1. decembra 2015

TIP: Vianočné darčeky Dermacol

Určite nie som sama, ktorá uvažuje, čo kúpiť mamine,babičke, sestre, tete a podobne. Ja síce to najhlavnejšie mám, ale ako milujem kozmetiku ja tak aj moji príbuzný a predsa kozmetiky nebude nikdy dosť :-)) Preto som si dnes pre vás prichystala článok s tipmi na vianočné kozmetické balíčky od značky Dermacol. Dermacol ja osobne mám veľmi rada, majú skvelé riasenky,makeupy, lícenky odličovače takže ja by som sa takému vianočnému balíčku potešila.Verím, že tieto balíčky ocenia najmä naše maminy, babičky,sestry..:-) 
Väčšinou v každom balíku je dvojica produktov, ktorá je zabalená v  krásnej,darčekovej taštičke.Dermacol má u mňa palec hore s baleniami, sú praktické, využiteľné a pekné. Takže takýmto darčekom určite nešliapnete vedľa !

Dermacol nám ponúka naozaj veľké množstvo vianočných balíčkov, nájdete ich na ich e-shope, kde si ich môžete objednať, poprípade v drogérií.
Balíčky by som rozdelila do troch katégorií - pleťová kozmetika,dekoratívna kozmetika a staroslivosť o telo resp. telová kozmetika.
Na mnoho produktov, ktoré sa nachádzajú v týchto vianočných balíčkoch už ste mohli vidieť recenziu na mojom blogu(nájsť si ich môžete TU).Spravila som vám dnes také menšie koláže, aby ste vedeli čo je vo veci a možno vás niečo zaujme, poprípade niečo už možno máte doma(ako ja :-) )
 
Dekoratívna kozmetika


Pleťová kozmetika

Telová kozmetika
Ak vás nejaký balíček zaujal, tak všetky nájdete TU !! Odporúčam pozrieť !
Patty

4 komentáre:

  1. Pekné a praktické. Kozmetický balíček nikdy nie je trefa vedla, pridá sa vždy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslim, ze dermacol se balicky povedly.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Některé balíčky vypadají opravdu skvěle, zaujaly mě hlavně ty Aroma Ritual :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dermacol má veľmi dobrý korektor, o ktorom sa však na blogoch veľmi málo píše. Zväčša prevažujú sprcháče :-) Z balíčkov ma vyslovene nezaujal ani jeden. Skôr by som ho zostavila sama podľa vlastného výberu.
    │Kaviareň u mačky│

    OdpovedaťOdstrániť