28. decembra 2015

SHIMMER SWEATHER / OUTFIT

Prajem vám krásný deň !

Verím, že ste si všetci oddýchli a užili sviatky a Vianoce najviac ako sa len dalo, ja som si dala na blogu sviatočnú pauzu, ale od tohto týždňa som tu opäť plná síl a dnes mám pre vás nový outfit. Tento outfit podľa mňa je moderný,svieži a veľmi pohodlný. V hlavnej úlohe je môj nový trblietavý svetrík, ktorý je v krásnej béžovej farbe, je pomerne hrubý a na toto "jarné" počasie ako stvorený.Nosím ho veľmi rada, je teplý, pohodlný a super kombinovateľný.Teším sa keď ho budem nosiť na jar, len tak na ľahko. Páči sa mi, že na svetríku sú trblietky, ale trblietavý vzor, ktorý som nižšie na fotkách zachytila,vyzerá to nádherne.Svetrík môžete mať na voľno alebo zapnutý.Pekný detail sú aj vrecká, do ktorých si niečo môžete dať.Pokiaľ by vás svetrík zaujal, tak nájdete ho na stránke modino.sk, konkrétne TU, je dostupný aj v iných farebných prevedeniach.
Myslím,že niesom jediná, ktorú na prvý pohľad zaujala a kabelka, ta je jediným farebným kúskom. Dlho som sa rozhodla nad farbou kabelky, ale oranžovú kabelku nemám a myslím, že táto farba je pomerne málo populárna a pri tom vyzerá tak nádherne. Mám  ju zo stránky www.jej.sk a nájdete ju konkrétne TU ! Taktiež aj v iných farebných prevedeniach.Ja som najprv bola k nej skeptická, pretože je menšia a ja som skôr za veľké, shopper kabelky, ale už teraz musím povedať, že je to naroztomilejšia a najkrajšia kabelka v mojej zbierke.Zamilovala som sa do nej a teraz ju stále nosím.Páči sa mi jej tvar, je veľmi kvalitná a preto je cena trošku vyššie, no za kvalitnú kabelku je myslím potreba priplatiť, je značkyy Nucelle. Je kožená a konkrétne je to hovädzia koža :-)) Čo na ňu vravíte? 
Nakoniec som to doladila klasickými rifliami, čiernym rolákom a čiernymi kozačkami na opäťku zo stránky casnaboty.cz, ktoré ste už mohli vidieť.

trblietavý sveter www.modino.sk
rolák New Yorker
rifle Bershka
kabelka www.jej.sk

Teším sa na vaše komentáre!
Patty

6 komentárov:

  1. Moc hezký outfit, sluší ti to. Kabelka se mi líbí tvarově a materiálem ale já bych si vybrala jinou barvu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a vážne skvelé boty! :)
    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadas skvele.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný outfit :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý outfit :) Kabelka vypadá hodně dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť