ste si už niečo z ich e-shopu ?!
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

6 komentárov:

  1. Liceni se ti moc povedlo. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jojo, Inglot oční stíny prostě umí. A ty se s nimi umíš krásně nalíčit!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekne jemne licenie, a paci sa mi ten freedom system, asi by som mala problem povyberat tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezké líčení!! Na produkty od Inglotu si brousím zuby :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta farba obocia sa podla mna vobec nehodi k tvojmu realnemu obociu :) velmi vidno ten prechod

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ten gel na oboci me velmi zajima....ABH mi dochazi a nechce se mi za to davat zase tolik penez. Je otazka za jak dlouho ten gel vyschne. To je neduh vsech podobnych produktu v takovemto provedeni...

    OdpovedaťOdstrániť