8. decembra 2015

Vianočná kolekcia Pupa Milano STAY GOLD ! / GIVEAWAY !

Krásny utorok prajem !

Dnes som tu s článkom, ktorý poteší skôr tích čitateľov a fanúšikov,ktorí majú radi dlhé články, kozmetiku, vianoce a súťaže :-)) Áno,dnes to bude naozaj dlhé,kozmetické s vianočnou atmosférou a bohatou súťažou. Keď mi prišiel balíček od značky Pupa Milano(ďakujem !), tak som sa cítila ako v siedmom nebi, no keďže za to môžem vďačiť jedine mojím čitateľom, tak vás dnes obdarujem. Verím,že sa vám dnešný článok bude páčiť a že si ho užijete.

Na úvodnej fotke môžete vidieť celý obsah môjho balíčka od Pupa Milano. Ešte v tých vianočných krabičkách sa ukrývajú "poklady", no tie uvidíte nižšie :-) Produkty boli ešte zabalené v krásnych zlatých vianočných Pupa taškách,ktoré sú užasné a mám ich momentálne ako vianočné dekorácie :-)

Ako prvé a čo som otestovala najviac je ich nová vianočná kolekcia Stay Gold,ktorá obsahuje krásne produkty, ktoré sú ako stvorené na vianočné líčenie a produkty sú v krásnych zlatých obaloch. Musím sa priznať, že ja mám slabosť na vianočné limitky u značiek a Pupa Milano to poňala naozaj krásne, kreatívne a luxusne.Veď pozrite sami :-)

Elegantná paleta farieb so STAY GOLD! EYESHADOW PALETTE, obsahujúca všetky odtiene zlatej, na vytvorenie výnimočných hier svetla a zdokonalenie mejkapu!
Odtiene čiernej a bordovej sa spájajú so žiarivými tónmi zlatej pre intenzívny pohľad so STAY GOLD! EYESHADOW a MULTIPLAY.

Pery, obalené dotykom plne matnej a zamatovej farby, získavajú ušľachtilý vzhľad vďaka 3 novým ultra ženským odtieňom I'M MATT LIP FLUID.

Trblietavé odlesky peria zlatej farby v novom laku na nechty so špeciálnym efektom GOLDEN PLUMAGE a žiarivé perly červenej burgundy farby v DIAMOND DUST sa dokonale miešajú
s farbou silného skleneného efektu laku na nechty LASTING COLOR GEL , v dvoch nových farbách, pre elegantnú a pre glamour manikúru.

Metalický očný tieň na mokro & sucho (4 odtiene)
Ja osobne som už mala aj v minulosti skúsenosť s mono tieňmi od Pupy, takže toto nebola premiéra.Mala som veľmi dobrú skúsenosť s tieňmi, sú skvelé pigmentované, krásne vyzerá v obale a odtiene mi sedia.Obal mono tieňov je vážne krásny, vianočný, zlatú mám veľmi rada :-)
Pozerala som aj iné odtiene, keďže ich je dokopy 4, tak veľmi sa mi páčia aj tie zvyšné, na vianočné líčenie ako stvorená, krásne sa dajú kombinovať.Celkovo typ ako sú mono tiene, ja mám veľmi rada, ale verím, že pre niekoho mono tiene môžu byť out, keď ich má človek cez 50 tak zabere veľa miesta, ale určite mi dáte za pravdu, že niekedy tie mono tiene stoja za to, pretože tak krásny odtieň, hocikde nenájdete.
Tieto tiene sú metalické s rôznymi odleskami a sú perleťové,Môžu sa aplikovať aj na sucho aj na mokro, ja ich používam len na sucho zatiaľ, pretože na mokro používam skôr tie, ktoré sú menej pigmentované alebo ťažšie sa aplikujú.Ale musím povedať, že tu je pigmentácia na jednotku s hviezdičkou a sú krásne, metalické a jemné. Mokrý spôsob bude super, keď budete chcieť ten tieň aby naozaj žiaril na oku, to bude určite bomba a ja to tiež tak skúsim ! 
Za mňa mono tiene od Pupa Milano rozhodne veľké áno ! Získali si ma, krásne odtiene, pevný a krásny obal a pigmentácia a efekt je bohovský !!

Swatche som spravila na ruku, aby to bolo čo najlepšie vidieť, nepoužila som žiadny podklad(pri týchto tieňoch nie je nutný !! ) a na prvý krát :-) Som v nemo úžase z tej pigmentácií :-)

STAY GOLD! I´M  MATT LIP FLUD (9,90€)

Tekutý rúž (3 odtiene)

Tekúte rúže sa stávajú u mňa čoraz väčšími favoritmi, takže tieto produkty ma veľmi potešili, keď som si ich našla v tejto vianočnej kolekcii.Obal je uznajte dokonalý, krásny font a celkovo ten detail pier,kde mimochodom vidíte aj odtieň vybraného rúžu je proste skvelá vychytávka!Tieto majú vo finále matný finish, teda pery sú bez lesku, trošku som sa bála vysušovania a nepríjemnosti na perách, keďže už som mala aj takú skúsenosť pri matných rúžoch ale nič také sa neobjavilo.Rúž krásne zaschne, ale nie tak nepríjemne, že by som sa nemohla ani zasmiať, priam ho až necítim na perách a je veľmi príjemný, takiež nemám nutkanie si rýchlo dať na pery balzám.Takže toto si ma vážne získalo. Plus k tomu náádherne dve farby. Mám dva odtiene(dokopy sú tri) a to 001 a 003. Prvý je skvelý, taká mauve farba s fialovo-hnedým podtónom, vážne krásna, teraz ju nosím skoro každý deň, pretože sa mi veľmi páči,A 003 je výrazná, malinovo až burgundy odtieň, ktorý je krásny k vianočnému líčenie, napríklad k zlatým očiam :-) Skvelá kombinácia! Ako píše Pupa, tak s zmyselnou textúrou som sa ešte nestretla, je taká jemná, skvele sa aplikuje, krásne vykonturujete a obkreslíte pery a ta pigmentácia ! No nemám slov! Odporúčila by som si už len dávať pozor pri aplikácii, aby ste nenabrali zbytočne veľké množstvo, pretože stačí len málinko a krásne pokryjete celé pery.Aplikátor vám skvelo poslúži! Produkt na jednotku !
Používate tento typ rúžov na pery?


STAY GOLD! HIGHLIGHTER (12,90€)

Univerzálny rozjasňovač-číre zlato

Rozjasňovače sú moja veľká láska, keď som ich objavila tak som sa jednoducho zamilovala.Miluje to, čo dokážu spraviť a vyčariť na tvári.Miluejm rozžiarenú a sviežu pleť a tento rozjasňovač nájdete taktiež v Stay Gold! vianočnej kolekcii Pupa Milano.Uznajte že ten obal je krásny, zlatá s kombináciou čiernou je dokonalá.Obsahuje aj veľké zrkadielko, čo je určite výhodou.Je iba jeden odtieň a to 001Shimmering gold.Krásna zlatá farba, ktorá podľa mňa trošku chytá odlesky do bronzova, výborne pigmentovaný, ľahko namletý, stačí maličké množstvo na štetec(poprípade na prsty) a jemne vklepkať nad lícne kosti.Úžasná vecička, pri tom ešte aj praktická, pretože ho môžete použiť vďaka vysokej pigmentácií aj ako tieň na oči.Ja rozjasňovač milujem aj nad pery, pôsobí rozjasnene a optický pery zväčší.
Výdrž je super, testovala som ho celý deň a aj večer som ho stále mala nad lícnou kosťou, takže super.Práve pri tých lacnejších rozjasňovačoch, mala som rôzne z drogérie a tie aj keď vyzerali krásne, tak výdrž bola mizerná, takže odporúčam investovať !
 Rozjasňovač má 9gramov a mám pocit že vydrží celý moj život :-) Takže mi bude robiť radosť dlhú, dlhú dobu, čo mňa veľmi teší.


Zľava:Rozjasňovač, matný tekutý rúž 003 a 001

STAY GOLD! MULTIPLAY (6,90€)

Ceruzka na oči s trojakým použitím a so špongiou na roztieranie (3 odtiene)
Ceruzky sú jedna multifunkčná vec ! Či už ju použijete ako linku na oči alebo ako kajalovú ceruzku či ako očný tieň je len a len na vás.Ja sa s nimi vždy veľmi rada hrám. V Stay Gold! kolekcii sú dokopy tri odtiene, ja mám asi tie najdokonalejšie odtiene a to 66 čo je pri výraznom líčení super voľba, pretože je to vlastne šedo-čierna ceruzka, ktorá obsahuje strieborné trblietky, na oku vyzerá dokonalo.Používala som ju často na oživenie denného líčenia. Taktiež som ju použila aj ako podklad pod šedo-čierny tieň, takže tých možností je viac ! Naopak krásna zlatá ceruzka, ktorú mimochodom ešte nevlastním je dokonalou voľbou na vianočné líčenie k červeným perám. Je krásna ako očná linka, vyzera naozaj dokonalo! Tento štýl líčenia som nenosila no veľmi sa mi páči, len jemná zlatá linka a riasenka. Ešte som zabudla takú menšiou charakteristiku, že tieto ceruzky sú ulta mäkké a to myslím doslova, pretože sa s nimi kreslí a líči jedna radosť.Netreba na ne tlačiť, pretože potom majú tendeciu sa zlomiť, tak opatrne. Sú obojstranné,na druhej strane majú rozmázavadlo. Sú vysoko pigmentované, povedala by som, že viac už ani nemôžu byť :-) Veď posúďte sami podľa swatchov :-) Dokonalosť ! Ešte také doplnenie, že tieto ceruzky sú vhodné aj pre citlivé oči a pre nositeľky kontaktných šošoviek.


STAY GOLD! EYESHADOW PALETTE (12,90€)

Paleta 4 očných tieňov – efekt tekutého púdru
Moje obľúbené paletky,tát paletka je v rovnakom obale ako rozjasňovač,takže už som povedala, že krásny, elegantný obal :-)  Táto paleta obsahuje 4 očné tieňe, ktoré sú v zlatých, bronzových odtieňoch. Vykúzlite s ňou ako jednoduché, vianočné líčenie tak aj výraznejšie dymové oči v zlatých tónoch, čo ja na Vianoce zbožňujem ♥ Tiene sú jemné, krásne sa aplikujú na viečko a ta pigmentácia je znovu perfektná,myslím, že Pupa nemá žiadny prepadák, čo by bol slabo pigmentovaný. Paletka je iba v jednom odtieni a to je 001 Classic Allure.Znovu ako rozjasňovač tak obsahuje veľké zrkadielko a aj aplikátor, s ktorým sa dajú tiež naniesť tiene, no ja používam buď prsty alebo štetece, pretože mám rada, keď líčenie je krásny vytieňované a nie hranaté :-) Ta textúra každého tieňu je vážne jemná a hodvábna, tak ako sa píše,efekt tekutého púdru by som povedala že tam je,pretože tiene sa krásne lesknú a pamätám, si že takto vyzerali aj tekuté očné tiene, alebo práškové.


STAY GOLD! NAIL POLISH (3,90€-4,90€)


No a na záver vianočnej špeciálnej kolekcie tu mám štyri laky z toho dva sú so špeciálnych efektom.
Laky od Pupa Milano mám osobne veľmi rada, mám podobný červený lak a ten je vážne skvelý, páči sa mi aj balenie, ktoré je podľa mňa na lak na nechty dostačujúce a radšej uprednostňujem menšie balenia lakov ako tie väčšie, pretože aj tak ten lak sa pokazí a nevydrží dlhú dobu.
Myslím, že zlaté, červené laky sú na Vianoce ako stvorené a väčšina z nás ich má rada.
Stay Gold ! Lasting Color gel- Revolučné zloženie s gélovitým efektom zabezpečuje, že nechty budú super lesklé so sklovitým vzhľadom. Objemová textúra s 3D efektom robí povrch nechtu plným a hladkým.
Farba je mimoriadne pigmentovaná už od prvej aplikácie, pre veľmi intenzívny a chromatický efekt, ktorý dlho vydrží. 
Rýchloschnúci
Neobyčajne sklovitý okrúhly efekt je veľmi podobný polopriehľadným lakom. Veľký, plochý aplikátor maxi štetca so svojimi 440 okrúhlymi štetinami garantuje perfektné nabratie a uvoľnenie farby a jednoduchú aplikáciu len v jednom kroku



Stay Gold ! Diamond Dust - Špeciálny lak s inovačnou textúrou, obohatenou novými flitrami s predĺženým tvarom, ktoré vytvárajú dojem malých farebných pierok.
Nechty s pierkovým efektom 3D zaručujúcim nail look, ktorý je originálny a ultra glamour.
Plochý maxi aplikátor big brush so 440 štetinami s oblým strihom, zabezpečuje odobratie a optimálne uvoľňovanie farby, a tým i jednoduché a rýchle nanášanie jedným ťahom.


Stay Gold ! Golden Plumage- Špeciálny lak s exkluzívnou textúrou, obohatenou vzácnym trblietavým a multiodrazovým leskom.
Nechty so vzácnym efektom diamantového prášku, s jemným 3D efektom, so žiarivým viacfarebným vyhotovením, kvôli žiarivému a výraznému nail look.
Plochý maxi aplikátor big brush so 440 štetinami s oblým strihom, zabezpečuje odobratie a optimálne uvoľňovanie farby, a tým i jednoduché a rýchle nanášanie jedným ťahom.

Ja mám s Pupa Milano lakmi len a len dobrú skúsenosť ako v textúre, tak aj v odtieňoch, výdrži, ktorá je super! Nemám im čo vytknúť ! Na zimu/Vianoce sa mi páčia rôzne laky s efektami takže palec hore !

Na záver ešte tip na skvelú riasenku  a kliešte na riasy, ktoré ma úplne dostali ! Túto riasenku, ktorá sa volá Vamp ! som chcela vyskúšať strašne dlho, pretože som videla veľa pozitívnych recenzií, dokonca ešte asi deň pred balíčkom som okomentovala jednu recenziu, že tu riasenku si musím určite zaobstarať a hľa, stalo sa a je moja :-) Obal je pevný, strieborný  a čierno-červeným napísom, riasenka ma príjemnú. mäkkú kefku, ktorá ale prvých dňoch používania nanáša dosť veľké množstvo produktu, takže keď trošku vyschne a bude naberať menšie množstvo bude to oveľa lepšie, teraz musím davať väčší pozor. Inak sa s ňou pracuje naozaj tak dobre, ako som čítala, je skvelá a stále sa rozhodujem a testujem ju rôzne či je lepšia ako moja stála favoritka Catchy Eyes od Gosh, určite vám dam po čase vedieť či vyhráva prvé miesto, lebo sú pomerne dosť rozdielne.Farba je čierno-čierna,riasy krásny vytočí, jemne zahustí, obalí čiernou farbou a predĺži, môžte ju použiť len jemne ale aj výrazne pre extra riasy. Mne sa veľmi páči a s efektom som naozaj spokojná ! 
Cena 8,90 €
Kliešte na riasy.Niekto sa pri nich zhrozí, niekdo ich sem tam použije ale nechápe aký majú efekt a niekto ich zbožňuje.Ak sledujete moje videá alebo blog tak viete že ja na túto kozmetickú vychytávku nedám dopustiť a zbožnujem ich.Vyskúšala som už rôzne ale ani jedny mi nesadli tak ako tieto.Wau ! Tieto sú važne skvelé, jemné, neťahajú a kvalitu je naozaj poznať.Dosť často sa mi stávalo to,že kliešte sa mi po čase rozpadli, sem tam mi vypadala nejaká ta riasa, poprípade trošku viac som musela s nimi stláčať aby riasy vytočili.Ešte ma napadá to, že niekedy mi obtlačili čerstvo spravenú očnú linku, čo tieto riasy nerobia vôbec, pretože zachytia čisto len mihalnice.
Za mňa top produkt a bez nich už neviem žiť !

No a na záver tu mám pre vás tipy na vianočné darčeky od Pupa Milano :-) Myslím, že stoja za to aby som o nich dala vedieť a tak ich dala do pozornosti.Takýto balíček myslím, že poteší každú ženu, pretože sú skvelé zoskladané, obsahujú kvalitné produkty a tie krásne kozmetické taštičky sú skvelý bonus :-)
 Každý vianočný darček je zabalený ešte v krabičke, kde vidíte, čo dané vianočné balenie obsahuje :-)  Tak to môžete zabaliť pekne do darčekového balenia a je to úžasné !
 No tu vidíte už samotné taštičky, v ktorých sa nachádzajú Pupa prekvapenia :-)) Ktorá sa vám páči na prvý pohľad najviac ? :-) Ešte by som spomenula že v týchto čarovných baleniach sa nachádzajú najpredávanejšie produkty od Pupa Milan, takže zaručená spokojnosť :-)
Ku mne sa dostali tieto štyri makeup kit-y ale je ich samozrejme viac, všetky variácie nájdete TU (spolu s cenami) a verím, že nejaký sa vám zapáči a buď si spravíte radosť sama sebe alebo stačí preposlať link priateľovi :-))


Pokiaľ túžite napríklad po zaujímavej paletke, ktorá vyzerá zaujímavo svojím vzhľadom tak aj vnútrom, tak mám tu ďalší tip :-)) A to na profesionálnu kazetu PupaCat a PupaArt.Ich symbolom je červená. Tieto kazety taktiež sú z vianočnej kolekcii 2015, takže pokiaľ vás láka niečo takéto a chceli by ste si to nájsť pod stromčekom tak určite to bude skvelé :-)
Týchto kaziet je znovu viac, ja mám tieto dve, no a jednu z týchto dvoch venujem jednej z vás, pretože o tom sú Vianoce-robiť rádosť aj iným :-))

Kazety PupaCat nájdete TU!
Kazety PupaArt nájdete TU !

Zaujala vás niektorá makeup kazeta?

PupaCat obsahuje ako očné tiene tak aj lesky/rúže na pery..Vybrať si ale môžete z rôznych farebných kombinácií, táto je skôr pre odvážnejšie a pre tie čo majú rady farbičky :-))

PupaArt sa mne osobne páčila o trošku viac, preto u mňa zvíťazila.Na mojom youtube kanáli ste už mohli vidieť ju v akcii, pretože som s ňou spravila líčenie. Určite sa s ňou pohrám viac(ako so všetkými produktami) a uvidíte rôzne líčenia, lent o by už bl dnešný článok moc dlhý :)
Obsahuje líčidlá na tvár, na pery a na oči. Taktiež ju nájdete v rôznych farebných prevedeniach aj ako vzhľadovo tak aj vnútrajškom :-)
Paletka je dvojposchodová,prvé poschodie obsahuje očné tiene, lícenky, púder a nižšie nájdete lesky a rúže na pery + aplikátor...
Nezaujali vás dekoratívne kazety ani vianočné balíčky ? Tak vás možno zaujme práve niečo z pleťovej kozmetiky, resp.z telovej kozmetiky.Ak sa rádi staráte o svoje telo, tak tieto produkty z rady Home SPA bude pre vás ako stvorené, poprípade pre sestru, maminu, babičku a pod..
Uznajte, že tak krásne vianočné krabičky a balenia potešia každého ? Ja som sa do nich zamilovala.
Rada Home SPA, ktorá celá obsahuje produkty a rôzne rady produktov(rozdelené podľa farieb) je ak stvorená do vašej kúpelne.Musím priznať, že som ešte produkty sama nevyskúšala,no keďže sa blížia Vianoce, tak nebudeme predsa čakať na moje odskúšanie, pretože by to mohlo byť už neskoro na kúpu vianočných darčekov Pupa Milano :-) Ale vôňa, ktorá prebíja ešte zatvorené produkty a krabičku je vážne silná a príjemný :-)
Všetky produkty a produktové rady Home SPA si môžete prezrieť (spolu s cenami) TU !!!
Taak a ak ste sa dostali až sem, na koniec dnešného článku a verím, že sa vám bude páčiť rovnako ako prechádzajúci obsah článku..možno o trošku viac :-)) Mám tu pre vás vianočnú súťaž, ktorá obsahuje až štyri vianočné darčeky Pupa Milano !! :-) Keďže som toho mala naozaj veľa a za toto všetko, že môžem skúšať nieč nové, nové značky, novú kozmetiku a pod. je len vďaka vám.Takže patrí Vám jedno veľké ĎAKUJEM !!

Takže výhercova tohtoročnej vianočnej súťaže budú až štyria/štyri výhry ! Súťaži sa bude klasickou metódou.

  • sledovať môj blog cez GFC(vpravo v menu)
  • napísať do komentára váš e-mail
  • Odpovedať na otázku:Poznáte značku Pupa Milano? Ktorý produkt sa vám zapáčil najviac z dnešnej recenzii? + ČÍSLO DARČEKA,KTORÝ CHCETE VYHRAŤ(1,2,3,4?)
Výhercov vyžrebujem 23.12.2015 na FB, takže odporúčam pozerať sa tam v ten čas :-)


  1. výhra obsahuje produkt z rady Home SPA 
  2. výhra obsahuje vianočné balenie produktov VAMP !mascara a čiernu ceruku na oči + kozmetická taštička
  3. výhra obsahuje Perfect Nails kit(laky na nechty + pilník) + kozmetická taštička
  4. výhra obsahuje kratívnu vianočnú kazetu(viď.vyššie) PupaCAT
Verím, že sa vám dnešný článok páčil.
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

74 komentárov:

  1. No teda, to je nálož! Značku neznám, ale ráda bych poznala, viděla jsem pár Slovenek blogerek používat, takže mě to určitě oslovilo a zaujalo, hlavně ty mono stíny teda!
    Nejvíc se mi líbí balíček číslo 2.
    nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, recenzia je vážne skvelá. najviac sa mi páči ten tekutý rúž v odtieni 001, milujem také farby. Ak by som náhodou vyhrala, tak mi je jedno čo, čo ostane :-) ale páči sa mi 4. linuus77@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem :)
    mail: julka.sykackova@gmail.com
    ťažký výber :) ale tak vybrala som si č.3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. PupaCat darček číslo 4 :) sa mi páči najviac, ja Pupu poznám , mám líčka a špirálu a som velmi spokojná :) ondakovai@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ajoj. Všetko splnene. Mail je betty.behanova@gmail.com
    najviac sa mi páčila riasenka a balíček číslo 2. :) Držím všetkým palce a Patty moc moc krásna GA. :) Prajem ti pekný dník. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kikuska.kikuska3@gmail.com Ano poznam ;) 2 alebo 4 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzana Dubovická, zuzanadubovicka3@gmail.com, áno, značku Pupa poznám a najviac ma zaujala špirála a aj preto by som chcela vyhrať balíček č. 2 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tento článok ma dostal. Priznám sa, že s kozmetikou PUPA Milano nemám zatiaľ žiadne skúsenosti, ale po tom, čo som tu videla, to určite napravím. Kozmetika ma musí zaujať aj svojim obalom, aby som ju skúsila a toto rozhodne zaujalo. :) Najviac sa mi páčili paletka očných tieňov a laky na nechty, preto by som sa potešila balíčku číslo 3
    Už teraz sa teším na žrebovanie. Tebe Patty prajem aj naďalej veľa úspechov v blogovaní a všetkým nám krásne Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Patty! Tá dvojposchodová paletka je kráááásna :) Osobne milujem ich špirálu Vamp! Teda mala som ju raz a nevedela som si ju vynachváliť. A na tie klieštiky na mihalnice si už teraz robím zálusk ;). Skvelý článok! Ak by sa mi podarilo vyhrať, určite by mi spravila radosť taštička so špirálou- teda č. 2. A môj mail: katka.viludova@gmail.com. Krásne sviatky!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě se v recenzi nejvíc líbily ty láčky na nehty, i proto bych si vybrala dáreček č. 3.
    A tuhle značku vidím dneska poprvé :-)
    GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. gfc-Jana Svobodová
    O této značce kosmetiky jsem už několikrát slyšela u Adélky Zemkové na YT,avšak sama jsem ještě nic nezkoušela a ani tuto značku nikde neviděla.:) Z recenze mě nejvíc zaujaly asi monostíny,krásné barvičky a pigmentace.:)
    líbil se mi balíček č.2
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pupa znacku poznam, ale bohuzial nemam este nic odskusane. Urobila si perfektnu a detailnu recenziu na ich produkty- klobuk dolu :) najviac ma zaujala vyhra c.4 mail:vhveronikah0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj,vdaka moc za recenziu aspon touto formou sa dozviem o novinkach.Pupa poznam,iba jediny raz sa mi podarilo zavitat do ich predajne.som si odniesla ceruzku na oci a laky na nechty...z tvojho clanku ma zaujalo vsetko,hlavne vsak tekute ruze.ak by sa zadarilo potesil by ma balicek c.2
    nicole003@orangemail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Značku znam, nejvice me zaujala paletka.
    Balíček c. 3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Také tuhle značku vidím poprvé, ale musím říct, že kočičková paletka je must :)
    GFC Michaela Bártová mich.bartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pekna recenzia, rada ta citam :) Pupa produkty poznam, ale pouzivam najma laky, tie su top! Ale zaujali ma aj tiene a ruze, urcite vyskusam:) z balickov ma zaujal cislo 2.
    Mail je doda2906@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super soutěž :) produkty vůbec neznám a zaujaly mě :) balíček bych si vybrala 1 nebo 2 :)
    email: aneta.kratka18@gmail.com
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pupu mam ozaj rada :) kvalitna kozmetika a naposledy som sa v obchode u nich dost rozsulpa :D esteze som mala narodeniny a nieco mi kupil aj muz. Z tejto recenzie ma zaujalo vsetko lebo pigmentacie vyzeraju brutalne! a hlavne ta vacsia dvojposchodova paletka by sa zisla hehe....a inak po tej nunu macke pokukujem odkedy som ju videla v obchode...uz mam zajaca a medveda od pupy, chcem aj macku a cely zverinec takze c. 4 je pre mna top :D
    majka.cymbalak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujem ako RenkyB. Produkty značky Pupa poznám mám od nich lícenku-like a doll, špirálu Vamp a skvelý rozjasňujúci korektor. Najviac ma zaujali balíčky 4 a 2.
    email:stachov@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Och ten rozjasnovac je fakt krasny. Celkove se mi moc libi ty pudrove produkty. Tuto znacku znam pouze z blogu,ale nikdy jsem od ni nic nezkousela a ani jsem na ni nenarazila.
    Libil by se mi balicek c. 2

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ano,poznám :-) najviac sa mi páčil ten zlaty rozjasnovač :-) a najviac sa mi pacil baliček č. 4
    petrasaksova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Znacku Pupa poznam, avsak este som ziaden vyrobok z nej nevyskusala, hoci sa na to uz dlho chystam... :) prodykty vyzeraju krasne, verim ze su vysokej kvality a stoja za vyskusanie ;)
    Najviac sa mi as paci c. 2. Ale nadherne su vsetky hned by som ich kupila :D
    zuzana.marcincakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. od Pupy som ešte nič neskúšala, takže by ma to veľmi potešilo.
    Najviac ma zaujali krásne laky, takže určite balíček č. 3.
    Sledujem už dlho :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Teda ja musim říct ,ze me zaujal snad každy produkt jak rozjasnovac tak tužky které vypadají fakt perfektně :)
    Co se tyče balíčku tak me zaujal balíček c.4 :)
    Kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Značku znám jen od slyšení, nic jsem nezkoušela, ale ty produkty vypadají teda úžasně. Nejen že mají krásné obaly, ale zírala jsem na tu super pigmentaci pudrových produktů :) Nejvíce by se mi líbil balíček číslo 3, ale jsou to všechno krásné ceny a ta kočička je ultra roztomilá :) Sleduju jako Il Freedomová, freedom.swallow@gmail.com

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sledujem ako Mypassion Cosmetics, email mypassioncosmetics@gmail.com, najviac sa mi páčili tekuté rúže, tá 003 je proste božská farba :D ja som priam úchyl na rúže, čiže určite si pôjdem nejaký zaobstarať :D a vyhrať by som chcela balíček čislo 4

    OdpovedaťOdstrániť
  27. toto je teda riadna giveaway, a ten ruz je uzasny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Najviac sa mi zapáčil tekutý rúž v odtieni 001, je naozaj krásny! Pristane ti! :)
    GFC: Lenka Merkova
    lenus.ka133@gmail.com
    chcela by som vyhrať balíček číslo 3.
    ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Značku vůbec neznám a nejvíc mě zaujal rozjasňovač :) ale všechno je velmi roztomilé. Jinak se mi líbí dáreček číslo 3.
    kubenkova.katerina@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Všetky produkty vyzerajú skvelo!
    Ja by som si vybrala balíček číslo 1.
    GFC: Zuzana Mesik
    pinkshaaark@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Super recenze, každopádně mně samotnou zaujalo skoro všechno rozjasňovač,mono stíny,paletka očních stínů, rtěnka č.00, tužky, no prostě vše. :D
    Potěšil by mě balíček číslo 2.
    renata.schupplerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC Nikola Guzmicka
    Velmi pekne si napisala tie recenzie :)
    Sama mam Pupu rada a najcastejsie si kupujem ich laky pre obrovsku skalu odtienov :)
    Paci sa mi 2 a 3 balicek :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. krásna recenzia, Pupu mám rada, používam púder a laky tejto značky, a po novom začnem asi aj tiene, sú kráásne :)
    potešila by ma 3.ka :)
    GFC- lifebydena
    mail- lifebydena@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Vau tie produkty vyzerajú úžasne! Značku Pupa poznám, avšak moc produktov od nich nemám. Najviac ma z recenzie zaujali rúže a laky ale celá kolekcia má nádherné balenie! Potešil by ma balíček číslo 4:)
    GFC: Saja Frey
    ssajus@azet.sk

    Saja Frey- Vianočná giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj,
    sleduji tě jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz
    Sleduji tě už od začátků :) Je pěkné vidět, jak ses s blogem posunula o hodě výš :)
    Giveaway je nádherná <3 Z recenzí mě hodně zaujala ta rtěnka v odstínu 001. Ta je vážně nádherná. Miluju nude odstíny :)
    Bylo těžké si vybrat z těchto věcí kterou, ale asi mě nejvíce zaujal balíček č. 2. I když bych se nebránila žádnému :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Pupu mám veľmi rada, len škoda, že nie je v našom meste najbližší obchod mám vzdialený niekoľko desiatok km, ale aj tak mám doma niekoľko kúskov. Mám veľmi rada riasenku Vamp, taktiež lícenky a mám pár lakov na nechty. Z Tvojich produktov ma najviac zaujal ten zlatý rozjasňovač, veľmi mi pripomína rozjasňovač od Anastasie BH,, ak sa dostanem do Pupy tak ho musím omrknúť :)
    V prípade výhry by sa mi najviac páčil darček č. 4 tá mačička je rozkošná!
    sledujem cez GFC pod týmto účtom.
    maja.pekyy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Značku vůbec neznám, ale vypadá skvěle. Strašně se mi líbí ta kočička, takže bych i ráda v případě výhry balíček číslo 4.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. mail: meginka00@gmail.com
    Pupu poznám, no doma od nej nemám nič. :)Z recenzií je nádherná paletka PupaArt a potešil by ma balíček 4.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. no to je nadhera to si musela byt teda v raji:)) a ta pygmentacia tych tieňov je fakt užasna normalne som sa nemohla na ne vynadívať:))začína sa mi páčiť len neviem kde ju zohnať. Mne sa páči č,2 :)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Kozmetiku poznám, hoci som ešte nič zatiaľ neskusala, no uz dlhsiu dobu rozmyslam nad nejakou peknou paletkou ocnych tienov, najviac sa mi jednoznacne paci darčok č. 4. :-) mail: domino.tarbavy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Značku Pupa poznám ale nikdy som nemala možnosť ju vyskúšať tak je to pre mňa niečo nové :) Klieštičky na mihalnice! <3 Robim si dosť zálusk už na nejaké tak uvidíme možno mi prinesie Ježiško :) Zaujal ma tekutý rúž ten výraznejší vyzerá krásne na perách a tie ceruzky alebo tieň :) A laky na nechty! :D Ja si neviem jednoducho vybrať všetko vyzerá veľmi dobre :) V prípade výhry by sa mi páčil balíček číslo 2 :) Sledujem ťa tu ako Baška Takácsová a moj mail je barbora6398@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Značku neznám a nic jsem od ní ještě neměla možnost vyzkoušet, ale hodně se mi zalíbily tužky na oči, hlavně ta zlatá, protože takovou jsem nikde zatím neviděla
    Balíček č. 4 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Pupa Milano vůbec neznám! Tady v tvém článku jsem o tom slyšela prvně. :) Ale musím říct, že na mě produkty působí skvěle. Nejvíc se mi líbí ta paletka 4 očních stínů. A vybrala bych si balíček 1 :) a nebo případně 2. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. uplne super clanok, najviac sa mi paci ruz 003, chcem vyhrat baliček 4 ....ale potesil by ma ktorykolvek...moj mail z.ocenas@centrum.sk na fb som zuzka zuzanka zuzulienka

    OdpovedaťOdstrániť
  45. a aby som nezabudla tuto znacku poznam ale nemam s nej vela vyrobkov...ale tie co mam su super

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ach jo, Pupa kozmetiku mám veľmi rada, zatiaľ som s ňou mala len dobré skúsenosti a už som z ich sortimentu vyskúšala veľa. Dokonca Vamp! patrí medzi moje top špirálky.
    linkinzuzka@gmail.com
    Vybrala by som si č.4, ale tak trochu tuším, že ju dostanem na Vianoce od drahého, tak dám prednosť č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Wau, všetko vyzerá úžasne! Značku Pupa poznám, mám od nej rúž a mám ho zo všetkých úplne najradšej. V tvojej recenzii ma oslovili najmä laky na nechty, po ktorých sa zrejme aj pôjdem pozrieť, a taktiež paleta očných tieňov :) Spravila si krásnu a štedrú giveaway! Páčil by sa mi balíček č. 2
    Sledujem pod týmto menom.
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Pupa Milano poznam a ich produkty mam velmi rada. K tomu dizajn ich obchodu! Proste krasa. Z tvojich recenzii ma uplne dostali tie mono tiene, najma ten zlaty. S tym rozjasnovacom to musi vyzerat nadherne =)
    Potesil by ma balicek c. 4. =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. krásna giweaway..Pupu mám veľmi rada, mám od nej paletku očných tieňov a laky na nechty a všetko je perfektné... Najviac by som sa potešila balíčku č.3, keďže som tak trošku lakomaniak =)
    Z recenzie ma najviac oslovila riasenka a ceruzky na oči..po tej zlatej sa pôjdem asi pozrieť.. =)
    GFC: Monika
    monikaskvorakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem :)
    denkkaa8@gmail.com
    Najviac ma zaujali laky na nechty, a hlavne ten zlatý.
    Vybrala by som si balíček č.4

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Ahoj:) Nie som ten typ, ktorý sa veľmi maľuje, ale keď už, tak mi pri tom pomáhajú aj produkty z Pupy. Ich BB Cream je zatiaľ najlepší aký som kedy mala, strašne dobre sa prispôsobí mojej pleti a vyzerá to, ako by som ani krém nepoužila. Taktiež je mojou povinnou výbavou špirála Ultraflex, ktorá mi robí nádherné riasy.
    A čo sa týka dnešnej recenzie, zaujali ma laky na nechty, ktoré majú krásne farby a takisto aj sprchový gél.

    Sledujem pod menom MichaelaM
    Páči sa mi balíček č.3
    miselka710@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Si zlatá, že sa chceš s nami podeliť. Z tvojej nádielky sa mi páči naozaj všetko, ale asi najviac ten krásny rozjasňovač a tie tekuté rúže. S produktami na tvár mám dobré skúsenosti aj s riasenkou Vamp- tá je momentálne moja obľúbená!!
    Ak by sa mi podarilo vyhrať, tak najviac by ma potešil darček č. 2 kvôli tej skvelej riasenke :)
    sledujem cez GFC pod týmto účtom
    petra.kklv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC: Peťuška
    značku Pupa poznám iba z recenzií, nikdy som od nej nemala žiadny produkt... z tvojej recenzie ma veľmi zaujali tie tekuté rúže, vyzerajú dosť dobre... :)
    najviac sa mi páči balíček č. 3...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Panebože, tie tiene sú úžasné!!

    kee@post.sk

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Ano poznam túto značku a z tohto článku som sa úplne zaľúbila do rozjasňovača.Je dokonalý! Myslím že si spravím sama sebe radosť pod stromček :D a taktiež rúže sú užasné , veľmi sa mi zapáčili ,hlavne 001. A samozrejme balenie produktov je woooow . :)
    Balíček 4. :)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Velmi pěkná soutěž i recenze. Značku Pupa znám, ale ještě od ní nic bohužel nemám, ale velmi ráda bych vyzkoušela. Z recenze mě velmi zaujala řasenka.
    Líbí se mi balíček číslo 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  57. GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    Tuto značku zatím znám jen z doslechu, bohužel jsem zatím nic nezkoušela, protože se u nás ve městě nedá sehnat
    nejvíc se mi líbí přípravky na rty a řasenka. Takže balíček č2

    OdpovedaťOdstrániť
  58. ad.molnarova@gmail.com
    PUPA Milano je moja oblubená značka a mam od nich skoro všetko :D
    Najviac by som sa potešila balíčku č.2, nakoľko špirála od pupy je podla mna najlepsia a som s nou spokojná ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  59. GFC - AnetaValentova
    Značku jsem dosud neznala ale věci vypadají parádně všechny, hlavně paletka 4 očních stínů!
    Balíček 2:)
    anda.v@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  60. veronicka.marcinova@gmail.com
    Kozmetiku od značky PUPA mám veľmi rada, vždy tam nájdem to čo potrebujem :) Z dnešných produktov ma zaujala najviac maskara VAMP! pretože už dlhší čas hľadám nejakú kvalitnu maskaru, ktorá by mi vyhovovala. Takže veľmi rada, by som ju vyskúšala- preto balíček číslo 2 :)
    Prajem krásne sviatky a do Nového roku veeľa úslechov s blogom! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Nie som si istá či som správne postla svoj komentár tak to skúsim ešte raz -_- :D

    nastickaaandrea@gmail.com

    Takže Značku Pupa Milano veľmi dobre poznám. Vďaka tvojej recenzii som zistila že práve tu majú lesk na pery, ktorého odtieň už dlho zháňam takže ďakujem ďakujem <3 :) A veľmi si ulietavam na kazetách od pupi ,takže ako darček by som si vybrala kazetu CAT teda darček číslo 4 :)

    PS: Skvelá giveaway a tak isto recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    O téhle značce slyším poprvé, ale hodně mě zaujala. Nejvíc se mi líbí recenze na řasenku, protože jsem zatím ještě nenašla ideální řasenku, a proto bych si i vybrala balíček č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. MikulkovaVendula@seznam.cz
    téda, to je chvály, značku neznám, ale tenhle článek mi naznačil, že je asi něco špatně, když ji neznám :-D zaujalo mě všechno, ale do oka mi nejvíce padly ty laky na nehty. Vybrat si balíček je obtížné, líbí se mi 2 i 3, ale raději bych momentálně balíček č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Najviac z týchto produktov ma zaujal asi rozjasňovač, ktorý si určite zaobstaram a určite by ma potešil balíček číslo 2 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zabudla som napisat svoj email, ktory je anami.haluzkova@gmail.com 😊

      Odstrániť
  65. Značku Pupa síce poznám, ale zatiľ som odnich ešte nič nevyaskúšala. No ten rozjasňovač....hmm nad ním porozmýšľam.A mňa by najviac potešila tá 1.výhra. e-mail:kristinkaherkelova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Značku Pupa znám pouze z recenzí, sama jsem ještě neměla možnost jí vyzkoušet, neboť je u nás těžko k sehnání. Jejich produkty se mi líbí moc. Z dnešního článku mě nejvíce zaujal ten rozjasňovač, protože má dokonalou barvu a úžasné balení :)Nejvíce bych ocenila balíček č. 3 :)

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. :OO super giveaway
    značku pupa poznám mam ju rada, mam rada od ních ruže :)
    patrí naozaj medzi kvalitnejie značky a pačia sa mi aj obali :)
    nakviac by a potešil asi balíček č 3.n
    sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Tak tuhle značku vůbec neznám. Jinak se mi líbí jejich obal. Nejvíce s emi líbí balíček č.2.
    valaskova24@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. milujem Pupuuu... ked tam idem, to je ako vianoce :D len hladim a ochkam a slintam... milujem licenku od nich, ruze a laky na nechty... cela tato stay gold edicia je uzasna a uz velmi dlho chcem vyskusat ten tekuty ruz na pery...
    a vyberam darcek c. 2 :)
    xsimi01@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Značku Pupa jsem doteď neznala, ale líbí se mi STAY GOLD! rozjasňovač. Pigmentace vypadá úžasně a hlavně u rozjasňovačů je mi líbí zlatý odstín. Líbí se mi balíček č. 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  71. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    pačia sa mi laky a ceruzky :) laky som si aj kupila ,,, a pupu poznam mam par veci od nich
    a baliček č 4 )

    OdpovedaťOdstrániť
  72. email: lenka.habova.dk@gmail.com, GFC: Lenka Habová
    Znacku Pupa poznam, no moc vela produktov som nemala moznost vyskusat.
    Najviac z recenzie sa mi pacia tie tekute matne ruze <3 su bozske !
    a vyberam si darcek c. 4 :)

    Krásne Vianoce Patty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Značku nepoznám, ale zaujali ma ich rúže. :) No a vyberám si balíček č. 2. :)

    OdpovedaťOdstrániť