19. decembra 2015

TOP PRODUKTY ZA ROK 2015 !


Ahojte!
Včera som na youtube zverejnila nové video, v ktorom som rozoberala mojích favoritov za rok 2015 ! Myslím, že také zhrnutie toho naj-naj, je celkom fajn a užitočné. Takže pokiaľ vás zaujímajp moje obľúbené produkty ako z dekoratívnej kozmetiky tak aj z pleťovej tak šup na video. Koho zaujímajú len určité produkty a nechce sa pozerať na video, tak prikladám zoznam produktov !

Top kozmetické produkty za rok 2015:
  • Astor matné masielka na pery
  • Milani rúže
  • Pupa Milano Stay Gold! Matné lip fluidy
  • Too Faced Chocolate Soleil
  • The Balm Mary Lou manizer
  • Sleek krémova lícenka (Carnation) !do konca roka 2015 môžete využiť 10% zľavu na nákup na stránke www.stayunique.sk, kde nájdete aj tento produkt ! Kód:XOXOPATTY2015
  • Catrice Camouflage Cream (Rosy Sand)
  • Sleek Ink pot Gel eyeliner(Black) !do konca roka 2015 môžete využiť 10% zľavu na nákup na stránke www.stayunique.sk, kde nájdete aj tento produkt ! Kód:XOXOPATTY2015
  • Inglot Brow Gel (17)
  • Pupa Milano kliešte na riasy
  • Pupa Milano Vamp! mascara
  • Gosh Catchy Eyes mascara
  • DUO lepidlo na riasy www.d-nails.sk
  • Zoeva Cocoa Blend a Rodeo Belle
  • E-style Perfect Harmony Palette !do konca roka 2015 môžete využiť 10% zľavu na nákup na stránke www.stayunique.sk, kde nájdete aj tento produkt ! Kód:XOXOPATTY2015
  • Too Facec Chocolate Bar 
  • Bioderma H2O Sensibio
  • Kokosovy olej(DM)
  • Purity Vision Ružová voda
  • Avon Nutra Effect hydratačný krém
  • Bioderma Atoderm Nutrittive
  • Bioderma Atoderm Lévres
  • Aussie Volume&Hold Hairspray
  • Gucci Flora
  • Zoeva Bamboo vol.2 Set
  • Da Vinci mydlo na kozmeticke štetce


Video:
Aké sú vaše top produkty za rok 2015 ?!
Teším sa na vaše komentáre.
Patty

4 komentáre:

  1. Áno, veľa z týchto vecí sú aj moje obľúbené.. hlavne Lip buttery od Astoru, ktoré si spomínala hneď na začiatku videa

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kokosový olej byl můj největší objev roku 2015 :) Jinak máme dost společných TOP produktů, třeba Catrice korektor, to je naprostá srdcovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj tebe prajem pekné sviatky:) a ta gelova farba na obočie vyzerá tiež dobre ta moja od milani mi vydržala dokonca aj počas spánku a aj na druhý deň takže asi presedlávam na ne a ceruzky používam ked ráno idem do roboty a na rychlo to potrebujem nakresliť to obočie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zhodli by sme sa vo veľa obľúbených produktoch, tak ani neviem, či by som mala nejaké menovať. Nemôžem však opomenúť značku Too Faced, od ktorej mám kopu krásnych vecí, ale najväčšou srdcovkou je práve Chocolate Bar jednotka. Mám aj Semi-Sweet, ale prvú čokoládku používam najčastejšie. Štetce a paletky Zoeva - to je kvalita za skvelú cenu! Mám vyskúšaných teda viacero "tvojich" obľúbncov, ale Too Faced a Zoeva sú top :)
    Krásne sviatky!

    OdpovedaťOdstrániť